Een stormfront?quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er is een enorm buienfront aanstaande
*taps helmet*quote:
Wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, had wel zin in shoppen met @:strani
ga je de zolder opnieuw inrichten?quote:
owwww ik snap het al... das die storm des doods die ons beloofd is... de kou is daar naar toe getrokken vanuit die stormquote:
Gelukkig snap jij het.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
owwww ik snap het al... das die storm des doods die ons beloofd is... de kou is daar naar toe getrokken vanuit die storm
Oh, die heeft dan een reprint gekregen nu.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had je dat nog dan?
[..]
Ja maar die zijn er al langer.
Want https://edhrec.com/commanders/maralen-of-the-mornsong heeft hetzelfde effect.
Ik heb nog geen reprint hier van gezien. Het is dezelfde ability alleen dan op een enchantment gegooid in deze set.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, die heeft dan een reprint gekregen nu.
Oh, zat het nu op een enchantment. Ik las de compleet zelfde tekst als op wat je stuurde. Dus ik dacht aan een reprint.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb nog geen reprint hier van gezien. Het is dezelfde ability alleen dan op een enchantment gegooid in deze set.
Er is wel een drie kleuren maralen in deze set.
Ja soms doen ze dat. Ze hebben laatst ook een zwarte creature met exact dezelfde tekst als een witte creature van een paar sets daarvoor gedaanquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, zat het nu op een enchantment. Ik las de compleet zelfde tekst als op wat je stuurde. Dus ik dacht aan een reprint.
Jij hebt een stormfront helm?quote:
De stofzuiger heeft een staart.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:43 schreef Ama het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom de kat bang is voor de stofzuiger maar de kruimeldief die meer herrie maakt boeit niet.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |