Als je het graag wil moet het te overzien zijn toch?quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is idd wel prijzig, dan om de maand doen
Nou voor dat geld, kan iemand ook weer boodschappen doen zeg maar..quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je het graag wil moet het te overzien zijn toch?
Klopt, en nog steeds moet het kunnen als je graag wilquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou voor dat geld, kan iemand ook weer boodschappen doen zeg maar..
De masseuse ook.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou voor dat geld, kan iemand ook weer boodschappen doen zeg maar..
ik wil ook op vakantie en lekker blijven eten en drinkenquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je het graag wil moet het te overzien zijn toch?
haha en dan zeuren ze nu over de fatbikequote:Op donderdag 8 januari 2026 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
Als je je verveelt![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik zou er niet mee door de sneeuw fietsenquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:02 schreef Lovely het volgende:
Volgens mij fietst dat wel heel raar op zo'n fiets
Dat wil ook niet, misschien met andere banden eropquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zou er niet mee door de sneeuw fietsen
Ik heb voor straks een Beck'squote:
Ik snap ook niet dat ze dat een 'slim' of 'handig' ontwerp vonden destijdsquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:02 schreef Lovely het volgende:
Volgens mij fietst dat wel heel raar op zo'n fiets
Hadden ze beter zicht op de wegquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze dat een 'slim' of 'handig' ontwerp vonden destijds
Ik bedoel.. met een kleiner wieltje werkt het ook....
En daarna van héél dicht bij... met je face op de kinderkopjes geplaktquote:
Wat is er mis met Nederlandse kippen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mexicaanse kip met rijst en groentemix
quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nederlandse kippen?
Au!quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En daarna van héél dicht bij... met je face op de kinderkopjes geplakt
Mijn vader had er één en reed daar ook op. Wel een replica die gebouwd is in de jaren 80 daar ze mee wilden doen met de historische optocht.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
Als je je verveelt![]()
Een papaduckbikequote:Op donderdag 8 januari 2026 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn vader had er één en reed daar ook op. Wel een replica die gebouwd is in de jaren 80 daar ze mee wilden doen met de historische optocht.
Nee, met een kleiner wieltje werkt het nietquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
WTFquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, met een kleiner wieltje werkt het niet![]()
Dan krijg je als je op het zadel zit, dus boven het wiel, je voeten niet op de pedalen.
Nee, de fietsketting was nog maar net uitgevonden. Je had een groot wiel nodig om "snel" te kunnen fietsen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kon er net met moeite op fietsen maar mijn benen waren net iets te lang. Die kwamen steeds tegen het stuur aan.quote:
Die praten raar.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nederlandse kippen?
Hoe Mexicaanse kippen praten is nou ook weer niet echt een goed voorbeeld.quote:
Zo te zien kunnen ze prima samen in één ovenquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pick your choice!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo te zien kunnen ze prima samen in één oven
Die versta ik gelukkig nietquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe Mexicaanse kippen praten is nou ook weer niet echt een goed voorbeeld.
Tsss aansteller, het was de warmste dag van de week !quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:39 schreef pullup het volgende:
De bubbeltjes toch gemistKom altijd via de jaarbeurskant aan en het was te koud voor een ommetje vond ik
Niet meer als je in totaal al een uurtje of zes op de fiets hebt gezetenquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tsss aansteller, het was de warmste dag van de week !
quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet meer als je in totaal al een uurtje of zes op de fiets hebt gezeten
Zaterdag weer een kans
Wim Hof, is it you?quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet meer als je in totaal al een uurtje of zes op de fiets hebt gezeten
Zaterdag weer een kans
Nee dat is een rare wap die het voor de lol doetquote:
Wat ben je in godsnaam aan het doen? Trainen voor iets?quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:56 schreef pullup het volgende:
Maar ben lekker weer thuisMorgen weer een ronde
Ikzelf niet maar ik moet meefietsen met mijn roeiersquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat ben je in godsnaam aan het doen? Trainen voor iets?
Wil je nu vertellen dat die meiden ijsbrekertje spelen en nu nog trainen op open water?quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ikzelf niet maar ik moet meefietsen met mijn roeiers![]()
![]()
Einde van de maand zijn er trials voor het Olympische team dus het is toch wel even nodig
Ik weet ook niet hoe het kan maar geen ijsquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wil je nu vertellen dat die meiden ijsbrekertje spelen en nu nog trainen op open water?
Gods wegen zijn ondoorgrondelijkquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe het kan maar geen ijs
[ afbeelding ]
Alle 2k wedstrijden zijn rechtdoor. `Er zijn ook langere afstanden bijv ..van Ouderkerk naar Amsterdam en dan is het parcours ongeveer zoquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk![]()
Maar... respect! Het is al fokking koud, maar waterkoud is 7x erger![]()
Nu we het er toch over hebben... is dat roeien altijd rechtdoor? Of zijn er ook wedstrijden met bochten?
Dat lijkt een stuk spannender... komt er nog wat meer tactiek bij kijken toch ?quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Alle 2k wedstrijden zijn rechtdoor. `Er zijn ook langere afstanden bijv ..van Ouderkerk naar Amsterdam en dan is het parcours ongeveer zo
[ afbeelding ]
Ja klopt ook qua indelen en het zijn vaak races waarbij je om de 15 seconden start en dan moet bepalen als je iemand inhaalt waar dat het handigst is zodat je niet een buitenbocht moet nemenquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat lijkt een stuk spannender... komt er nog wat meer tactiek bij kijken toch ?
Dan heb je ook geen banen meer? Moet je afstand houden, of kun je elkaar bij wijze van spreken "afsnijden" ?quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja klopt ook qua indelen en het zijn vaak races waarbij je om de 15 seconden start en dan moet bepalen als je iemand inhaalt waar dat het handigst is zodat je niet een buitenbocht moet nemen
Opgelopen ploeg moet in principe wel wijkenquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen banen meer? Moet je afstand houden, of kun je elkaar bij wijze van spreken "afsnijden" ?
Bij zeilen heeft bakboord voorrang
Hahaha Ik zal eens opletten de volgende keer als ik een rivier race zie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Opgelopen ploeg moet in principe wel wijken![]()
Maar het zijn ook weer geen raceauto's. Die boten hebben een behoorlijk ruime draaicirkel dus het is af en toe best spannend of er ruimte is/komt. Niet al die stuurtjes zijn ook Max verstappen
quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:27 schreef pullup het volgende:
En af en toe zijn er wat golven
In peincipe niet neequote:Op donderdag 8 januari 2026 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Geweldig hoe elke sport zijn eigen drama's kent !
Maar ff technische vraag, hebben die boten geen zelflozers?
Ik had vroeger een Optimist en die had dat alquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:32 schreef pullup het volgende:
[..]
In principe niet neeDe luchtkasten zitten onder die bankjes en horen de boot wel drijvend te houden.
Maar dat lukt niet altijd
Je hebt rode sneeuwschoenen gekocht?quote:
Een paar jaar geleden zag ik hier een roeiboot in de singel. Die leek een beetje verdwaald.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Alle 2k wedstrijden zijn rechtdoor. `Er zijn ook langere afstanden bijv ..van Ouderkerk naar Amsterdam en dan is het parcours ongeveer zo
[ afbeelding ]
Dat heet een swingelquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
...
Die singel zit vol met bochten.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen een roeiboot van Viking (4 met stuurman) in de stadsbuitengracht.
Val ik tenminste opquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je hebt rode sneeuwschoenen gekocht?
Flexmovequote:
Ik ben van de zomer een keer naar een pannenkoekenhuis (theehuis Rhijnouwen) gevarenquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden zag ik hier een roeiboot in de singel. Die leek een beetje verdwaald.
Die singel zit vol met bochten.
Waarom fietsen jullie eigenlijk altijd langs de kant... geen budget voor een motorbootje?quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben van de zomer een keer naar een pannenkoekenhuis (theehuis Rhijnouwen) gevaren
Beetje rustig toeren is het enige dat ik zelf nog doe met roeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |