abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 januari 2026 @ 02:12:52 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219785061
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 01:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind die hele toestand ingewikkeld en dat maakt me vast politiek incorrect.

Het is absoluut verschrikkelijk dat er een persoon doodgeschoten is, dat voorop gesteld. Het filmpje gezien, dat is alles behalve fraai

Wat ICE is weet ik vooral door films en series. Daar worden de agenten als bullenbakken neergezet en laten we zeggen dat ik het werk niet zou kunnen, want volgens mij moet je wel (ik weet niet goed hoe te verwoorden) soort van hard zijn. Bikkelhard om het werk te kunnen, al geloof ik wel dat het gewoon mensen zijn

Alleen ik begrijp de steun voor en het werken van ICE wel. Er is een enorm immigratieprobleem daar. En ongeacht dat ik over dat probleem geen mening heb, kan ik beide kanten in dat conflict begrijpen.

Iemand zo neerschieten, verschrikkelijk. Dat die vrouw ging rijden, absoluut niet slim. Alleen ze zal vast geen andere oplossing gezien hebben. Schieten was niet nodig.

Met andere woorden, ik voel me een soort Zwitserland in deze situatie. Al keur ik dat geweld niet goed, maar ik denk dat het falen van een individu was.
Er is geen "enorm immigratieprobleem" daar.
Sterker nog: boeren komen in de problemen, aannemers komen in de problemen omdat hun werknemers uitgezet zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 9 januari 2026 @ 02:14:10 #102
168739 Red_85
'echt wel'
pi_219785062
quote:

Het is absoluut verschrikkelijk dat er een persoon doodgeschoten is, dat voorop gesteld. Het filmpje gezien, dat is alles behalve fraai

Wat ICE is weet ik vooral door films en series. Daar worden de agenten als bullenbakken neergezet en laten we zeggen dat ik het werk niet zou kunnen, want volgens mij moet je wel (ik weet niet goed hoe te verwoorden) soort van hard zijn. Bikkelhard om het werk te kunnen, al geloof ik wel dat het gewoon mensen zijn

Alleen ik begrijp de steun voor en het werken van ICE wel. Er is een enorm immigratieprobleem daar. En ongeacht dat ik over dat probleem geen mening heb, kan ik beide kanten in dat conflict begrijpen.

Iemand zo neerschieten, verschrikkelijk. Dat die vrouw ging rijden, absoluut niet slim. Alleen ze zal vast geen andere oplossing gezien hebben. Schieten was niet nodig.

Met andere woorden, ik voel me een soort Zwitserland in deze situatie. Al keur ik dat geweld niet goed, maar ik denk dat het falen van een individu was.
Wat ik me ook afvraag is wat ze daar deed. Haaks op de weg een colonne met sirenes aan in de weg staan.

Niet correct. Niet genoeg om dood te moeten overigens ook hoor.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 9 januari 2026 @ 02:15:25 #103
168739 Red_85
'echt wel'
pi_219785064
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 02:12 schreef Leandra het volgende:

[..]
Er is geen "enorm immigratieprobleem" daar.
Sterker nog: boeren komen in de problemen, aannemers komen in de problemen omdat hun werknemers uitgezet zijn.
Noooouuu...
Daar zijn de meningen over verdeeld. Iets met somaliers. Ook daar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219785070
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 01:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ok, laat mij maar beginnen dan.

Waarom stond die auto daar zo raar half op de weg? Wat deed die lieve huisvrouw met haar vrouw daar überhaupt? Ik zou zeker wegwezen daar als huisvrouw.
Hoe draai jij normaal gesproken je auto als je moet omkeren, en jij gaat nooit naar buiten? Ook niet om, net als deze vrouw, je kinderen naar school te brengen?

[ Bericht 4% gewijzigd door havanagila op 09-01-2026 02:34:51 ]
pi_219785077
quote:

De steun voor ICE is meer een links/rechts verhaal. Ben je MAGA, onvoorwaardelijke steun, ben je libtard, onvoorwaardelijke haat.

De realiteit boeit dan niemand nog iets. Al knalt iemand een willekeurige vrouw dood.
pi_219785081
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 02:30 schreef havanagila het volgende:

[..]
De steun voor ICE is meer een links/rechts verhaal. Ben je MAGA, onvoorwaardelijke steun, ben je libtard, onvoorwaardelijke haat.

De realiteit boeit dan niemand nog iets. Al knalt iemand een willekeurige vrouw dood.
Het gaat helemaal niet om steun, het gaat erom dat je min of meer je leger de straat op stuurt, iedereen weet waar Trump mee bezig is, een persoon als Erodogan heeft exaxt het zelfde draaiboek uitgevoert, de volgende stap is zijn tegenstanders als Terrorisistische groepering te bestempelen en massaal op te pakken, inclusief de vrije pers. De volgende stap is een noodtoestand waarbij de rechterlijke macht doorgestreept word, read my lips.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219785083
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 02:25 schreef havanagila het volgende:

[..]
Hoe draai jij normaal gesproken je auto als je moet omkeren, en jij gaat nooit naar buiten? Ook niet om, net als deze vrouw, je kinderen naar school te brengen?
Ik wil best meegaan in dat het een lieve zorgzame vrouw was. Ik geloof het meteen. De liefste buurvrouw, de mooiste en de knapste. 100% inzet bij de lokale cheerleaders. En de lokale kerk. Allemaal prima.

Maar die wagen stond wel 90 graden gedraaid. Vol in de aanval. En geloof me, de aankomende dagen komen er filmpjes dat ons slachtoffer Renee daar al twee uur de ice aan het lastig vallen was.

Dat mag maar ik geef er serieus niks om. Ze had ook thuis kunnen blijven.
pi_219785086
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 02:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik wil best meegaan in dat het een lieve zorgzame vrouw was. Ik geloof het meteen. De liefste buurvrouw, de mooiste en de knapste. 100% inzet bij de lokale cheerleaders. En de lokale kerk. Allemaal prima.

Maar die wagen stond wel 90 graden gedraaid. Vol in de aanval. En geloof me, de aankomende dagen komen er filmpjes dat ons slachtoffer Renee daar al twee uur de ice aan het lastig vallen was.

Als ik dit zo lees doe jij me heel erg denken aan de opmerking van Jules Deelder, dat toen de Duitsers Nederland binnen vielen sommige mensen zeiden: Ze hebben wel mooie wagens zeg.
pi_219785098
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 02:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ze was op weg naar huis nadat ze haar zoon naar school had gebracht, en je ziet haar duidelijk zwaaien en voorrang verlenen... Dat doen mensen die ICE lastig vallen meestal niet.

Dit topic :')
pi_219785113
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 03:05 schreef havanagila het volgende:

[..]
Ze was op weg naar huis nadat ze haar zoon naar school had gebracht, en je ziet haar duidelijk zwaaien en voorrang verlenen... Dat doen mensen die ICE lastig vallen meestal niet.

Ootjekatootje serieus nemen |:( |:( |:(
Je moet haar ideen eens teruglezen over die meisjes die verdwenen in Midden Amerika, de meest idiote gedachtenspinsels.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 04:22:04 #111
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219785146
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 03:05 schreef havanagila het volgende:

[..]

In veel opzichten loopt de VS politiek gezien 100 jaar achter.
Ze leven momenteel in het nazi-tijdperk.
pi_219785286
Renee Good had ties to an organized anti-ICE network in Minneapolis that trains participants to monitor and interfere with federal immigration enforcement operations, the New York Post reported.

According to the Post, Good became involved with a group known as "ICE Watch," a loose coalition dedicated to documenting and disrupting ICE activity in the sanctuary city.

Similar ICE Watch-style networks have emerged nationwide and have previously been linked to confrontations with federal agents, including incidents involving vehicles used to block or strike officers.

The Post reported that Good became connected to the group through her son’s charter school, Southside Family Charter School, which publicly promotes a "social justice" curriculum and involvement in political activism. Multiple sources told the outlet that Good received training on how to engage with ICE officers during enforcement actions.

A woman identified as Leesa told the Post at a vigil held at the shooting site that Good was a "warrior."

"She was trained against these ICE agents," Leesa said. "To listen to commands, to know your rights, to whistle when you see an ICE agent."

Another vigil attendee told the Post that Good was part of a coordinated "ICE Watch" team and that members routinely spent time together outside of enforcement actions.
life is like a box of chocolates
  vrijdag 9 januari 2026 @ 06:38:29 #113
483584 incel
they/them
pi_219785297
Nou het is inmiddels wel duidelijk wat er gebeurd is.

- Vrouw was een zogenaamde 'observer' (iemand die systeemmatig de immigratiepolitie lastig valt in hun werk)
- Vrouw was dus niet iemand die daar toevallig op de verkeerde tijd op de verkeerde plek was om haar kind af te zetten
- Ze was al uren bezig met niet alleen observen (kijken van een afstandje) maar daadwerkelijk fysiek deze mensen belagen en van hun werk houden en met haar auto deze mensen blokkeren
- Vrouw zocht de confrontatie op met die agenten, gebruikte hierbij haar auto van 2000kg
- Zette haar auto overdwars op de weg, was actief bezig met hinderen van de immigratiepolitie om hun te weerhouden hun taken uit te voeren en de wet te handhaven
- Gebruikte haar auto van 2000kg om op een agent in te rijden zoals te zien is op dat filmpje
- Diezelfde agent was 6 maanden daarvoor ook al meegesleurd door een auto en had daarbij 33 hechtingen nodig
- Agent kon niet zien of de vrouw langs hem zou rijden want de positie van de wielen waren niet te zien vanuit zijn positie
- Agent hoort brullende motor, trekt in 0.1seconde de conclusie dat de vrouw op hem inrijdt en lost hierbij een schot conform de 2e grondwet van Amerika waar je je leven mag verdedigen als iemand een poging doet op jouw leven.

Dit is gewoon de meest simpele open and shut case die er was.

Die vrouw was gewoon een linkse doorgeslagen malloot en 100% compleet zelf verantwoordelijk voor haar dood.

100% situatie fuck around, find out. Play stupid games, win stupid prices.

Ongelooflijk dat er hier nog zoveel mensen zijn die de kant van die vrouw kiezen. Je kan echt werkelijk waar niet zo ontzettend dom zijn dat je denkt dat zij echt onschuldig was. De enige manier dat je dit vol kan houden is dat je gewoon anti-Trump en anti-ICE bent en alles wat zij doen slecht vindt en dat je daarom maar vindt dat mensen met een auto van 2000kg op agenten in mogen rijden. Dit is gewoon een vorm van terrorisme.

Moet je in Nederland eens proberen ja bij agenten die een winkeldief bij de Jumbo ophalen, de hele tijd erachteraan rijden en je auto midden op straat parkeren en hun auto's gaan blokkeren omdat JIJ van mening bent dat die dief gewoon mag stelen en de politie de wet maar lekker niet hoeft hand te haven en die dief met rust moet laten. DIT IS COMPLEET HETZELFDE

En vervolgens als agenten zeggen dat je afstand moet houden rij je op eentje in en hij lost daarbij een schot op je auto. In Nederland zou je niet eens de tijd hebben om dit uren lang te doen. Ze zijn nog veel te makkelijk daar in de VS eigenlijk dat je zomaar zo lang je gang kan gaan in het hinderen van wets handhavers.

Gisteren was er nog een beetje twijfel dat die vrouw misschien wel op het verkeerde moment op de verkeerde plek plek was maar als je nu nog steeds haar kant kiest en doet alsof dit allemaal de schuld is van Trump en de immigratiepolitie dan ben je gewoon een compleet doorgeslagen linkse gek die anti-overheid is en vindt dat de wetten niet voor jou gelden.

Echt als je nu nog de kant van die vrouw kiest dan ben je anti-democratisch, doorgeslagen, compleet verblind door linkse idiologien en respecteer je de wet niet. Die agenten doen hun taak: wet handhaven, illegalen uitzetten. Je mag van een afstandje gaan kijken. Maar als je hun fysiek belaagd zoals deze vrouw dan ben je gewoon absoluut knettergek.

Het is ook gewoon een beetje vermoeiend als je nog steeds haar kant kiest want blijkbaar ben je zelf dan ook zo'n krankzinnige gek die denkt boven de wet te staan en denkt dat het oke is om agenten van hun werk te houden om criminelen op te pakken. Compleet geestesziek en gevaarlijk voor de democratie.
pi_219785303
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 06:38 schreef incel het volgende:
Nou het is inmiddels wel duidelijk wat er gebeurd is.

- Vrouw was een zogenaamde 'observer' (iemand die systeemmatig de immigratiepolitie lastig valt in hun werk)
- Vrouw was dus niet iemand die daar toevallig op de verkeerde tijd op de verkeerde plek was om haar kind af te zetten
- Ze was al uren bezig met niet alleen observen (kijken van een afstandje) maar daadwerkelijk fysiek deze mensen belagen en van hun werk houden en met haar auto deze mensen blokkeren
- Vrouw zocht de confrontatie op met die agenten, gebruikte hierbij haar auto van 2000kg
- Zette haar auto overdwars op de weg, was actief bezig met hinderen van de immigratiepolitie om hun te weerhouden hun taken uit te voeren en de wet te handhaven
- Gebruikte haar auto van 2000kg om op een agent in te rijden zoals te zien is op dat filmpje
- Diezelfde agent was 6 maanden daarvoor ook al meegesleurd door een auto en had daarbij 33 hechtingen nodig
- Agent kon niet zien of de vrouw langs hem zou rijden want de positie van de wielen waren niet te zien vanuit zijn positie
- Agent hoort brullende motor, trekt in 0.1seconde de conclusie dat de vrouw op hem inrijdt en lost hierbij een schot conform de 2e grondwet van Amerika waar je je leven mag verdedigen als iemand een poging doet op jouw leven.

Dit is gewoon de meest simpele open and shut case die er was.

Die vrouw was gewoon een linkse doorgeslagen malloot en 100% compleet zelf verantwoordelijk voor haar dood.

100% situatie fuck around, find out. Play stupid games, win stupid prices.

Ongelooflijk dat er hier nog zoveel mensen zijn die de kant van die vrouw kiezen. Je kan echt werkelijk waar niet zo ontzettend dom zijn dat je denkt dat zij echt onschuldig was. De enige manier dat je dit vol kan houden is dat je gewoon anti-Trump en anti-ICE bent en alles wat zij doen slecht vindt en dat je daarom maar vindt dat mensen met een auto van 2000kg op agenten in mogen rijden. Dit is gewoon een vorm van terrorisme.

Moet je in Nederland eens proberen ja bij agenten die een winkeldief bij de Jumbo ophalen, de hele tijd erachteraan rijden en je auto midden op straat parkeren en hun auto's gaan blokkeren omdat JIJ van mening bent dat die dief gewoon mag stelen en de politie de wet maar lekker niet hoeft hand te haven en die dief met rust moet laten. DIT IS COMPLEET HETZELFDE

En vervolgens als agenten zeggen dat je afstand moet houden rij je op eentje in en hij lost daarbij een schot op je auto. In Nederland zou je niet eens de tijd hebben om dit uren lang te doen. Ze zijn nog veel te makkelijk daar in de VS eigenlijk dat je zomaar zo lang je gang kan gaan in het hinderen van wets handhavers.

Gisteren was er nog een beetje twijfel dat die vrouw misschien wel op het verkeerde moment op de verkeerde plek plek was maar als je nu nog steeds haar kant kiest en doet alsof dit allemaal de schuld is van Trump en de immigratiepolitie dan ben je gewoon een compleet doorgeslagen linkse gek die anti-overheid is en vindt dat de wetten niet voor jou gelden.

Echt als je nu nog de kant van die vrouw kiest dan ben je anti-democratisch, doorgeslagen, compleet verblind door linkse idiologien en respecteer je de wet niet. Die agenten doen hun taak: wet handhaven, illegalen uitzetten. Je mag van een afstandje gaan kijken. Maar als je hun fysiek belaagd zoals deze vrouw dan ben je gewoon absoluut knettergek.

Het is ook gewoon een beetje vermoeiend als je nog steeds haar kant kiest want blijkbaar ben je zelf dan ook zo'n krankzinnige gek die denkt boven de wet te staan en denkt dat het oke is om agenten van hun werk te houden en criminelen op te pakken. Compleet geestesziek en gevaarlijk voor de democratie.
Ja, ze was getraind inderdaad. Lees het ook zojuist.
Goede moeder wel, om zulke onverantwoorde dingen te doen. Compleet gek gemaakt door de democraten, zoveel is wel duidelijk.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 06:43:37 #115
483584 incel
they/them
pi_219785307
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 06:41 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Ja, ze was getraind inderdaad. Lees het ook zojuist.
Goede moeder wel, om zulke onverantwoorde dingen te doen. Compleet gek gemaakt door de democraten, zoveel is wel duidelijk.
Dat die vrouw knettergek was is nu wel duidelijk ja. Wat nog erger is is dat er blijkbaar zoveel mensen haar kant nog steeds kiezen.

Volgende keer als ik agenten bij de Jumbo een winkeldief zie ophalen ga ik ze wel even een paar uur observen. Schreeuwen naar ze. Met m'n auto naar ze toe rijden, op ze in rijden, m'n auto midden op de weg zetten zodat zij er niet meer langs kunnen.

En als ze er wat van zeggen of mij aanhouden dan zal het wel aan hun liggen. 8)7
pi_219785323
https://x.com/CollinRugg/status/2009490336540971428

Video uit weer een andere hoek. Er stapt eerst een passagier uit de auto.

NEW: CNN has obtained a new angle of the incident involving Renee Good in Minneapolis, shows Good's vehicle sitting sideways in the street for three minutes before shots were fired.

The footage shows a person exiting the car on the passenger side.

"[Video] shows Renee Good's maroon Honda Pilot entering from the right there. Then, 20 seconds later, someone gets out on the passenger side."

"We don't know who or why this person leaves the car. We then see her turn and pull perpendicular across the street, seeming to block the way."
  vrijdag 9 januari 2026 @ 06:59:44 #117
483584 incel
they/them
pi_219785334
Of als een RET controleur een zwartrijder staande houdt, beboet en het station uitzet. Ga je dan ook filmen en ervoor staan en schreeuwen en hun pad blokkeren? Stel je voor dat je dit uren kan doen.

Maar de immigratiepolitie die de wet handhaafd en illegalen oppakt en uitzet die mag je gewoon uren hinderen.

Nou volgens mij is het een prima democratisch en vrij land daar want in Nederland is er echt geen plek waar je uren lang politie of andere wets handhavers kan hinderen _O- Zeker niet vanuit een 2000kg wegende auto.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 07:10:51 #118
483584 incel
they/them
pi_219785376
quote:
5s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:00 schreef Hallojo het volgende:
[poll=9581]
Wat een domme poll, de regering van trump staat achter het Amerikaanse volk _O-

Het is echt ongekend en ben er ook een beetje klaar mee hoe blind en compleet doorgeslagen sommige mensen zijn dat ze denken dat burgers het recht hebben om agenten te weerhouden hun taken uit te voeren. Ze zijn een stuk vrijer daar in Amerika dan ze hier in Nederland zouden zijn want als jij hier met je 2000kg wegende auto dwars op straat gaat zijn zodat politie, of handhaving of andere hulpverleners er niet langs kunnen dan heb je echt een mega groot probleem.

Het is gewoon terrorisme. Denken dat jij hulpverleners mag belagen en mag weerhouden van het handhaven van de wet omdat het vanuit jouw idiologie zo zou moeten. En dan heb je zoveel mensen die antidemocratisch en illegaal gedrag goed praten. Het is echt eng gewoon. Gelukkig zijn er hier ook een hoop mensen die gewoon nuchter en helder zijn en zien hoe de vork in de steel zit. Maar de hoeveelheid users die hier de kant kiest van de terroristen is echt eng. Alles zou geoorloofd zijn als het gaat om Trump en de Amerikaanse veiligheidsdiensten en overheidsinstanties tegen te werken omdat je wilt deugen. Bizar gedrag.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 07:17:47 #119
22565 asco
Los in deze tent
pi_219785396
Ah, 7 topics alweer vol door mensen die Amerika denken te begrijpen of willen begrijpen.
Hard gelachen weer, thx! ^O^
Fok! _O_

USA O+
  vrijdag 9 januari 2026 @ 07:24:35 #120
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_219785405
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 02:35 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het gaat helemaal niet om steun, het gaat erom dat je min of meer je leger de straat op stuurt, iedereen weet waar Trump mee bezig is, een persoon als Erodogan heeft exaxt het zelfde draaiboek uitgevoert, de volgende stap is zijn tegenstanders als Terrorisistische groepering te bestempelen en massaal op te pakken, inclusief de vrije pers. De volgende stap is een noodtoestand waarbij de rechterlijke macht doorgestreept word, read my lips.
Eens, al ben je recht, links of midden.. Een normaal mens vindt dit hele gebeuren compleet achterlijk. Dit heeft niets te maken meer met het tegenwerken van de overheid of over ongehoorzaamheid, maar met een overheid die zichzelf niet aan de wet houd; zonder enige aanleiding.

Deze vrouw was totaal geen gevaar voor deze agenten, reed niet op de agenten maar van hun weg. En dan nog, wat deze agenten gedaan hebben is totaal tegens de ambtsinstructie (ja, zelfs die van de VS). Deze agent mag dan lekker gaan brommen. Het is verdomme een ICE agent, niet eens FDA ofzo..

Het grappige is dat dezelfde knakkers die tijdens Covid, hele binnesteden hebben verbouwd, nu ieens fel tegen "ongehoorzaamheid" zijn. Pleur lekker op naar de USA.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_219785412
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:00 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Niet de intentie maar als je keihard gaat wegrijden terwijl er een agent voor je auto staat dan zul je dezelfde reactie krijgen van die agent als ware die intentie er wel, hij kan niet ruiken wat het plan is.

Gisteravond al beoordeeld:
3rr0r in NWS / ICE-agent schiet vrouw dood in Minneapolis, burgemeester woest
Hij had sowieso haar vermoord.
Dat klopt.
Maar de intentie van iemand die achteruit rijdt om de auto beter te kunnen positioneren om naar rechts te gaan, die heeft niet de intentie om te moorden. Die wil weg. Waarom spring je daar als agri voor?
Is zij een vuurwapengevaarlijke crimineel die terstond moet worden aangehouden?
En zelfs dan: waarom spring je voor een vluchtauto?

Hij schoot bovendien pas op het moment dat hij naast de auto stond en deze van hem weg reed.

Hoezo dan toch nog 3 x schieten?
Waarbij de agent met de auto moet meelopen om haar te raken?

Hoezo praat je dit soort politiegedrag goed?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219785414
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 07:24 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Eens, al ben je recht, links of midden.. Een normaal mens vindt dit hele gebeuren compleet achterlijk. Dit heeft niets te maken meer met het tegenwerken van de overheid of over ongehoorzaamheid, maar met een overheid die zichzelf niet aan de wet houd; zonder enige aanleiding.

Deze vrouw was totaal geen gevaar voor deze agenten, reed niet op de agenten maar van hun weg. En dan nog, wat deze agenten gedaan hebben is totaal tegens de ambtsinstructie (ja, zelfs die van de VS). Deze agent mag dan lekker gaan brommen. Het is verdomme een ICE agent, niet eens FDA ofzo..

Het grappige is dat dezelfde knakkers die tijdens Covid, hele binnesteden hebben verbouwd, nu ieens fel tegen "ongehoorzaamheid" zijn. Pleur lekker op naar de USA.
Daarom zeg ik altijd heel sterk tegen mensen dat je heel goed moet nadenken als je tegenstander iets verboden word, want jij bent de volgende, en het is natuurlijk ideaal voor de politiek als je lekker een tweestrijd hebt in de maatschappij, ironisch genoeg zou je verwachten dat die Murica figuren met 300 guns thuis zouden opstaan en zeggen: Dit is mijn land, dat laat ik niet afpakken, maar die lui zijn gek op Trump kennelijk.
pi_219785416
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 07:17 schreef asco het volgende:
Ah, 7 topics alweer vol door mensen die Amerika denken te begrijpen of willen begrijpen.
Hard gelachen weer, thx! ^O^
Fok! _O_

USA O+
Lachen om de moord op een onschuldige vrouw...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219785420
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 07:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Lachen om de moord op een onschuldige vrouw...
Nog harder als Trump ons straks echt gaat bullyen.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 07:29:43 #125
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219785431
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:06 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Deze mevrouw oogt niet helemaal stabiel.
Die is ook wel een beetje klaar met dit circus en daar heb ik wel begrip voor.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')