@Prisha ?quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:55 schreef D. het volgende:
Om 12:00u is er een (groot) pakket bezorgd.
Om 12:40u kreeg ik melding dat de bezorger onderweg is
Om 12:50u kreeg ik bericht dat ze het door de brievenbus hadden gedaan.
Dus je hebt nu beide pakkettenquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:55 schreef D. het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:55 schreef D. het volgende:
De focus ligt nu op Fentanyl.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:54 schreef pullup het volgende:
En lekker doorzuipen,l dat dan weer wel
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ky&utm_term=20260108
Kost dat bij jou?quote:
Stuur maar even een DM.quote:
En oh, nee, de fentanyl is een afleiding. Het gaat om geld en macht.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:07 schreef pullup het volgende:
De meiden wilden een bandje en het kleine broertje zou en moest ook meedoen
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Duidelijk ja
Dit was :
[ afbeelding ]
Als ik bij je bestel wel jaquote:
Die grote linker dame was altijd mijn favoquote:
Bobby Farrel had altijd een bodyguard bij zich om er voor te zorgen dat hij niet te veel zoop.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Die grote linker dame was altijd mijn favo
Mooi weetje over dit nummer. Is gemaakt toen ze niet binnen kwamen op een feest.quote:
Was daarna ongeveer verplichte kost op elk feestje waar ik wasquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi weetje over dit nummer. Is gemaakt toen ze niet binnen kwamen op een feest.
Kennis van me werkte als babysitser bij hem en was niet over hem te spreken..quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bobby Farrel had altijd een bodyguard bij zich om er voor te zorgen dat hij niet te veel zoop.
Woonde hij niet in Lelystad ?quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Kennis van me werkte als babysitser bij hem en was niet over hem te spreken..
Maar je bent er nog, Het was nog niet je tijd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:49 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben er gisteren nog onderdoor gelopen.
[ afbeelding ]
Als die wijzer op je kop valt ga je het niet navertellen...
Ik ben nog niet van plan om uit te klokkenquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar je bent er nog, Het was nog niet je tijd.
Is wel gesmolten toch ?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:10 schreef Domnivoor het volgende:
Eens kijken hoe het met het Toffifeedak staat....
Als je het eenmaal ziet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:11 schreef Domnivoor het volgende:
Er lopen mensen met bezems op het dak, naast de ingezakte bollen.
[ afbeelding ]
Goed kijken.
Ik kom er ook zo weer langsquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:10 schreef Domnivoor het volgende:
Eens kijken hoe het met het Toffifeedak staat....
Dat heeft het hem gedaanquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:49 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben er gisteren nog onderdoor gelopen.
Ik was vanochtend op een bovenverdieping van het stadskantoor en zag ze ook al lopenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:11 schreef Domnivoor het volgende:
Er lopen mensen met bezems op het dak, naast de ingezakte bollen.
[ afbeelding ]
Goed kijken.
Bevalt de nieuwe lattenbodem ?quote:
Ik heb nog niks getestquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bevalt de nieuwe lattenbodem ?
De poten zijn stuk?quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:15 schreef fietsie het volgende:
Zo had ik ooit een nieuwe boxspring., en nu een boxspring met houtblokken die de pootjes stutten
De poten waren visueel prachtig, maar mechanisch gezien hefboompjes: druk van boven kwam van boven naar beneden op de poot, maar deed ze zijwaarts kantelen.quote:
Kunnen er geen anderen onder gezet worden dan?quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
De poten waren visueel prachtig, maar mechanisch gezien hefboompjes: druk van boven kwam van boven naar beneden op de poot, maar deed ze zijwaarts kantelen.
'Herhaalde druk van boven' leidde tot, gevolgen.
De schade was vooral aan de 'box' (spaanplaat): er zit nu een blokje hout tussen box en pootje zodat het kantelen niet meer kan, zo ziet het bed er nog uit als gekocht, maar nu stabiel.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kunnen er geen anderen onder gezet worden dan?
quote:
quote:
Erg ontspannen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:15 schreef Karzai het volgende:
Kadootje gehad, ik ben weer lekker ontspannen![]()
https://www.massagehuys.nl/
Oeh dat is altijd fijn een massagequote:Op donderdag 8 januari 2026 17:15 schreef Karzai het volgende:
Kadootje gehad, ik ben weer lekker ontspannen![]()
https://www.massagehuys.nl/
als het niet zo duur zou zijn zou ik elke maand wel heengaanquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oeh dat is altijd fijn een massage
Niet volledig ontspannen dusquote:
Is idd wel prijzig, dan om de maand doenquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
als het niet zo duur zou zijn zou ik het elke maand wel heengaan
Mijn parkiet kent iemand waar je gratis een massage kan krijgen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is idd wel prijzig, dan om de maand doen
En kan degene dat dan wel goed.. Zijn er reviews van ?quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet kent iemand waar je gratis een massage kan krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |