Was dan ook met de auto gegaanquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:32 schreef Nattekat het volgende:
De treinen terug naar huis rijden net kut met de winterdienstregeling.
Zo jaquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:33 schreef dud0r het volgende:
Staat een bestelbus vast op de parkeerplaats hier
nu wacht je op de trein, in de kou.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan had ik nu nog op die parkeerplaats gestaan.
rijd jij in een bestelbus dan?quote:
Ik sta in een warme liftquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
nu wacht je op de trein, in de kou.
Nee. Wel zomerbanden.quote:[..]
rijd jij in een bestelbus dan?
twee keer met de auto weg geweest hier en geen enkele keer vast gezeten
lui om niet met de trap te gaan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik sta in een warme lift
[..]
Nee. Wel zomerbanden.
Vanaf 13 hoog?quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
lui om niet met de trap te gaan.
is je eigen keuze dat je zomerbanden hebt.
ja.quote:
quote:
serieus ben jij zo één die met zn gezonden benen de lift neemt op het station??quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:44 schreef Nattekat het volgende:
Nu zit ik in een warme trein. Niets koud perron.
Alsof jij dat zou doen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja.
je gaat naar beneden.
ik heb warme chai latte. omnomnom
is den haag cs zo hoog???quote:
Den Haag Centraal heeft zo ver ik weet geen liften.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
serieus ben jij zo één die met zn gezonden benen de lift neemt op het station??
Vanavond al sneeuw.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Ze verwachten sneeuw morgenavond.
Laten we dat eens niet doen godverdomme
Echt he.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
serieus ben jij zo één die met zn gezonden benen de lift neemt op het station??
Ja. Meer stapjes is meer hapjes.quote:
Heeft het wel. Anders komen de minder valide niet bij de tramlijnen die vanaf de eerste verdieping gaan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Den Haag Centraal heeft zo ver ik weet geen liften.
en wat eten we?quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:51 schreef essnhills het volgende:
Glibber de glibber over half gesmolten aangestampte sneeuw
En een auto die te laat remde en tot halverwege het zebrapad doorgleed
Maar ik heb boodschapjes voor het avondeten straks
Ovenschotel met sperzieboontjes, (vega)gehakt, aardappelschijfjes, kerrie, kaas en roomquote:
dat klinkt erg vervelend.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ovenschotel met sperzieboontjes, (vega)gehakt, aardappelschijfjes, kerrie, kaas en room
Dat moet jij wetenquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat klinkt erg vervelend.
Het vega gehakt had er uit mogen blijven
gehaktloosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |