Doorgaans geldt dat in de hoofden van de rechtsen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Is de status 'allochtoon' afhankelijk van huidskleur in jouw wereld? Bijzonder.
Niet zijn wereld hè.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Is de status 'allochtoon' afhankelijk van huidskleur in jouw wereld? Bijzonder.
Doorgaans werkt het voornamelijk zo dat men dit denkt binnen progressieve en linkse contreien, voortkomende uit het feit dat men zelf de wereld door een sterk raciaal essentialistische bril bekijkt en dus denkt dat de politieke tegenstander dit ook doet, zij het op een andere manier.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Doorgaans geldt dat in de hoofden van de rechtsen.
En dan is een twijfelachtig visum ook ineens geen probleem meer.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:31 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Maar met de juiste huidskleur telt die niet als allochtoon.
LOL, nee. Voor veel rechtsen blijf je als gekleurde Nederlander gewoon allochtoon, al ben je derde generatie Nederlander. Dit ontkennen of doen alsof dat linkse projectie is heeft niet zoveel zin.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Doorgaans werkt het voornamelijk zo dat men dit denkt binnen progressieve en linkse contreien, voortkomende uit het feit dat men zelf de wereld door een sterk raciaal essentialistische bril bekijkt en dus denkt dat de politieke tegenstander dit ook doet, zij het op een andere manier.
Tja, FOK! is een openbaar forum, daar zul je dus ook geconfronteerd worden met mensen die anders over dingen denken dan dat jij doet. Als dit meteen een reden is om een subforum dan maar een 'stortplaats' te noemen, is een openbaar forum wellicht geen goede plek voor jou. Dan biedt een WhatsApp-groep met gelijkgestemden of , Reddit of BlueSky misschien uitkomst.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:12 schreef Gunner het volgende:
[..]
Jammer dat NWS zo’n verschrikkelijke stortplaats is. Ik bedoel ik heb wat reacties gelezen over die vermoorde vrouw en het stemde me droevig. Net als de migrantentopics
Het kan natuurlijk zo zijn dat derde generatie migranten nog altijd niet goed geïntegreerd zijn, wat de migratieachtergrond blijft benadrukken. Maar dat heeft met gedrag te maken, niet met huidskleur.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
LOL, nee. Voor veel rechtsen blijf je als gekleurde Nederlander gewoon allochtoon, al ben je derde generatie Nederlander.
Noem eens een voorbeeld van niet goed geïntegreerd zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zo zijn dat derde generatie migranten nog altijd niet goed geïntegreerd zijn, wat de migratieachtergrond blijft benadrukken. Maar dat heeft met gedrag te maken, niet met huidskleur.
Nog steeds een kleurtje hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld van niet goed geïntegreerd zijn.
Uitzondering is BNW, daar zijn alleen gelijkgestemden welkom.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, FOK! is een openbaar forum, daar zul je dus ook geconfronteerd worden met mensen die anders over dingen denken dan dat jij doet. Als dit meteen een reden is om een subforum dan maar een 'stortplaats' te noemen, is een openbaar forum wellicht geen goede plek voor jou. Dan biedt een WhatsApp-groep met gelijkgestemden of , Reddit of BlueSky misschien uitkomst.
Probleem dat generaties lang blijft bestaan en bovendien seksueel overdraagbaar is.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:51 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Nog steeds een kleurtje hebben.
BNW heeft tegenwoordig ook een fijn topic om te roddelen over andere users zag ik.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Uitzondering is BNW, daar zijn alleen gelijkgestemden welkom.
Ik vraag me dan wel af waarom BNW'ers daar dan niet gewoon blijven.
Knap staaltje hersengymnastiek.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Doorgaans werkt het voornamelijk zo dat men dit denkt binnen progressieve en linkse contreien, voortkomende uit het feit dat men zelf de wereld door een sterk raciaal essentialistische bril bekijkt en dus denkt dat de politieke tegenstander dit ook doet, zij het op een andere manier.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een autochtoon is toch niet illegaal in diens eigen land?
En de vrouw die is neergeschoten door de politie is letterlijk een autochtone vrouw.
.
Ik vind het veelzeggend dat je het benoemen van een feit op die manier omschrijft.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Knap staaltje hersengymnastiek.
Waarom post je daar niet eens gezellig mee? Ik zou het kunnen waarderen als je eens wat uitgebreider je mening over dingen deelt en het niet altijd bij oneliners of duimpjes houdt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
BNW heeft tegenwoordig ook een fijn topic om te roddelen over andere users zag ik.
Aaah ja, de gedachten van mensen over de gedachten van andere mensen zijn feiten. Stom van me.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vind het veelzeggend dat je het benoemen van een feit op die manier omschrijft.
[..]
Waarom post je daar niet eens gezellig mee? Ik zou het kunnen waarderen als je eens wat uitgebreider je mening over dingen deelt en het niet altijd bij oneliners of duimpjes houdt.
Nice, lijkt me eervol om genoemd te worden daar.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
BNW heeft tegenwoordig ook een fijn topic om te roddelen over andere users zag ik.
Maar volgens Howardjerk een prima schietpartij, want moordaanslag!quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ja, zie hielp kennelijk illegale migranten, dus een gevaarlijke terroriste die een aanslag op ICE probeerde te plegen...
Aldus Noem...
Zodra dat gebeurt volgt er een ban.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vind het veelzeggend dat je het benoemen van een feit op die manier omschrijft.
[..]
Waarom post je daar niet eens gezellig mee? Ik zou het kunnen waarderen als je eens wat uitgebreider je mening over dingen deelt en het niet altijd bij oneliners of duimpjes houdt.
Jij moet nog even beter je best doen hier, je springt er nog niet echt uit. En dat zou ik als een compliment zien.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nice, lijkt me eervol om genoemd te worden daar.
Toch wel leuk dat alles waar de BNW wappies altijd voor waarschuwden nu gepraktiseerd wordt door het Trump-regime maar dat ze daar dan nu compleet blind voor zijn.
Nee, integendeel. Wat uitgebreidere discussies zijn juist goed. Daar is een forum ook voor bedoelt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zodra dat gebeurt volgt er een ban.
Doodgeschoten door ICE*quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een autochtoon is toch niet illegaal in diens eigen land?
En de vrouw die is neergeschoten door de politie is letterlijk een autochtone vrouw.
[..]
Dat heb ik niet gezegd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar volgens Howardjerk een prima schietpartij, want moordaanslag!
Auto reed niet eens richting die agent, blijkt achteraf. Maar dat is voor Trump en zijn vazallen niet meer interessant. Levensgevaarlijke vrouw.
Uhuh.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd.
Ik heb in NWS aangegeven dat deze vrouw schijnbaar ICE agenten aan het treiteren en stalken was, aantoonbaar op video een aanhouding negeert en dan ook nog eens op een agent inrijdt die dan al zijn pistool heeft getrokken. Het mag duidelijk zijn dat je dit in de VS niet moet doen, dat is niet Nederland, maar een land waar agenten de wapens niet schuwen.
Oh, toen ik er postte werden mijn bijdragen in NWS daar breeduit doorgelicht en voorzien van de oproep om mij van BNW te trappen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |