Amsterdam beste én meest leefbare stad?quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:07 schreef rival het volgende:
Lijst van beste steden van de wereld.
Eerste Nederlandse stad in de lijst... Amsterdam.
In 2025 uitgeroepen tot meest leefbare stad van Nederland... Amsterdam.
Maar hey, blijf lekker jullie dorpjes promoten
quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen rampen in het zuiden.
Ja hallo ik zit er wel in. FMLquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja teleurstellend OvermorrowWordt geen nieuwe meubels uitzoeken voor @:kwiwi en @:Strani dus
panorama van mesdag met zeegeluidjes uit de speakerquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien kan die buurvrouw een strand schilderen
Nikszeggende waardeloze lijst dusquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:07 schreef rival het volgende:
Snel haal je sneeuw-UI weg!quote:
Ohquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja teleurstellend OvermorrowWordt geen nieuwe meubels uitzoeken voor @:kwiwi en @:Strani dus
Ja dat is maar een klein hoekje, niet het hele landquote:
Het is nog geen voorjaar.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Snel haal je sneeuw-UI weg!
Wel net het hoekje waar ik woon.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is maar een klein hoekje, niet het hele land
Totale gekunstelde lijsten. Ik neem er geen enkele serieus, zelfs niet als mijn stad van voorkeur bovenaan staatquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:07 schreef rival het volgende:
Que sera, seraquote:
Mooiste stad is Den Burg. Punt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Totale gekunstelde lijsten. Ik neem er geen enkele serieus, zelfs niet als mijn stad van voorkeur bovenaan staat
Misschien wordt het wel sneller voorjaar dan.quote:
Instortende daken en de Domtoren die uit elkaar valt zijn toch echt de stad zelf.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat mag je bij de provincie neerleggen. De ring valt niet onder de verantwoordelijkheid van de stad.
En zo erg was het niet op de weg als mensen gewoon weten hoe ze moeten rijden.
Ik lag wel onderuit jaquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zijn jullie afgelopen dagen al eens onderuit gegaan?
Van het lachen?quote:
Ja op de bank onder een dekentje, niet in de sneeuwquote:
De première van Overmorrow is gecanceld?quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |