Kennis van me werkte als babysitser bij hem en was niet over hem te spreken..quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bobby Farrel had altijd een bodyguard bij zich om er voor te zorgen dat hij niet te veel zoop.
Woonde hij niet in Lelystad ?quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Kennis van me werkte als babysitser bij hem en was niet over hem te spreken..
Maar je bent er nog, Het was nog niet je tijd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:49 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben er gisteren nog onderdoor gelopen.
[ afbeelding ]
Als die wijzer op je kop valt ga je het niet navertellen...
Ik ben nog niet van plan om uit te klokkenquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar je bent er nog, Het was nog niet je tijd.
Is wel gesmolten toch ?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:10 schreef Domnivoor het volgende:
Eens kijken hoe het met het Toffifeedak staat....
Als je het eenmaal ziet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:11 schreef Domnivoor het volgende:
Er lopen mensen met bezems op het dak, naast de ingezakte bollen.
[ afbeelding ]
Goed kijken.
Ik kom er ook zo weer langsquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:10 schreef Domnivoor het volgende:
Eens kijken hoe het met het Toffifeedak staat....
Dat heeft het hem gedaanquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:49 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben er gisteren nog onderdoor gelopen.
Ik was vanochtend op een bovenverdieping van het stadskantoor en zag ze ook al lopenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:11 schreef Domnivoor het volgende:
Er lopen mensen met bezems op het dak, naast de ingezakte bollen.
[ afbeelding ]
Goed kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |