Saai is het nooit met ome Donaldquote:
nee dat is de verkeerdequote:Op woensdag 7 januari 2026 23:54 schreef Ali_boo het volgende:
Dit is de dame die is neergeschoten
[ x ]
quote:
Triest.quote:Op woensdag 7 januari 2026 23:54 schreef Ali_boo het volgende:
Dit is de dame die is neergeschoten
[ x ]
Ja ze rijdt op hem in. Niet snugger om voor de auto te gaan staan, maar hij heeft het recht denk ik om haar aan te pakken. Moet ze ook maar luisteren ipv weg proberen te vluchten. Uberhaupt domme keuze, ben je moeder van 3 blijkbaar en dan ga je dat soort acties uithalen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:08 schreef Ali_boo het volgende:
Zeg het maar, jongens, zelfverdediging of niet?
[ x ]
Ze blokkeerde de weg nietquote:Op donderdag 8 januari 2026 00:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Not part of any protest groups' Ja daarom blokkeerde ze met haar auto bewust de weg voor ICE
Niet. Voor ICE.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:08 schreef Ali_boo het volgende:
Zeg het maar, jongens, zelfverdediging of niet?
[ x ]
quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja ze rijdt op hem in. Niet snugger om voor de auto te gaan staan, maar hij heeft het recht denk ik om haar aan te pakken. Moet ze ook maar luisteren ipv weg proberen te vluchten. Uberhaupt domme keuze, ben je moeder van 3 blijkbaar en dan ga je dat soort acties uithalen.
Goed onderbouwd. Agent had volgens jou moeten proberen weg te springen om haar niet in de weg te staan? Met risico dat het niet lukt en je toch geraakt wordt en dood of invalide raakt?quote:
Niet gezien dat er voor haar ook allemal autos stonden waar ze juist langs probeerde te rijden die de weg juist blokkeerden?quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom stond ze dan dwars over de weg toen ICE eraan kwam met hun pick up truck?
Post hem maar nog een keer zonder slowmotionquote:
ICE heeft daar sowieso al niks te zoeken. Maar er was geen levensgevaar idd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Goed onderbouwd. Agent had volgens jou moeten proberen weg te springen om haar niet in de weg te staan? Met risico dat het niet lukt en je toch geraakt wordt en dood of invalide raakt?
Don't give a damn.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:15 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij is het met je eens. Post hem maar nog een keer zonder slowmotion
[ x ]
quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:16 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Anti-westerse communisten met die smerige pallie sjaaltjes zijn de bron van alle ellende.
ICE agent stapt niet opzij, en wordt niet geraakt. Schiet als de auto naast hem rijdt. Misschien eerst de beelden bekijken voordat je reageert.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Goed onderbouwd. Agent had volgens jou moeten proberen weg te springen om haar niet in de weg te staan? Met risico dat het niet lukt en je toch geraakt wordt en dood of invalide raakt?
Het is bizar. En onterecht. Nog zo nog tig dingen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het is op het randje. Maar wel weer tering triggerhappy jezus.
Heeft ook verder geen invloed op de snelheid van die auto, lijkt me. De auto gaat dat afstandje niet opeens langzamer rijden als de bestuurder dood is. Sterker nog, misschien dat haar been het gaspedaal blijft indrukken waar het wel op lijkt, aangezien ze vervolgens een andere auto ramt.
Dus sowieso een zeer domme beslissing om meteen een schot te lossen.
'Allemaal auto's'? Ik zie eentje. Wat die deed is niet duidelijk, ik dacht dat die ook de weg bewust blokkeerde. Als zij er niks mee te maken had hoef je niet zo raar dwars te gaan staan om er omheen te komen. Hoezo stond ze dan stil als ze er omheen wilde? Ze dacht dus dat ICE een criminele bende was die haar kwam hijacken?quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet gezien dat er voor haar ook allemal autos stonden waar ze juist langs probeerde te rijden die de weg juist blokkeerden?
Serieus?quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Allemaal auto's'? Ik zie eentje. Wat die deed is niet duidelijk, ik dacht dat die ook de weg bewust blokkeerde. Als zij er niks mee te maken had hoef je niet zo raar dwars te gaan staan om er omheen te komen. Hoezo stond ze dan stil als ze er omheen wilde? Ze dacht dus dat ICE een criminele bende was die haar kwam hijacken?
Ze wil omdraaien en weer wegrijden omdat ICE of demonstranten verderop de straat blokkeren.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Allemaal auto's'? Ik zie eentje. Wat die deed is niet duidelijk, ik dacht dat die ook de weg bewust blokkeerde. Als zij er niks mee te maken had hoef je niet zo raar dwars te gaan staan om er omheen te komen. Hoezo stond ze dan stil als ze er omheen wilde? Ze dacht dus dat ICE een criminele bende was die haar kwam hijacken?
Ice officers krijgen ook amper training he.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het is op het randje. Maar wel weer tering triggerhappy jezus.
Heeft ook verder geen invloed op de snelheid van die auto, lijkt me. De auto gaat dat afstandje niet opeens langzamer rijden als de bestuurder dood is. Sterker nog, misschien dat haar been het gaspedaal blijft indrukken waar het wel op lijkt, aangezien ze vervolgens een andere auto ramt.
Dus sowieso een zeer domme beslissing om meteen een schot te lossen.
Waar heb je het over man. Neem je medicijnenquote:Op donderdag 8 januari 2026 00:16 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Anti-westerse communisten met die smerige pallie sjaaltjes zijn de bron van alle ellende.
Hij gaat uiteraard niet wachten of hij net wel of net niet geraakt wordt. Het is close enough om actie te ondernemen. De vrouw is helaas slachtoffer van haar eigen domme keuze.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:19 schreef butz0rs het volgende:
[..]
ICE agent stapt niet opzij, en wordt niet geraakt. Schiet als de auto naast hem rijdt. Misschien eerst de beelden bekijken voordat je reageert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Hij schiet op haar nadat ze er al langs is?quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij gaat uiteraard niet wachten of hij net wel of net niet geraakt wordt. Het is close enough om actie te ondernemen. De vrouw is helaas slachtoffer van haar eigen domme keuze.
Bij het eerste schot misschien nog wel maar het was al vrij snel duidelijk dat die auto wegstuurde van deze persoon. Die laatste paar schoten waren dus totaal onnodig en gewoon een executie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja ze rijdt op hem in. Niet snugger om voor de auto te gaan staan, maar hij heeft het recht denk ik om haar aan te pakken. Moet ze ook maar luisteren ipv weg proberen te vluchten. Uberhaupt domme keuze, ben je moeder van 3 blijkbaar en dan ga je dat soort acties uithalen.
Schot komt van die ice agent van voor de auto hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:19 schreef butz0rs het volgende:
[..]
ICE agent stapt niet opzij, en wordt niet geraakt. Schiet als de auto naast hem rijdt. Misschien eerst de beelden bekijken voordat je reageert.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
No more plusjes voor @:3rr0r anymore
Ik ben serieus hoorquote:Op donderdag 8 januari 2026 00:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Stel je niet aan. Ik zie gewoon een situatie anders dan jij, kan toch. Zo overduidelijk is het allemaal niet. Je doet net alsof die vrouw niks fout doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |