SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Er was een knopje op mijn toetsenbord dat ik nog niet gebruik had
Zuurkoolquote:
zelf gemaakt?quote:
Niet? Nou zeg!quote:
Yupquote:
heerlijk!quote:
Ja mijn partner en oudste dochter vinden het heerlijk dus maak het met liefdequote:Op donderdag 8 januari 2026 16:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
heerlijk!
moet ik nodig weer eens maken
Puurkool.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja mijn partner en oudste dochter vinden het heerlijk dus maak het met liefde![]()
De jongste is een lastig 1, alles met een P kan
Misschien moet ik inderdaad het eten maar met een P laten beginnen, even een hersenspel gaan spelen.quote:
ik en mijn vader vinden het lekker, de rest van eventuele mee-eters niet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja mijn partner en oudste dochter vinden het heerlijk dus maak het met liefde![]()
De jongste is een lastig 1, alles met een P kan
Zelfde als gisteren. Misschien bak ik er vandaag wel een viandel bij. #SpannendLevenquote:
Dat zijn de Witte Wieven die je komen halenquote:
Oh nee toch.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zijn de Witte Wieven die je komen halen
Was dan ook met de auto gegaanquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:32 schreef Nattekat het volgende:
De treinen terug naar huis rijden net kut met de winterdienstregeling.
Zo jaquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:33 schreef dud0r het volgende:
Staat een bestelbus vast op de parkeerplaats hier
nu wacht je op de trein, in de kou.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan had ik nu nog op die parkeerplaats gestaan.
rijd jij in een bestelbus dan?quote:
Ik sta in een warme liftquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
nu wacht je op de trein, in de kou.
Nee. Wel zomerbanden.quote:[..]
rijd jij in een bestelbus dan?
twee keer met de auto weg geweest hier en geen enkele keer vast gezeten
lui om niet met de trap te gaan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik sta in een warme lift
[..]
Nee. Wel zomerbanden.
Vanaf 13 hoog?quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
lui om niet met de trap te gaan.
is je eigen keuze dat je zomerbanden hebt.
ja.quote:
quote:
serieus ben jij zo één die met zn gezonden benen de lift neemt op het station??quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:44 schreef Nattekat het volgende:
Nu zit ik in een warme trein. Niets koud perron.
Alsof jij dat zou doen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja.
je gaat naar beneden.
ik heb warme chai latte. omnomnom
is den haag cs zo hoog???quote:
Den Haag Centraal heeft zo ver ik weet geen liften.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
serieus ben jij zo één die met zn gezonden benen de lift neemt op het station??
Vanavond al sneeuw.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Ze verwachten sneeuw morgenavond.
Laten we dat eens niet doen godverdomme
Echt he.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
serieus ben jij zo één die met zn gezonden benen de lift neemt op het station??
Ja. Meer stapjes is meer hapjes.quote:
Heeft het wel. Anders komen de minder valide niet bij de tramlijnen die vanaf de eerste verdieping gaan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Den Haag Centraal heeft zo ver ik weet geen liften.
en wat eten we?quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:51 schreef essnhills het volgende:
Glibber de glibber over half gesmolten aangestampte sneeuw
En een auto die te laat remde en tot halverwege het zebrapad doorgleed
Maar ik heb boodschapjes voor het avondeten straks
Ovenschotel met sperzieboontjes, (vega)gehakt, aardappelschijfjes, kerrie, kaas en roomquote:
dat klinkt erg vervelend.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ovenschotel met sperzieboontjes, (vega)gehakt, aardappelschijfjes, kerrie, kaas en room
Dat moet jij wetenquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat klinkt erg vervelend.
Het vega gehakt had er uit mogen blijven
gehaktloosquote:
Ik maak er gehakt vanquote:
Dat moet jij wetenquote:
Ga je daar gehakt van maken?quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat moet jij weten
Ik ga twee eitjes koken
ook een optiequote:
zak zak zak zak maar door door doorquote:
Hier van het weekend ookquote:
Ijsbaan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:33 schreef Nattekat het volgende:
Sneeuw smelt wel lekker hard hier. Alleen de parkeerplaats is nog een bende, maar dat komt vannacht vast wel goed.
joh dan heb je 3 uur en 14 minuten de tijd om te klagen over de film. Ze geven je juist alle tijd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:52 schreef Nattekat het volgende:
Die nieuwe Avatar film is 3u14m
Vast net zo langdradig als deel 2.
Hoezo, zitten we in F1?quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:59 schreef Nattekat het volgende:
@:ESF1Gamer mag ik een langspeelplat.gif?
Niemand verplicht je om te gaan kijken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:52 schreef Nattekat het volgende:
Die nieuwe Avatar film is 3u14m
Vast net zo langdradig als deel 2.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Niemand verplicht je om te gaan kijken.
Echt hequote:Op donderdag 8 januari 2026 18:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Wát?!quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja teleurstellend OvermorrowWordt geen nieuwe meubels uitzoeken voor @:kwiwi en @:Strani dus
Gewoon meteen al een 1.0 geven op IMDBquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik praat alsof ik aan het kijken ben of er nog leuke films zijn omdat ik volgende week waarschijnlijk naar de bios ga. Maar wees maar lekker zuur.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja je praat alsof je verplicht ernaar moet kijken.
Nou ja, had wel zin in shoppen met @Straniquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is bijna alsof je wilde dat we allemaal ten onder zouden gaan
Een stormfront?quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er is een enorm buienfront aanstaande
*taps helmet*quote:
Wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, had wel zin in shoppen met @:strani
ga je de zolder opnieuw inrichten?quote:
owwww ik snap het al... das die storm des doods die ons beloofd is... de kou is daar naar toe getrokken vanuit die stormquote:
Gelukkig snap jij het.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
owwww ik snap het al... das die storm des doods die ons beloofd is... de kou is daar naar toe getrokken vanuit die storm
Oh, die heeft dan een reprint gekregen nu.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had je dat nog dan?
[..]
Ja maar die zijn er al langer.
Want https://edhrec.com/commanders/maralen-of-the-mornsong heeft hetzelfde effect.
Ik heb nog geen reprint hier van gezien. Het is dezelfde ability alleen dan op een enchantment gegooid in deze set.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, die heeft dan een reprint gekregen nu.
Oh, zat het nu op een enchantment. Ik las de compleet zelfde tekst als op wat je stuurde. Dus ik dacht aan een reprint.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb nog geen reprint hier van gezien. Het is dezelfde ability alleen dan op een enchantment gegooid in deze set.
Er is wel een drie kleuren maralen in deze set.
Ja soms doen ze dat. Ze hebben laatst ook een zwarte creature met exact dezelfde tekst als een witte creature van een paar sets daarvoor gedaanquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, zat het nu op een enchantment. Ik las de compleet zelfde tekst als op wat je stuurde. Dus ik dacht aan een reprint.
Jij hebt een stormfront helm?quote:
De stofzuiger heeft een staart.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:43 schreef Ama het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom de kat bang is voor de stofzuiger maar de kruimeldief die meer herrie maakt boeit niet.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |