Nee, met een kleiner wieltje werkt het nietquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze dat een 'slim' of 'handig' ontwerp vonden destijds
Ik bedoel.. met een kleiner wieltje werkt het ook....
WTFquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, met een kleiner wieltje werkt het niet![]()
Dan krijg je als je op het zadel zit, dus boven het wiel, je voeten niet op de pedalen.
Nee, de fietsketting was nog maar net uitgevonden. Je had een groot wiel nodig om "snel" te kunnen fietsen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze dat een 'slim' of 'handig' ontwerp vonden destijds
Ik bedoel.. met een kleiner wieltje werkt het ook....
Ik kon er net met moeite op fietsen maar mijn benen waren net iets te lang. Die kwamen steeds tegen het stuur aan.quote:
Die praten raar.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nederlandse kippen?
Hoe Mexicaanse kippen praten is nou ook weer niet echt een goed voorbeeld.quote:
Zo te zien kunnen ze prima samen in één ovenquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pick your choice!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo te zien kunnen ze prima samen in één oven
Die versta ik gelukkig nietquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe Mexicaanse kippen praten is nou ook weer niet echt een goed voorbeeld.
Tsss aansteller, het was de warmste dag van de week !quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:39 schreef pullup het volgende:
De bubbeltjes toch gemistKom altijd via de jaarbeurskant aan en het was te koud voor een ommetje vond ik
Niet meer als je in totaal al een uurtje of zes op de fiets hebt gezetenquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tsss aansteller, het was de warmste dag van de week !
quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet meer als je in totaal al een uurtje of zes op de fiets hebt gezeten
Zaterdag weer een kans
Wim Hof, is it you?quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet meer als je in totaal al een uurtje of zes op de fiets hebt gezeten
Zaterdag weer een kans
Nee dat is een rare wap die het voor de lol doetquote:
Wat ben je in godsnaam aan het doen? Trainen voor iets?quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:56 schreef pullup het volgende:
Maar ben lekker weer thuisMorgen weer een ronde
Ikzelf niet maar ik moet meefietsen met mijn roeiersquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat ben je in godsnaam aan het doen? Trainen voor iets?
Wil je nu vertellen dat die meiden ijsbrekertje spelen en nu nog trainen op open water?quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ikzelf niet maar ik moet meefietsen met mijn roeiers![]()
![]()
Einde van de maand zijn er trials voor het Olympische team dus het is toch wel even nodig
Ik weet ook niet hoe het kan maar geen ijsquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wil je nu vertellen dat die meiden ijsbrekertje spelen en nu nog trainen op open water?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |