De kans is nooit 0%quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wel beter dan vanmorgen want ik zie nog 3 super koude lijntjes. Het KAN dus nog wel
6% kansquote:
Ik zit in Oostenrijk. Hier viel het tot nu toe behoorlijk tegen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:22 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Gewoon dit weekend in je blote reet in de tuin gaan zitten, heb je ook weer je lol gehad.
Plus die week sneeuw, en het is inmiddels al wekenlang beneden het langjarig gemiddelde geweest, op een paar dagen rond oudjaar na.
Zo werkt dat iddquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het kan vriezen, het kan dooien.
Wie zal het zeggen.
Oh, oke. Wist ik niet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik zit in Oostenrijk. Hier viel het tot nu toe behoorlijk tegen.
Maar vandaag wel best wat sneeuwquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:28 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Oh, oke. Wist ik niet. [ afbeelding ]
Zijn nu tegenwoordig alle weersomstandigheden des doods?quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Tegen elven hier de regen des doods.
Ah netjes. Maar dat zal waarschijnlijk nog niet de 30 cm aantikken die ik hier overal op het gras meet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maar vandaag wel best wat sneeuw
Niet zo serieus ouwe reus.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:30 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Zijn nu tegenwoordig alle weersomstandigheden des doods?
Ik stond vandaag in 70-80 cm sneeuwquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:38 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ah netjes. Maar dat zal waarschijnlijk nog niet de 30 cm aantikken die ik hier overal op het gras meet.
Of althans, tot vannacht want het dooit sindsdien.
Nee hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:46 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zie toch nog erg wisselende berichten voor morgen qua neerslag. Dat we neerslag krijgen staat vast maar de verschillende berichten zijn het niet eens of dat in de vorm van regen of sneeuw zal zijn. Met temperaturen rond het vriespunt kan het beide kanten opvallen.
In Breda lag behoorlijk wat maar dat smelt nu harder dan een kernreactor in Tsjernobyl.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat dek wat hier ligt is niet zomaar weg
Meeste valt in de typische west stau gebiedenquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maar vandaag wel best wat sneeuw
Na de sneeuw krijgen we dooi des doodsquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:30 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Zijn nu tegenwoordig alle weersomstandigheden des doods?
Volgens mij is de lucht dan warmer dan de grond.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:00 schreef Starhopper het volgende:
Het is hier ineens super mistigHoe kan dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |