Als je het graag wil moet het te overzien zijn toch?quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is idd wel prijzig, dan om de maand doen
Nou voor dat geld, kan iemand ook weer boodschappen doen zeg maar..quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je het graag wil moet het te overzien zijn toch?
Klopt, en nog steeds moet het kunnen als je graag wilquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou voor dat geld, kan iemand ook weer boodschappen doen zeg maar..
De masseuse ook.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou voor dat geld, kan iemand ook weer boodschappen doen zeg maar..
ik wil ook op vakantie en lekker blijven eten en drinkenquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je het graag wil moet het te overzien zijn toch?
haha en dan zeuren ze nu over de fatbikequote:Op donderdag 8 januari 2026 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
Als je je verveelt![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik zou er niet mee door de sneeuw fietsenquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:02 schreef Lovely het volgende:
Volgens mij fietst dat wel heel raar op zo'n fiets
Dat wil ook niet, misschien met andere banden eropquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zou er niet mee door de sneeuw fietsen
Ik heb voor straks een Beck'squote:
Ik snap ook niet dat ze dat een 'slim' of 'handig' ontwerp vonden destijdsquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:02 schreef Lovely het volgende:
Volgens mij fietst dat wel heel raar op zo'n fiets
Hadden ze beter zicht op de wegquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze dat een 'slim' of 'handig' ontwerp vonden destijds
Ik bedoel.. met een kleiner wieltje werkt het ook....
En daarna van héél dicht bij... met je face op de kinderkopjes geplaktquote:
Wat is er mis met Nederlandse kippen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mexicaanse kip met rijst en groentemix
quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nederlandse kippen?
Au!quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En daarna van héél dicht bij... met je face op de kinderkopjes geplakt
Mijn vader had er één en reed daar ook op. Wel een replica die gebouwd is in de jaren 80 daar ze mee wilden doen met de historische optocht.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
Als je je verveelt![]()
Bekijk deze YouTube-video
Een papaduckbikequote:Op donderdag 8 januari 2026 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn vader had er één en reed daar ook op. Wel een replica die gebouwd is in de jaren 80 daar ze mee wilden doen met de historische optocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |