joh dan heb je 3 uur en 14 minuten de tijd om te klagen over de film. Ze geven je juist alle tijd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:52 schreef Nattekat het volgende:
Die nieuwe Avatar film is 3u14m
Vast net zo langdradig als deel 2.
Hoezo, zitten we in F1?quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:59 schreef Nattekat het volgende:
@:ESF1Gamer mag ik een langspeelplat.gif?
Niemand verplicht je om te gaan kijken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:52 schreef Nattekat het volgende:
Die nieuwe Avatar film is 3u14m
Vast net zo langdradig als deel 2.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Niemand verplicht je om te gaan kijken.
Echt hequote:Op donderdag 8 januari 2026 18:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Wát?!quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja teleurstellend OvermorrowWordt geen nieuwe meubels uitzoeken voor @:kwiwi en @:Strani dus
Gewoon meteen al een 1.0 geven op IMDBquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik praat alsof ik aan het kijken ben of er nog leuke films zijn omdat ik volgende week waarschijnlijk naar de bios ga. Maar wees maar lekker zuur.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja je praat alsof je verplicht ernaar moet kijken.
Nou ja, had wel zin in shoppen met @Straniquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is bijna alsof je wilde dat we allemaal ten onder zouden gaan
Een stormfront?quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er is een enorm buienfront aanstaande
*taps helmet*quote:
Wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, had wel zin in shoppen met @:strani
ga je de zolder opnieuw inrichten?quote:
owwww ik snap het al... das die storm des doods die ons beloofd is... de kou is daar naar toe getrokken vanuit die stormquote:
Gelukkig snap jij het.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
owwww ik snap het al... das die storm des doods die ons beloofd is... de kou is daar naar toe getrokken vanuit die storm
Oh, die heeft dan een reprint gekregen nu.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had je dat nog dan?
[..]
Ja maar die zijn er al langer.
Want https://edhrec.com/commanders/maralen-of-the-mornsong heeft hetzelfde effect.
Ik heb nog geen reprint hier van gezien. Het is dezelfde ability alleen dan op een enchantment gegooid in deze set.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, die heeft dan een reprint gekregen nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |