Nah.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog steeds mooiste en beste stad van het land
Ik had schoenen aan waar ik al vaker mee over ijs heb gelopen en dan prima grip hadden, maar met die ongelijke grond konden ze ook moeilijk grip vindenquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voetstappen verbieden!
Is hier ook. Heel irritant.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had schoenen aan waar ik al vaker mee over ijs heb gelopen en dan prima grip hadden, maar met die ongelijke grond konden ze ook moeilijk grip vinden
Ja met die schoenen heb ik ook een keer de hele dag op een ijsbaan gestaan zonder problemen, maar dat was natuurlijk mooi vlakquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is hier ook. Heel irritant.
Nee.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zijn jullie afgelopen dagen al eens onderuit gegaan?
Nee, dat is Amersfoortquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog steeds mooiste en beste stad van het land
Je leert er maar mee omgaanquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:02 schreef Ama het volgende:
Gratis op te halen: super vervelende kat.
Sneeuw moet gewoon oppleuren.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je leert er maar mee omgaan
quote:
quote:
Stabiele Stig hier.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee. Alleen oudjaarsdag. Toen was het 's ochtends hier spiegelglad, tot ver in de ochtend. Toen ging ik op m'n plaat op weg naar de oliebollenkraam.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat jij daar geen kijk op hebt, is algemeen bekendquote:
Nope, nog nietquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Someone is cranky.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat jij daar geen kijk op hebt, is algemeen bekend
Beter dan op de weg terug. Allemaal geplette oliebollenquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee. Alleen oudjaarsdag. Toen was het 's ochtends hier spiegelglad, tot ver in de ochtend. Toen ging ik op m'n plaat op weg naar de oliebollenkraam.
Geen rampen in het zuiden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:06 schreef Ama het volgende:
WKN / Code oranje voor het noorden ben benieuwd.
Ja teleurstellend Overmorrowquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:06 schreef Ama het volgende:
WKN / Code oranje voor het noorden ben benieuwd.
Ik promoot helemaal niks.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:07 schreef rival het volgende:
Lijst van beste steden van de wereld.
Eerste Nederlandse stad in de lijst... Amsterdam.
In 2025 uitgeroepen tot meest leefbare stad van Nederland... Amsterdam.
Maar hey, blijf lekker jullie dorpjes promoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |