Toch verlenging van de winter dus?quote:
Vreemdquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:13 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die is van woensdag.
[ afbeelding ]
Na het weekend is het dag winter!
Mijn straat is nog helemaal wit. Grasveld ook. Hopelijk vanavond nog beetje nieuwequote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Toch verlenging van de winter dus?
Op naar de lentequote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:13 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die is van woensdag.
[ afbeelding ]
Ik woon in een gehucht, en hier zijn ze vanacht 2x en nu net weer een keer langsgekomenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:19 schreef 12Beaufort het volgende:
In de dorpen strooien ze niet zo te zien.
Te weinig verkeer denk ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik woon in een gehucht, en hier zijn ze vanacht 2x en nu net weer een keer langsgekomen
Ja het zou raar zijn als die verslag in Zeeland deden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:21 schreef 12Beaufort het volgende:
Omroep Fryslan rijdt rond door Friesland.
Zou wel gek zijn als ze opeens in Limburg rond rijden ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:21 schreef 12Beaufort het volgende:
Omroep Fryslan rijdt rond door Friesland.
We hebben nog ruim 20 dagen te gaan in januari en februari komt ook nog.quote:
He verdorie, verslagen door Caland.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het zou raar zijn als die verslag in Zeeland deden.
Mooi hequote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Alsof er nooit iets is gebeurd. Straten schoon, groen gras.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het zou raar zijn als die verslag in Zeeland deden.
Jaquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zou wel gek zijn als ze opeens in Limburg rond rijden ja.
Wat een held is het toch die Caland.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:25 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
He verdorie, verslagen door Caland.
Nu niet gaan overdrijven hequote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:27 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Wat een held is het toch die Caland.
Zet er een livestream op en waarschuw de mensen dat het keiglad is.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:26 schreef kilon het volgende:
Hier zijn in 5 minuten drie mensen onderuit gegleden. Wel aardig vermaak tijdens het werk, maar als het vandaag al zo erg is ben ik benieuwd naar het weekend en de maandagochtendspits.
Nieuwe run is ineens heel stuk kouder gewordenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:13 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die is van woensdag.
[ afbeelding ]
Ah een liefhebber van de verlengde herfst.quote:
Vergeet niet de Woutuh te bellen!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Zet er een livestream op en waarschuw de mensen dat het keiglad is.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nieuwe run is ineens heel stuk kouder geworden![]()
[ afbeelding ]
Alleen komende dagen even afzien, van -4 naar bijna +10 om daarna compleet de winter in te duiken met matige vorst overdag en mogelijk zelfs strenge vorst in de nachten.
ELF kom er maar in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |