abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219781768
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Doorgaans werkt het voornamelijk zo dat men dit denkt binnen progressieve en linkse contreien, voortkomende uit het feit dat men zelf de wereld door een sterk raciaal essentialistische bril bekijkt en dus denkt dat de politieke tegenstander dit ook doet, zij het op een andere manier.
Feit != mening

Wat jij deponeert zijn meningen, geen feiten.
pi_219781770
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh, toen ik er postte werden mijn bijdragen in NWS daar breeduit doorgelicht en voorzien van de oproep om mij van BNW te trappen.
Blijkbaar mag je buiten BNW geen opvattingen ventileren die in strijd zijn met de consensus en wordt daar actief op gemonitord..
Het is een in en in ziek triest zooitje in BNW. Iedereen die in die collectieve psychose zit kun je beter op de rest van FOK gewoon negeren.

Wat een zielig stel daar.
pi_219781796
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat heb ik niet gezegd.

Ik heb in NWS aangegeven dat deze vrouw schijnbaar ICE agenten aan het treiteren en stalken was,
Niet aangetoond.

quote:
aantoonbaar op video een aanhouding negeert en dan ook nog eens op een agent inrijdt die dan al zijn pistool heeft getrokken.
Ze rijdt niet op hem in

quote:
Het mag duidelijk zijn dat je dit in de VS niet moet doen, dat is niet Nederland, maar een land waar agenten de wapens niet schuwen.
Nu de realiteit: ze stond aan de kant geparkeerd, wilde wegrijden, toen was een andere auto sneller, dus die liet ze voor gaan. Vervolgens gebaart ze naar ICE om ook voor te gaan.
Daarop wordt ze door ICE aangevallen en probeert ze van schrij weg te komen.
Een ICE agent stapt met een pistool gericht voor de auto, vervolgens opzij en schiet vervolgens 3 x, waarbij hij naast de auto blijft lopen om haar te kunnen raken...

Vind jij dat gepast geweld?
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_219781807
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat heb ik niet gezegd.

Ik heb in NWS aangegeven dat deze vrouw schijnbaar ICE agenten aan het treiteren en stalken was, aantoonbaar op video een aanhouding negeert en dan ook nog eens op een agent inrijdt die dan al zijn pistool heeft getrokken. Het mag duidelijk zijn dat je dit in de VS niet moet doen, dat is niet Nederland, maar een land waar agenten de wapens niet schuwen.
Er werd tegen haar gezegd ‘get the fuck out’ terwijl een andere agent probeerde de deur te openen. Terwijl die andere agent probeerde de deur te openen ging het subject in kwestie (bijna) voor de auto staan met getrokken wapen. Als je naar de stand van de wielen kijkt zie je dat deze weggedraaid zijn naar rechts, dus weg van de agent. Oftewel, er was geen intentie hem aan te rijden.

De agent in kwestie schoot haar in haar gezicht terwijl ze wegreed, en schoot erna nog een aantal keer naar de auto terwijl ze al weg was. Beiden not done volgens de ICE handboeken.
pi_219781815
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:06 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Doodgeschoten door ICE*
Vermoord door ICE*
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 19:16:57 #231
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219781818
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh, toen ik er postte werden mijn bijdragen in NWS daar breeduit doorgelicht en voorzien van de oproep om mij van BNW te trappen.
Blijkbaar mag je buiten BNW geen opvattingen ventileren die in strijd zijn met de consensus en wordt daar actief op gemonitord..
Ik dacht vroeger, naïef dat ik was, dat het een subforum was waar je complottheorieën kon uitpluizen en analyseren en misschien wel ontkrachten. Maar dat bleek toch allemaal niet de bedoeling. Het bleek er om te gaan dat je elkaar verstrekte in de gekheid.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219781848
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, integendeel. Wat uitgebreidere discussies zijn juist goed. Daar is een forum ook voor bedoelt.
Ik kan je een waslijst geven aan users die van BNW gejaagd zijn.
Mijn mening werd daar bijvoorbeeld absoluut niet gewaardeerd.
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:19:11 #233
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_219781855
Gewoon zo’n vieze liberale, respectloze,, ongetwijfeld lesbische, illegalen knuffelende doos afknallen wanneer ze in slakkengang te dichtbij komt, dat is gerechtigheid in de ogen van onze fok MAGAS!
pi_219781865
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Niet aangetoond.
[..]
Ze rijdt niet op hem in
[..]
Nu de realiteit: ze stond aan de kant geparkeerd, wilde wegrijden, toen was een andere auto sneller, dus die liet ze voor gaan. Vervolgens gebaart ze naar ICE om ook voor te gaan.
Daarop wordt ze door ICE aangevallen en probeert ze van schrij weg te komen.
Een ICE agent stapt met een pistool gericht voor de auto, vervolgens opzij en schiet vervolgens 3 x, waarbij hij naast de auto blijft lopen om haar te kunnen raken...

Vind jij dat gepast geweld?
Moord. Maar zelfs als de staat hem durft te vervolgen dan zal hij een pardon krijgen van Trump. Want patriot.
pi_219781872
quote:
81s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik dacht vroeger, naïef dat ik was, dat het een subforum was waar je complottheorieën kon uitpluizen en analyseren en misschien wel ontkrachten. Maar dat bleek toch allemaal niet de bedoeling. Het bleek er om te gaan dat je elkaar verstrekte in de gekheid.
Dat inderdaad.
Ik vind complotten reuze interessant.
Maar dat bespreken is op BNW bijna niet mogelijk.
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:20:12 #236
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219781875
quote:
81s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Vooral als het om die “vuig buutnlanders” gaat. Anders is het feestje niet compleet. Nee ik kom er niet graag. NWS dus
Where law ends, tyrrany begins.
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 19:21:47 #237
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219781894
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:15 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Er werd tegen haar gezegd ‘get the fuck out’ terwijl een andere agent probeerde de deur te openen. Terwijl die andere agent probeerde de deur te openen ging het subject in kwestie (bijna) voor de auto staan met getrokken wapen. Als je naar de stand van de wielen kijkt zie je dat deze weggedraaid zijn naar rechts, dus weg van de agent. Oftewel, er was geen intentie hem aan te rijden.

De agent in kwestie schoot haar in haar gezicht terwijl ze wegreed, en schoot erna nog een aantal keer naar de auto terwijl ze al weg was. Beiden not done volgens de ICE handboeken.
Vooral het gelieg en de verdraaiingen van volk als Noem en Trump is erg kwalijk te noemen. Die zijn niet uit op de-escalatie.
pi_219781924
quote:
85s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:21 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Vooral het gelieg en de verdraaiingen van volk als Noem en Trump is erg kwalijk te noemen. Die zijn niet uit op de-escalatie.
Nee, die volgen de post truth doctrine.

En daar gaan ze zeker niet van afwijken.
De ICE agent is een held.

De vraag is: hoeveel leugens kan het Amerikaanse volk aan voordat ze er echt klaar mee zijn.

Ik ben bang dat we die grens nog lang niet hebben bereikt.
pi_219782095
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, die volgen de post truth doctrine.

En daar gaan ze zeker niet van afwijken.
De ICE agent is een held.

De vraag is: hoeveel leugens kan het Amerikaanse volk aan voordat ze er echt klaar mee zijn.

Ik ben bang dat we die grens nog lang niet hebben bereikt.
Het is echt ongehoord walgelijk. En nog sneuer dat er in Nederland mensen zijn die het verdedigen.
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:34:09 #240
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_219782155
Josh Hawley die Trump afvalt? Dat is nieuw volgens mij:
twitter

Orange Baby trekt het in elk geval niet zo goed:
twitter

Had seniele turtle McConnell ook wel in dat rijtje verwacht eigenlijk
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:40:31 #241
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219782248
pi_219782307
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:40 schreef Gunner het volgende:

Ironisch genoeg is dit inderdaad logischer dan de US claim op Groenland.
pi_219782440
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:34 schreef Szura het volgende:
[ x ]

[ x ]

Zegt Trump hier nu dat de War Powers act (dat is toch waarin bepaalt is dat Congress moet goedkeuren dat er oorlog is?) niet geldig is? Dat lees ik als: hij gaat nooit toestemming aan congress vragen voor dit soort zaken.
pi_219782449
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:34 schreef Szura het volgende:
[ x ]

[ x ]

Die zit niet meer in de senaat toch?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:55:08 #245
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219782484
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:52 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Zegt Trump hier nu dat de War Powers act (dat is toch waarin bepaalt is dat Congress moet goedkeuren dat er oorlog is?) niet geldig is? Dat lees ik als: hij gaat nooit toestemming aan congress vragen voor dit soort zaken.
Hij zegt idd dat die hele legislatie unconstitutioneel is.
Maar dat maakt het nog geen waarheid. Alles wat hem dwars kan bomen is immers onconstitutioneel
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:56:41 #246
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219782511
Dat is wel een flink blauw oog voor Trump
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:58:26 #247
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_219782541
quote:
We Pressed Trump on His Conclusion About the ICE Shooting. Here’s What He Said.
...

“I’ll play the tape for you right now,” Mr. Trump said.

Mr. Trump’s aide Natalie Harp brought a laptop over to the Resolute Desk to show us what he said would be evidence of the woman’s wrongdoing.

Before the video began, Mr. Trump acknowledged the tragic nature of the shooting. “With all of it being said, no, I don’t like that happening,” he said, before pivoting to his common refrain of criticizing illegal immigration.

As a slow-motion surveillance video of the shooting played on the laptop, we told him that this angle did not appear to show that an ICE officer had been run over.

“Well,” Mr. Trump said. “I — the way I look at it … ”

“It’s a terrible scene,” Mr. Trump said at the end of the video. “I think it’s horrible to watch. No, I hate to see it.”
https://www.nytimes.com/2026/01/08/us/politics/trump-minnesota-ice-shooting-video.html?unlocked_article_code=1.C1A.xvua.Ula2ZN_FDnUP&smid=url-share
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_219782550
Trump heeft een vetorecht.. HIj kan een motie van de senaat in de prullenbak gooien en zich er niks van aantrekken.
Kan hier minder snel gebeuren. De regel (geen wet) is dat een minister een motie van wantrouwen kan ontvangen.
In Nederland zal men sneller een afgewezen militair ingrijpen in een buitenland veroordelen en de Kamer zal eerder een motie van wantrouwen aannemen.
  donderdag 8 januari 2026 @ 20:02:27 #249
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_219782596
quote:
The US doesn't have a concept of anything remotely like a general strike, because at best only 11% of our workforce is even protected by a union, and that is nowhere near the protections French labor laws and your 95% union representation brings.

In other words, you "strike" in the US means you lose your job and your health insurance for the vast majority of Americans. This is at least why I'm not in the car driving up to MSP no matter how much it pisses me off. I can't afford to, unless there is a critical mass such that literally everyone does it. I just don't see that happening.
Zo maar een reactie van een Amerikaan op een opmerking van een Franse "Surrender Monkey" waarom ze niet meer protesteren.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 20:05:46 #250
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219782650
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:02 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Zo maar een reactie van een Amerikaan op een opmerking van een Franse "Surrender Monkey" waarom ze niet meer protesteren.
Ineens snap je waarom radicaal rechts in de VS zo'n hekel heeft aan vakbonden ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')