Inrijden op een agent is in de VS niet zo handig. Net zoals het treiteren en stalken van agent en het verzetten tegen een aanhouding of arrestatie. Ik zou daar het probleem eens zoeken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er staat ook geen doodstraf op hinderen.
Dat is wat jij of jullie links graag willen geloven. Iemand die wordt doodgeschoten is nooit leuk, maar met een metalen object van 2000kg op gewapende agenten inrijden is gewoon gevalletje neergeschoten worden dat weet iedereen ongeacht of je het opzettelijk doet of niet het is een aanslag met dodelijk wapen en daar zal op gereageerd worden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je verdedigt deze executie anders wel heel fel.
Het is een autoquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:15 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Als de vrouw ongewapend was, dan was ik de eerste geweest die deze ICE-agent veroordeeld had.
Bepaalde users hier proberen te redeneren dat het prima is om een vuurwapen op een agent te richten, mits je maar twintig centimeter van hem af zit.
Het voordeel van de twijfel verdien je niet als je in een SUV van 2000kg zit. Dat de banden misschien twee centimeter naar rechts stonden maakt daarbij niks uit.
Als je de beelden ziet ging die agent er zelf voor staan en stuurde ze naar rechts weg, wegsturend van hem.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:25 schreef incel het volgende:
[..]
Dat is wat jij of jullie links graag willen geloven. Iemand die wordt doodgeschoten is nooit leuk, maar met een metalen object van 2000kg op gewapende agenten inrijden is gewoon gevalletje neergeschoten worden dat weet iedereen ongeacht of je het opzettelijk doet of niet het is een aanslag met dodelijk wapen en daar zal op gereageerd worden.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:25 schreef incel het volgende:
[..]
Dat is wat jij of jullie links graag willen geloven.
Ze reed niet in op een agent.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inrijden op een agent is in de VS niet zo handig. Net zoals het treiteren en stalken van agent en het verzetten tegen een aanhouding of arrestatie. Ik zou daar het probleem eens zoeken.
In Amerika werkt dat net even anders:quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is een auto
Die ze aanhouden
En waarmee ze later weg probeert weg rijden
Niet zo dramatisch doen
Fascisme is verworden tot universele term voor 'beleid dat ik niet leuk vindt'.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je weet wat fascisme is? Of denk je dat het een Italiaans gerecht is?
Nee hoor, deze vrouw heeft zich erg onhandig en zelf gewelddadig opgesteld. Ze had ook gewoon de keus om zich niet te verzetten tegen de aanhouding, daar begint het al mee.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je de beelden ziet ging die agent er zelf voor staan en stuurde ze naar rechts weg.
Het is gewoon een executie.
Jawel, dat deed ze wel.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze reed niet in op een agent.
Volgens mij iets wat Trump en Vance waren aan het roepen, niks meer.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Iemand die weet waar deze informatie vandaan komt?
Wat is dit voor misselijk makende bullshit???quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:25 schreef fokker het volgende:
[..]
Dat is wat jij of jullie links graag willen geloven. Knip
"Hij ging zomaar voor mijn pistool staan meneer de rechter"quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je de beelden ziet ging die agent er zelf voor staan en stuurde ze naar rechts weg, wegsturend van hem.
Het is een nationalistische, autoritaire beweging, ofwel: fascisme.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:26 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Fascisme is verworden tot universele term voor 'beleid dat ik niet leuk vindt'.
Mussolini heeft de term bedacht. Anno 2025 is het meer een opsommig van wat abstracte punten die nog het meest overeenkomen met het communisme. Totaalt niet van toepassing om dat te gebruiken voor de Amerikanen.
Geef het nou naar gewoon toe, we kijken zo door deze façade heen.quote:
De agent is geraakt door de auto en moest half wegspringenquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je de beelden ziet ging die agent er zelf voor staan en stuurde ze naar rechts weg, wegsturend van hem.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze reed niet in op een agent.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:57 schreef Oliver_Klozov het volgende:
Ik heb op 2 frames even een rode lijn gezet om te markeren waar de agent staat.
Let ook op de positie van de witte streep op het wegdek en de boom achter de agent.
[ link | afbeelding ]
Zoiets als Venezuela onder Maduro dus?quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is een nationalistische, autoritaire beweging, ofwel: fascisme.
Precies, vraag ik ook steeds.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Iemand die weet waar deze informatie vandaan komt?
Hij is niet geraakt door de auto, hij springt er zelf praktisch voor.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:28 schreef incel het volgende:
[..]
De agent is geraakt door de auto en moest half wegspringen
Lol nee. Bestond al een jaar of 2000 voor hij geboren isquote:
Ik kan de frame wel begrijpen. Wanneer je echt pro of anti iets bent dan is het toch duidelijk dat iemand die het daar niet mee eens is dan gelijk juist anti of pro is?quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nederlandsers Trump fans noemen…
We kunnen hooguit respect hebben voor zijn doorzettingskracht, zeker na die pannenkoeken hier in Den Haag. Maar verder is de hele VS toch een grote freakshow.
Er zijn inderdaad meerdere landen waar fascisme bestaat of heeft bestaan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:28 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Zoiets als Venezuela onder Maduro dus?
Goede vergelijking man. Vanuit het perspectief van die agent werd er keihard op hem ingereden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij is niet geraakt door de auto, hij springt er zelf praktisch voor.
Als ik m'n vuist uitsteek en je loopt er tegenaan, heb ik je dan geslagen?
Dat je al een vals narratief moet hanteren om uberhaüpt een punt te kunnen maken. Kansloos hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij is niet geraakt door de auto, hij springt er zelf praktisch voor.
Als ik m'n vuist uitsteek en je loopt er tegenaan, heb ik je dan geslagen?
Schei uit, dat soort eigenschappen aan zoiets arbitrairs als de term ''links'' hangen is schandalig. Kinderlijk, dom. Geef het een naam.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Geef het nou naar gewoon toe, we kijken zo door deze façade heen.
En de wielen staan naar rechts gedraaid in plaats van rechtdoor want de bestuurder is een vrouw, dus die kan niet sturen en niet mikken.quote:
De frame vanuit de Amerikaanse overheid is nu inderdaad dat mevrouw een terrorist is.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:26 schreef Tjoent het volgende:
[..]
In Amerika werkt dat net even anders:
When a Car Becomes a Weapon
Intent: When a driver deliberately uses their vehicle to hit people, buildings, or other cars (vehicle-ramming), it's recognized as a tactic in terrorism, road rage, and other crimes, making the car the weapon.
En die agent kan nooit die wielen gezien hebben hij hoort alleen een brullende motor en ziet een dikke Amerikaanse truck op hem af komenquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En de wielen staan naar rechts gedraaid in plaats van rechtdoor want de bestuurder is een vrouw, dus die kan niet sturen en niet mikken.
Feiten enzo
haha... kansloos zeg je...quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:30 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Dat je al een vals narratief moet hanteren om uberhaüpt een punt te kunnen maken. Kansloos hoor.
Keihard met 3 km per uur, een fietser had hem nog harder geraakt. Inmiddels begrijp ik echt niet dat je blijft vasthouden in je eigen fantasie. Zie je nu werkelijk niet wat hier gebeurd? Heb je Trump en zijn ICE zo hoog zitten? Wat is je angst?quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:30 schreef incel het volgende:
[..]
Goede vergelijking man. Vanuit het perspectief van die agent werd er keihard op hem ingereden.
Niet relevant.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:32 schreef incel het volgende:
Sowieso is er ook al vastgesteld dus dat die vrouw daar was omdat ze ICE "waarnam" of wel gewoon lekker demonstreren en hinderen in hun werk. Dus laten we niet doen alsof zij helemaal heilig is en op t verkeerde moment op de verkeerde plek was of zo.
Haha, nee hoor. Bovendien is dit ook niet eens wat fascisme is.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is een nationalistische, autoritaire beweging, ofwel: fascisme.
Ok dus als jij voor mijn pickup van 2000kg gaat staan en ik ga heel veel gas geven dan is dat niet erg want op dat moment ga ik maar 3km/uquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:33 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Keihard met 3 km per uur, een fietser had hem nog harder geraakt. Inmiddels begrijp ik echt niet dat je blijft vasthouden in je eigen fantasie. Zie je nu werkelijk niet wat hier gebeurd? Heb je Trump en zijn ICE zo hoog zitten? Wat is je angst?
Of, ze trad daadwerkelijk christelijk op door op te komen voor zwakkeren in de maatschappij.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:32 schreef incel het volgende:
Sowieso is er ook al vastgesteld dus dat die vrouw daar was omdat ze ICE "waarnam" of wel gewoon lekker demonstreren en hinderen in hun werk. Dus laten we niet doen alsof zij helemaal heilig is en op t verkeerde moment op de verkeerde plek was of zo.
Wel degelijk als je erna ook nog met diezelfde auto op diezelfde agenten in gaat rijden ja. Dan handelen ze misschien met ietsje minder foutmarge.quote:
Kerk en staat zijn gewoon gescheiden in de VS.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of, ze trad daadwerkelijk christelijk op door op te komen voor zwakkeren in de maatschappij.
Wat helemaal mooi is, is als je Jezus in een huidige setting zou plaatsen. Voor die y'allqaida lui zou het een ''alien'' zijn. Een arabisch uitziende alien zelfs, dus die zou zonder proces ergens in libanon worden gedropt ofzo.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of, ze trad daadwerkelijk christelijk op door op te komen voor zwakkeren in de maatschappij.
Hij is geen agent. Je had het filmpje trouwens erg mooi gesneden trouwens, de twee seconden ervoor subtiel weggeknipt want dat past niet bij het verhaal dat je wil delenquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:32 schreef incel het volgende:
[..]
En die agent kan nooit die wielen gezien hebben hij hoort alleen een brullende motor en ziet een dikke Amerikaanse truck op hem af komen
Uiteindelijk moet gewoon de wet worden gehandhaafd. Het zijn illegalen en ze moeten eruit.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het maakt voor de optie om te schieten in ieder geval niet uit. Teminste, ook in Amerika zou dat niet mogen uitmaken. Ik heb alleen geen hele hoge pet op van ICE.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:34 schreef incel het volgende:
[..]
Wel degelijk als je erna ook nog met diezelfde auto op diezelfde agenten in gaat rijden ja. Dan handelen ze misschien met ietsje minder foutmarge.
Als je mensen dood wil schieten, moet je dit soort situaties escaleren. Als je dat niet wil, moet je dat niet doen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, militairen die in een TIC komen hebben dat ook aan zichzelf te danken ofzo...
Dat kun je vinden, maar de uitzet van illegale migranten tegen proberen te werken is wellicht geen handige manier. Die mensen horen ook helemaal niet in de VS te zijn, juist uitstekend dat die er nu uit worden gezet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
*proest*quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:35 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Kerk en staat zijn gewoon gescheiden in de VS.
Oh nee hoor. Ik kan wetenschappelijk onderbouwen waarom heel dat ICE demonisch is.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:34 schreef Kottnauer het volgende:
Facisme is net als racisme een onzinbegrip geworden. Iedereen heeft er zijn eigen definitie van. Als je informeert naar de exacte betekenis dan krijg je nooit een duidelijk antwoord. Het betekent zo veel als “slecht”, maar dan altijd van iemand anders.
Preachquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
haha... kansloos zeg je...
Heel dat ICE is kanloos, Trump is kansloos en dat achterlijk evangelisch-grrrrrristelijke narratief waarmee nu ook het door het hoofd schieten van een vrouw en moeder gerechtvaardigd wordt, dat is kansloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |