Amsterdam beste én meest leefbare stad?quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:07 schreef rival het volgende:
Lijst van beste steden van de wereld.
Eerste Nederlandse stad in de lijst... Amsterdam.
In 2025 uitgeroepen tot meest leefbare stad van Nederland... Amsterdam.
Maar hey, blijf lekker jullie dorpjes promoten
quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen rampen in het zuiden.
Ja hallo ik zit er wel in. FMLquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja teleurstellend OvermorrowWordt geen nieuwe meubels uitzoeken voor @:kwiwi en @:Strani dus
panorama van mesdag met zeegeluidjes uit de speakerquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien kan die buurvrouw een strand schilderen
Nikszeggende waardeloze lijst dusquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:07 schreef rival het volgende:
Snel haal je sneeuw-UI weg!quote:
Ohquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja teleurstellend OvermorrowWordt geen nieuwe meubels uitzoeken voor @:kwiwi en @:Strani dus
Ja dat is maar een klein hoekje, niet het hele landquote:
Het is nog geen voorjaar.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Snel haal je sneeuw-UI weg!
Wel net het hoekje waar ik woon.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is maar een klein hoekje, niet het hele land
Totale gekunstelde lijsten. Ik neem er geen enkele serieus, zelfs niet als mijn stad van voorkeur bovenaan staatquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:07 schreef rival het volgende:
Que sera, seraquote:
Mooiste stad is Den Burg. Punt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Totale gekunstelde lijsten. Ik neem er geen enkele serieus, zelfs niet als mijn stad van voorkeur bovenaan staat
Misschien wordt het wel sneller voorjaar dan.quote:
Instortende daken en de Domtoren die uit elkaar valt zijn toch echt de stad zelf.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat mag je bij de provincie neerleggen. De ring valt niet onder de verantwoordelijkheid van de stad.
En zo erg was het niet op de weg als mensen gewoon weten hoe ze moeten rijden.
Ik lag wel onderuit jaquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zijn jullie afgelopen dagen al eens onderuit gegaan?
Van het lachen?quote:
Ja op de bank onder een dekentje, niet in de sneeuwquote:
De première van Overmorrow is gecanceld?quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Betekent dat het geneestquote:
Je kan @Nattekat niet zomaar weg geven.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:02 schreef Ama het volgende:
Gratis op te halen: super vervelende kat.
Hij woont in Tilburg. Dat zegt wel genoeg.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat jij daar geen kijk op hebt, is algemeen bekend
Fout.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan @:nattekat niet zomaar weg geven.
[..]
Hij woont in Tilburg. Dat zegt wel genoeg.
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja op de bank onder een dekentje, niet in de sneeuw
quote:
Mijn durp heeft zo'n gemaakt lijstje helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:07 schreef rival het volgende:
Nee en dat wil ik graag zo houden dus ik blijf binnen. Tot en met dinsdag denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben niet super vervelendquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan @:nattekat niet zomaar weg geven.
[..]
Hij woont in Tilburg. Dat zegt wel genoeg.
Nee.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee, jij bent best handelbaar.quote:
Er stort 1 dak in van een halletje. De Domtoren is wel beetje jammerquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Instortende daken en de Domtoren die uit elkaar valt zijn toch echt de stad zelf.
Oke hoorquote:
Door het gerenommeerde onderzoeksbureau Fa. CE Bookquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:07 schreef rival het volgende:
Ja beetje een hype met veelbelovende trailers maar uiteindelijk had het ook gewoon een direct-to-tv kunnen zijnquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
De première van Overmorrow is gecanceld?
Door K.A. Ren.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Door het gerenommeerde onderzoeksbureau Fa. CE Book
Zo'n film waarvan alle goede scenes al in de trailer zitten?quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja beetje een hype met veelbelovende trailers maar uiteindelijk had het ook gewoon een direct-to-tv kunnen zijn
We hebben allemaal een mening.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn durp heeft zo'n gemaakt lijstje helemaal niet nodig.
Ik zou dat niet kunnen. Moet elke dag minstens 1x naar buitenquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee en dat wil ik graag zo houden dus ik blijf binnen. Tot en met dinsdag denk ik.
Wat is dit voor een grensoverschrijdende beledigingquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
We hebben allemaal een mening.
Ik geef alleen door wat de experts erover te zeggen hebben.
quote:
Het is nog fout ookquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dit voor een grensoverschrijdende belediging
Ja en de rest een beetje geacteerd is als een derderangs sitcomquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo'n film waarvan alle goede scenes al in de trailer zitten?
Ja daarom, anders was het een steunbetuiging geweestquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom, anders was het een steunbetuiging geweest
Ohquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en de rest een beetje geacteerd is als een derderangs sitcom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |