Bevalt de nieuwe lattenbodem ?quote:
Ik heb nog niks getestquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bevalt de nieuwe lattenbodem ?
De poten zijn stuk?quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:15 schreef fietsie het volgende:
Zo had ik ooit een nieuwe boxspring., en nu een boxspring met houtblokken die de pootjes stutten
De poten waren visueel prachtig, maar mechanisch gezien hefboompjes: druk van boven kwam van boven naar beneden op de poot, maar deed ze zijwaarts kantelen.quote:
Kunnen er geen anderen onder gezet worden dan?quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
De poten waren visueel prachtig, maar mechanisch gezien hefboompjes: druk van boven kwam van boven naar beneden op de poot, maar deed ze zijwaarts kantelen.
'Herhaalde druk van boven' leidde tot, gevolgen.
De schade was vooral aan de 'box' (spaanplaat): er zit nu een blokje hout tussen box en pootje zodat het kantelen niet meer kan, zo ziet het bed er nog uit als gekocht, maar nu stabiel.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kunnen er geen anderen onder gezet worden dan?
quote:
quote:
Erg ontspannen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:15 schreef Karzai het volgende:
Kadootje gehad, ik ben weer lekker ontspannen![]()
https://www.massagehuys.nl/
Oeh dat is altijd fijn een massagequote:Op donderdag 8 januari 2026 17:15 schreef Karzai het volgende:
Kadootje gehad, ik ben weer lekker ontspannen![]()
https://www.massagehuys.nl/
als het niet zo duur zou zijn zou ik elke maand wel heengaanquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oeh dat is altijd fijn een massage
Niet volledig ontspannen dusquote:
Is idd wel prijzig, dan om de maand doenquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
als het niet zo duur zou zijn zou ik het elke maand wel heengaan
Mijn parkiet kent iemand waar je gratis een massage kan krijgen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is idd wel prijzig, dan om de maand doen
En kan degene dat dan wel goed.. Zijn er reviews van ?quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet kent iemand waar je gratis een massage kan krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |