abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:43:19 #126
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_219782289
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oh nee hoor. Ik kan wetenschappelijk onderbouwen waarom heel dat ICE demonisch is.

Hou niet zo van WWII vergelijkingen, maar ICE zien als een Amerikaanse variant van Gestapo, zelfs Einsatzgruppe, is onderhand meer dan verdiend.
Kom op beste heer, hier vlieg je wel een beetje uit de bocht met je vergelijken met doodseskaders.
Er is een enkel vrouw neergeschoten.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:43:30 #127
13456 AchJa
Shut up!!!
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 19:43:41 #128
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219782295
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:41 schreef Ali_boo het volgende:
Iets met links

[ x ]
Het soort type waar alles links is.
In de file staan ligt aan links.
Fotos van je lipfillers ligt aan links.
Als de koffie op is ligt het aan links.
Links, links, alles is links. *O* 8)7
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:44:00 #129
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219782300
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:41 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
:')
Ik weet dat je een antisemiet bent en daarom liever niet hebt dat belezen mensen met feiten komen,

Daarom kan ik enkel glimlachen om je oost-europese debiliteit.

:)
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219782301
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:41 schreef incel het volgende:

[..]
ik kan slecht tegen misinformatie
Dan moet je dat niet verspreiden.
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:44:05 #131
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219782303
quote:

[..]
Ik heb letterlijk voor vandaag maar 1x van ICE gehoord en dat was in South Park. Boeit me echt geen kut wat ze daar doen. Maar ik kwam dit onderwerp tegen en het deed me denken aan die gast in die trekker tijdens de boerenprotesten en het verbaasd me hoeveel mensen er niks van snappen dat wanneer je met een auto op agenten of wie dan ook inrijdt dat dit als aanslag met een dodelijk wapen behandelt moet worden. Dat is mijn belang, ik kan slecht tegen misinformatie en het frustreert mij en zet graag dingen recht
Groenland had je ook al niet mee gekregen...goh
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:44:30 #132
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_219782305
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:40 schreef over_hedge het volgende:

[..]
_O- Dit is echt je antwoord ja? :D _O- De term was trouwens fasces niet fascis als je dan toch al wilt mierenneuken.
Fascēs is het meervoud van fascis?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_219782309
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:42 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Ik ben vooral blij dat de politie in nederland leren kundig iemand staande te houden. Beter voor de agenten en beter voor de burger.

Hier trekken ze pas wapens als dit de moeite waard is. Niet bij een demonstrant die weg wil rijden.
Met uitzondering van die jongen in die trekker dus

quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:42 schreef Gunner het volgende:

[..]
Best wel vocaal voor een ongeïnformeerd iemand dus.
Uitzoeken wat ICE is is niet zo moeilijk hoor. Uitzoeken wat geweldsinstructie van politie in VS is wist ik al. En filmpje kijken was paar minuten werk vanmorgen. En ik weet wat die vrouw daar deed en dat ze dus niet perongeluk daar in die situatie kwam maar zelf de confrontatie opzocht. Ik weet dat het triest is wat er gebeurd is, maar dat het wel binnen het boekje was.
pi_219782310
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:44 schreef Momo het volgende:

[..]
Groenland had je ook al niet mee gekregen...goh
Groenland ging zelf voor dat vliegdekschip liggen.
pi_219782317
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oh nee hoor. Ik kan wetenschappelijk onderbouwen waarom heel dat ICE demonisch is.

Hou niet zo van WWII vergelijkingen, maar ICE zien als een Amerikaanse variant van Gestapo, zelfs Einsatzgruppe, is onderhand meer dan verdiend.
Nee joh, dat gaat echt veel te ver. En jij zou als iemand die ook goed belezen is mbt de geschiedenis ook beter moeten weten wat dit betreft.

ICE is wat mij betreft uitstekend, ik zou willen dat er in Europa zulke instanties actief waren die illegale migranten even uit de Europese landen zouden zetten. Daar hebben we er helaas nogal wat van en er komen elke dag meer bij.

Nu staat het mensen vrij het daar totaal mee oneens te zijn, maar om ICE dan te vergelijken met een Einsatzgruppe, die op basis van raciale theorieën genocide plegend door Oost-Europa trokken, man man man. Nog even en er gaan mensen een vergelijking maken met Babi Jar of zo. Laten we alsjeblieft even normaal doen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:45:56 #136
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219782319
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:44 schreef incel het volgende:
Uitzoeken wat ICE is is niet zo moeilijk hoor. Uitzoeken wat geweldsinstructie van politie in VS is wist ik al. En filmpje kijken was paar minuten werk vanmorgen. En ik weet wat die vrouw daar deed en dat ze dus niet perongeluk daar in die situatie kwam maar zelf de confrontatie opzocht. Ik weet dat het triest is wat er gebeurd is, maar dat het wel binnen het boekje was.
zoek dan ook even hun repertoire op van de afgelopen maanden ipv je zo te focussen op dit incident.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_219782320
quote:

[..]
Ik heb letterlijk voor vandaag maar 1x van ICE gehoord en dat was in South Park. Boeit me echt geen kut wat ze daar doen. Maar ik kwam dit onderwerp tegen en het deed me denken aan die gast in die trekker tijdens de boerenprotesten en het verbaasd me hoeveel mensen er niks van snappen dat wanneer je met een auto op agenten of wie dan ook inrijdt dat dit als aanslag met een dodelijk wapen behandelt moet worden. Dat is mijn belang, ik kan slecht tegen misinformatie en het frustreert mij en zet graag dingen recht
Bijna niet te geloven dat je al drie topics vol die halve gare ICE'er die vanuit het niets een vrouw executeert zit te verdedigen. Ga eens een boek lezen, man.
pi_219782325
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:46 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Bijna niet te geloven dat je al drie topics vol die halve gare ICE'er die vanuit het niets een vrouw executeerd zit te verdedigen. Ga eens een boek lezen, man.
Dat is totaal niet wat er gebeurd is dus, daarvoor kom ik hier.
pi_219782334
Meestal heeft de politie wel gelijk, maar dit keer is echt over de top. Er was geen reden om iemand die probeert te vluchten van 2 meter afstand dood te sxhieten.
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:47:29 #140
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219782343
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee joh, dat gaat echt veel te ver. En jij zou als iemand die ook goed belezen is mbt de geschiedenis ook beter moeten weten wat dit betreft.

ICE is wat mij betreft uitstekend, ik zou willen dat er in Europa zulke instanties actief waren die illegale migranten even uit de Europese landen zouden zetten. Daar hebben we er helaas nogal wat van en er komen elke dag meer bij.

Nu staat het mensen vrij het daar totaal mee oneens te zijn, maar om ICE dan te vergelijken met een Einsatzgruppe, die op basis van raciale theorieën genocide plegend door Oost-Europa trokken, man man man. Nog even en er gaan mensen een vergelijking maken met Babi Yar of zo. Laten we alsjeblieft even normaal doen.
ICE is in mijn katholiek-humane wereldbeeld inderdaad demonisch.

En Loyola zou dat erkennen.

Het interesseert me geen flikker, die legaliteit; mij gaat het er om wat voor mensen en hun idealen hierheen komen.

Het automatisch verketteren van mensen puur vanwege hun etniticeit zie ik als het summum van satanisme
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219782346
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:46 schreef incel het volgende:

[..]
Dat is totaal niet wat er gebeurd is dus, daarvoor kom ik hier.
Je doet niets anders dan MAGA propaganda en framing napraten, letterlijk.

De beelden tonen heel wat anders. Dit was een executie van een jonge vrouw en moeder, totaal onnodig.
pi_219782355
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik weet dat je een antisemiet bent en daarom liever niet hebt dat belezen mensen met feiten komen,

Daarom kan ik enkel glimlachen om je oost-europese debiliteit.

:)
Zou het eerder een gebrek aan feiten noemen. Waarom die hele ww2 erbij spelen elke keer weer?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219782362
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:37 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dat is gewoon autoritair, er zijn veel meer elementen die het fascisme specifiek fascisme maken. De MAGA beweging heeft wel overeenkomsten maar ook veel verschillen met het fascisme van begin vorige eeuw.
Neo fascisme dan. Het is een cult, ze hebben orde troepen en repressie is steeds meer aan de orde. Puur Nazisme bestaat ook niet meer net zomin als Maosime of het communisme van weleer. Welk label we er ook op plakken, USA wordt geregeerd door een stel verderfelijke figuren die geweld in welke vorm ook eerder toejuichen dan voorkomen. Dit is pas het begin, gelet op de uitspraken hebben ze nog veel meer in petto.
pi_219782370
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:47 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je doet niets anders dan MAGA propaganda en framing napraten, letterlijk.

De beelden tonen heel wat anders. Dit was een executie van een jonge vrouw en moeder, totaal onnodig.
nee, zo spin jij het
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:49:14 #145
319979 Fok-it
All is well
pi_219782374
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Nu staat het mensen vrij het daar totaal mee oneens te zijn, maar om ICE dan te vergelijken met een Einsatzgruppe, die op basis van raciale theorieën genocide plegend door Oost-Europa trokken, man man man. Nog even en er gaan mensen een vergelijking maken met Babi Yar of zo. Laten we alsjeblieft even normaal doen.
Uiteraard. Oei oei oei. Niks maar dan ook niks mag je vergelijken met WOII. Anders gaan we even goed gebruik maken van het antisemitische frame. Zodat we mooi geen enkele kritiek hoeven te accepteren. Ook jij zou beter moeten weten door een dusdanig verderfelijke bladzijde in de geschiedenis continu te gebruiken om kritiek te pareren. Precies hetgeen waar de kritiek jegens regering Israël hem zit.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  FOK!Fotograaf donderdag 8 januari 2026 @ 19:49:33 #146
364681 over_hedge
pi_219782378
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:44 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Fascēs is het meervoud van fascis?
We hebben het toch niet over enkelvoud hier. Dus het is fasces.
Van de rest heeft dit ook niks te maken met het feit dat het woord al 2000+ jaar gebruikt wordt. En dat is waar ik op reageerde maar oke.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:49:49 #147
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219782382
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:48 schreef Ericr het volgende:

[..]
Neo fascisme dan. Het is een cult, ze hebben orde troepen en repressie is steeds meer aan de orde. Puur Nazisme bestaat ook niet meer net zomin als Maosime of het communisme van weleer. Welk label we er ook op plakken, USA wordt geregeerd door een stel verderfelijke figuren die geweld in welke vorm ook eerder toejuichen dan voorkomen. Dit is pas het begin, gelet op de uitspraken hebben ze nog veel meer in petto.
Je moet eens zien online hoeveel MAGA figuren staan te juichen om een invasie van Groenland. Maar goed daar is @HowardRoark ook voorstander van.
pi_219782383
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:48 schreef incel het volgende:

[..]
nee, zo spin jij het
Ik spin niets, ik heb de beelden bekeken en de getuigenissen gelezen.
Niet de MAGA framing uit het Witte Huis na geluld.
pi_219782394
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:44 schreef incel het volgende:

[..]
Met uitzondering van die jongen in die trekker dus
[..]
Die agent is dan ook gewoon veroordeeld.
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:50:51 #150
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219782401
quote:
9s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:48 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zou het eerder een gebrek aan feiten noemen. Waarom die hele ww2 erbij spelen elke keer weer?
Past in je Nedic narratief
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')