Kom op beste heer, hier vlieg je wel een beetje uit de bocht met je vergelijken met doodseskaders.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik kan wetenschappelijk onderbouwen waarom heel dat ICE demonisch is.
Hou niet zo van WWII vergelijkingen, maar ICE zien als een Amerikaanse variant van Gestapo, zelfs Einsatzgruppe, is onderhand meer dan verdiend.
Alsof je daar een keuze in hebt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:36 schreef Hallojo het volgende:
Als je mensen dood wil schieten, moet je dit soort situaties escaleren. Als je dat niet wil, moet je dat niet doen.
Het soort type waar alles links is.quote:
Ik weet dat je een antisemiet bent en daarom liever niet hebt dat belezen mensen met feiten komen,quote:
Groenland had je ook al niet mee gekregen...gohquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:41 schreef incel het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk voor vandaag maar 1x van ICE gehoord en dat was in South Park. Boeit me echt geen kut wat ze daar doen. Maar ik kwam dit onderwerp tegen en het deed me denken aan die gast in die trekker tijdens de boerenprotesten en het verbaasd me hoeveel mensen er niks van snappen dat wanneer je met een auto op agenten of wie dan ook inrijdt dat dit als aanslag met een dodelijk wapen behandelt moet worden. Dat is mijn belang, ik kan slecht tegen misinformatie en het frustreert mij en zet graag dingen recht
Fascēs is het meervoud van fascis?quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]Dit is echt je antwoord ja?
![]()
De term was trouwens fasces niet fascis als je dan toch al wilt mierenneuken.
Met uitzondering van die jongen in die trekker dusquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:42 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat de politie in nederland leren kundig iemand staande te houden. Beter voor de agenten en beter voor de burger.
Hier trekken ze pas wapens als dit de moeite waard is. Niet bij een demonstrant die weg wil rijden.
Uitzoeken wat ICE is is niet zo moeilijk hoor. Uitzoeken wat geweldsinstructie van politie in VS is wist ik al. En filmpje kijken was paar minuten werk vanmorgen. En ik weet wat die vrouw daar deed en dat ze dus niet perongeluk daar in die situatie kwam maar zelf de confrontatie opzocht. Ik weet dat het triest is wat er gebeurd is, maar dat het wel binnen het boekje was.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
Best wel vocaal voor een ongeïnformeerd iemand dus.
Groenland ging zelf voor dat vliegdekschip liggen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Groenland had je ook al niet mee gekregen...goh
Nee joh, dat gaat echt veel te ver. En jij zou als iemand die ook goed belezen is mbt de geschiedenis ook beter moeten weten wat dit betreft.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik kan wetenschappelijk onderbouwen waarom heel dat ICE demonisch is.
Hou niet zo van WWII vergelijkingen, maar ICE zien als een Amerikaanse variant van Gestapo, zelfs Einsatzgruppe, is onderhand meer dan verdiend.
zoek dan ook even hun repertoire op van de afgelopen maanden ipv je zo te focussen op dit incident.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:44 schreef incel het volgende:
Uitzoeken wat ICE is is niet zo moeilijk hoor. Uitzoeken wat geweldsinstructie van politie in VS is wist ik al. En filmpje kijken was paar minuten werk vanmorgen. En ik weet wat die vrouw daar deed en dat ze dus niet perongeluk daar in die situatie kwam maar zelf de confrontatie opzocht. Ik weet dat het triest is wat er gebeurd is, maar dat het wel binnen het boekje was.
Bijna niet te geloven dat je al drie topics vol die halve gare ICE'er die vanuit het niets een vrouw executeert zit te verdedigen. Ga eens een boek lezen, man.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:41 schreef incel het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk voor vandaag maar 1x van ICE gehoord en dat was in South Park. Boeit me echt geen kut wat ze daar doen. Maar ik kwam dit onderwerp tegen en het deed me denken aan die gast in die trekker tijdens de boerenprotesten en het verbaasd me hoeveel mensen er niks van snappen dat wanneer je met een auto op agenten of wie dan ook inrijdt dat dit als aanslag met een dodelijk wapen behandelt moet worden. Dat is mijn belang, ik kan slecht tegen misinformatie en het frustreert mij en zet graag dingen recht
Dat is totaal niet wat er gebeurd is dus, daarvoor kom ik hier.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Bijna niet te geloven dat je al drie topics vol die halve gare ICE'er die vanuit het niets een vrouw executeerd zit te verdedigen. Ga eens een boek lezen, man.
ICE is in mijn katholiek-humane wereldbeeld inderdaad demonisch.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee joh, dat gaat echt veel te ver. En jij zou als iemand die ook goed belezen is mbt de geschiedenis ook beter moeten weten wat dit betreft.
ICE is wat mij betreft uitstekend, ik zou willen dat er in Europa zulke instanties actief waren die illegale migranten even uit de Europese landen zouden zetten. Daar hebben we er helaas nogal wat van en er komen elke dag meer bij.
Nu staat het mensen vrij het daar totaal mee oneens te zijn, maar om ICE dan te vergelijken met een Einsatzgruppe, die op basis van raciale theorieën genocide plegend door Oost-Europa trokken, man man man. Nog even en er gaan mensen een vergelijking maken met Babi Yar of zo. Laten we alsjeblieft even normaal doen.
Je doet niets anders dan MAGA propaganda en framing napraten, letterlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:46 schreef incel het volgende:
[..]
Dat is totaal niet wat er gebeurd is dus, daarvoor kom ik hier.
Zou het eerder een gebrek aan feiten noemen. Waarom die hele ww2 erbij spelen elke keer weer?quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik weet dat je een antisemiet bent en daarom liever niet hebt dat belezen mensen met feiten komen,
Daarom kan ik enkel glimlachen om je oost-europese debiliteit.
Neo fascisme dan. Het is een cult, ze hebben orde troepen en repressie is steeds meer aan de orde. Puur Nazisme bestaat ook niet meer net zomin als Maosime of het communisme van weleer. Welk label we er ook op plakken, USA wordt geregeerd door een stel verderfelijke figuren die geweld in welke vorm ook eerder toejuichen dan voorkomen. Dit is pas het begin, gelet op de uitspraken hebben ze nog veel meer in petto.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:37 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is gewoon autoritair, er zijn veel meer elementen die het fascisme specifiek fascisme maken. De MAGA beweging heeft wel overeenkomsten maar ook veel verschillen met het fascisme van begin vorige eeuw.
nee, zo spin jij hetquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je doet niets anders dan MAGA propaganda en framing napraten, letterlijk.
De beelden tonen heel wat anders. Dit was een executie van een jonge vrouw en moeder, totaal onnodig.
Uiteraard. Oei oei oei. Niks maar dan ook niks mag je vergelijken met WOII. Anders gaan we even goed gebruik maken van het antisemitische frame. Zodat we mooi geen enkele kritiek hoeven te accepteren. Ook jij zou beter moeten weten door een dusdanig verderfelijke bladzijde in de geschiedenis continu te gebruiken om kritiek te pareren. Precies hetgeen waar de kritiek jegens regering Israël hem zit.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee joh, dat gaat echt veel te ver. En jij zou als iemand die ook goed belezen is mbt de geschiedenis ook beter moeten weten wat dit betreft.
ICE is wat mij betreft uitstekend, ik zou willen dat er in Europa zulke instanties actief waren die illegale migranten even uit de Europese landen zouden zetten. Daar hebben we er helaas nogal wat van en er komen elke dag meer bij.
Nu staat het mensen vrij het daar totaal mee oneens te zijn, maar om ICE dan te vergelijken met een Einsatzgruppe, die op basis van raciale theorieën genocide plegend door Oost-Europa trokken, man man man. Nog even en er gaan mensen een vergelijking maken met Babi Yar of zo. Laten we alsjeblieft even normaal doen.
We hebben het toch niet over enkelvoud hier. Dus het is fasces.quote:
Je moet eens zien online hoeveel MAGA figuren staan te juichen om een invasie van Groenland. Maar goed daar is @HowardRoark ook voorstander van.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:48 schreef Ericr het volgende:
[..]
Neo fascisme dan. Het is een cult, ze hebben orde troepen en repressie is steeds meer aan de orde. Puur Nazisme bestaat ook niet meer net zomin als Maosime of het communisme van weleer. Welk label we er ook op plakken, USA wordt geregeerd door een stel verderfelijke figuren die geweld in welke vorm ook eerder toejuichen dan voorkomen. Dit is pas het begin, gelet op de uitspraken hebben ze nog veel meer in petto.
Ik spin niets, ik heb de beelden bekeken en de getuigenissen gelezen.quote:
Die agent is dan ook gewoon veroordeeld.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:44 schreef incel het volgende:
[..]
Met uitzondering van die jongen in die trekker dus
[..]
Uitzoeken wat ICE is is niet zo moeilijk hoor. Uitzoeken wat geweldsinstructie van politie in VS is wist ik al. En filmpje kijken was paar minuten werk vanmorgen. En ik weet wat die vrouw daar deed en dat ze dus niet perongeluk daar in die situatie kwam maar zelf de confrontatie opzocht. Ik weet dat het triest is wat er gebeurd is, maar dat het wel binnen het boekje was.
Past in je Nedic narratiefquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zou het eerder een gebrek aan feiten noemen. Waarom die hele ww2 erbij spelen elke keer weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |