Ja die is de zijkanten de voorkant heb die tuin en de achterkant is er een lage muur en kijk ik op de grond ernaast wat nog groen is dus het is allemaal niet zo erg :pquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je ander uitzicht had.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:45 schreef bitterbal het volgende:
Ik moest een keer een paar uurtjes in de politie cel doorbrengen in den haag. Vroeg ik om zeezicht maar dat hadden ze niet
Die bitterboef.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:48 schreef STING het volgende:
[..]
Zeker vanwege haar criminele verleden gevlucht naar Thailand.
Het weerberichtquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar zie je dat?Ik denk dat het nog een zwaar weekend gaat worden en dat we maandag en dinsdag nog met dooipapzooi zitten. Woensdag zou het beter moeten worden maar dan zijn we alweer een week verder.
In het noorden van t land ben je de sjaak. In de rest van t land is t op maandag vrij waarschijnlijk business as usual, zo niet eerderquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar zie je dat?Ik denk dat het nog een zwaar weekend gaat worden en dat we maandag en dinsdag nog met dooipapzooi zitten. Woensdag zou het beter moeten worden maar dan zijn we alweer een week verder.
Nog steeds mooiste en beste stad van het landquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat echt geweldig in Utrecht deze week
Nu met reuze poffertjesquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog steeds mooiste en beste stad van het land
Vooral de busmaatschappij die half december de openbaar vervoersconcessie heeft overgenomen is ontieglijk kut en misbruikt elke aanleiding om de bussen eruit te gooien.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat echt geweldig in Utrecht deze week
Alleen valt alles uit elkaar daar en was het pure chaos op de wegen dagenlang.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja die ook inderdaad.quote:
Ik vind het een 7tje. Prima en je houdt het er wel uit, maar op weinig vlakken echt een uitschieter naar boven of beneden. Een groot dorpquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
EN waar valt Deventer precies onder denk jij?quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
In het noorden van t land ben je de sjaak. In de rest van t land is t op maandag vrij waarschijnlijk business as usual, zo niet eerder
NOU ongeveer op de grens, misschien net iets onder de grens.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN waar valt Deventer precies onder denk jij?
Dat mag je bij de provincie neerleggen. De ring valt niet onder de verantwoordelijkheid van de stad.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen valt alles uit elkaar daar en was het pure chaos op de wegen dagenlang.
Ja of misschien net iets erbovenquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
NOU ongeveer op de grens, misschien net iets onder de grens.
Moet jij weten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind het een 7tje. Prima en je houdt het er wel uit, maar op weinig vlakken echt een uitschieter naar boven of beneden. Een groot dorp
Voetstappen verbieden!quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:52 schreef LTVDK het volgende:
De stoepen zijn echt kut nu, allemaal van die golvende ijsplaten van de bevroren voetstappen
Nah.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had schoenen aan waar ik al vaker mee over ijs heb gelopen en dan prima grip hadden, maar met die ongelijke grond konden ze ook moeilijk grip vindenquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voetstappen verbieden!
Is hier ook. Heel irritant.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had schoenen aan waar ik al vaker mee over ijs heb gelopen en dan prima grip hadden, maar met die ongelijke grond konden ze ook moeilijk grip vinden
Ja met die schoenen heb ik ook een keer de hele dag op een ijsbaan gestaan zonder problemen, maar dat was natuurlijk mooi vlakquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is hier ook. Heel irritant.
Nee.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zijn jullie afgelopen dagen al eens onderuit gegaan?
Nee, dat is Amersfoortquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je leert er maar mee omgaanquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:02 schreef Ama het volgende:
Gratis op te halen: super vervelende kat.
Sneeuw moet gewoon oppleuren.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je leert er maar mee omgaan
quote:
quote:
Stabiele Stig hier.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee. Alleen oudjaarsdag. Toen was het 's ochtends hier spiegelglad, tot ver in de ochtend. Toen ging ik op m'n plaat op weg naar de oliebollenkraam.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat jij daar geen kijk op hebt, is algemeen bekendquote:
Nope, nog nietquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Someone is cranky.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat jij daar geen kijk op hebt, is algemeen bekend
Beter dan op de weg terug. Allemaal geplette oliebollenquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee. Alleen oudjaarsdag. Toen was het 's ochtends hier spiegelglad, tot ver in de ochtend. Toen ging ik op m'n plaat op weg naar de oliebollenkraam.
Geen rampen in het zuiden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:06 schreef Ama het volgende:
WKN / Code oranje voor het noorden ben benieuwd.
Ja teleurstellend Overmorrowquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:06 schreef Ama het volgende:
WKN / Code oranje voor het noorden ben benieuwd.
Ik promoot helemaal niks.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:07 schreef rival het volgende:
Lijst van beste steden van de wereld.
Eerste Nederlandse stad in de lijst... Amsterdam.
In 2025 uitgeroepen tot meest leefbare stad van Nederland... Amsterdam.
Maar hey, blijf lekker jullie dorpjes promoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |