Ik maak er gehakt vanquote:
Dat moet jij wetenquote:
Ga je daar gehakt van maken?quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat moet jij weten
Ik ga twee eitjes koken
ook een optiequote:
zak zak zak zak maar door door doorquote:
Hier van het weekend ookquote:
Ijsbaan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:33 schreef Nattekat het volgende:
Sneeuw smelt wel lekker hard hier. Alleen de parkeerplaats is nog een bende, maar dat komt vannacht vast wel goed.
joh dan heb je 3 uur en 14 minuten de tijd om te klagen over de film. Ze geven je juist alle tijd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:52 schreef Nattekat het volgende:
Die nieuwe Avatar film is 3u14m
Vast net zo langdradig als deel 2.
Hoezo, zitten we in F1?quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:59 schreef Nattekat het volgende:
@:ESF1Gamer mag ik een langspeelplat.gif?
Niemand verplicht je om te gaan kijken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:52 schreef Nattekat het volgende:
Die nieuwe Avatar film is 3u14m
Vast net zo langdradig als deel 2.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Niemand verplicht je om te gaan kijken.
Echt hequote:Op donderdag 8 januari 2026 18:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Wát?!quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja teleurstellend OvermorrowWordt geen nieuwe meubels uitzoeken voor @:kwiwi en @:Strani dus
Gewoon meteen al een 1.0 geven op IMDBquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik praat alsof ik aan het kijken ben of er nog leuke films zijn omdat ik volgende week waarschijnlijk naar de bios ga. Maar wees maar lekker zuur.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja je praat alsof je verplicht ernaar moet kijken.
Nou ja, had wel zin in shoppen met @Straniquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is bijna alsof je wilde dat we allemaal ten onder zouden gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |