abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:39:18 #201
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_219781441
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Is de status 'allochtoon' afhankelijk van huidskleur in jouw wereld? Bijzonder.
Doorgaans geldt dat in de hoofden van de rechtsen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_219781455
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Is de status 'allochtoon' afhankelijk van huidskleur in jouw wereld? Bijzonder.
Niet zijn wereld hè.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219781459
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:39 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Doorgaans geldt dat in de hoofden van de rechtsen.
Doorgaans werkt het voornamelijk zo dat men dit denkt binnen progressieve en linkse contreien, voortkomende uit het feit dat men zelf de wereld door een sterk raciaal essentialistische bril bekijkt en dus denkt dat de politieke tegenstander dit ook doet, zij het op een andere manier.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 18:41:37 #204
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219781463
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:31 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Maar met de juiste huidskleur telt die niet als allochtoon.
En dan is een twijfelachtig visum ook ineens geen probleem meer.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:44:38 #205
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_219781492
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Doorgaans werkt het voornamelijk zo dat men dit denkt binnen progressieve en linkse contreien, voortkomende uit het feit dat men zelf de wereld door een sterk raciaal essentialistische bril bekijkt en dus denkt dat de politieke tegenstander dit ook doet, zij het op een andere manier.
LOL, nee. Voor veel rechtsen blijf je als gekleurde Nederlander gewoon allochtoon, al ben je derde generatie Nederlander. Dit ontkennen of doen alsof dat linkse projectie is heeft niet zoveel zin.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_219781493
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:12 schreef Gunner het volgende:

[..]
Jammer dat NWS zo’n verschrikkelijke stortplaats is. Ik bedoel ik heb wat reacties gelezen over die vermoorde vrouw en het stemde me droevig. Net als de migrantentopics
Tja, FOK! is een openbaar forum, daar zul je dus ook geconfronteerd worden met mensen die anders over dingen denken dan dat jij doet. Als dit meteen een reden is om een subforum dan maar een 'stortplaats' te noemen, is een openbaar forum wellicht geen goede plek voor jou. Dan biedt een WhatsApp-groep met gelijkgestemden of , Reddit of BlueSky misschien uitkomst.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219781518
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:44 schreef -XOR- het volgende:

[..]
LOL, nee. Voor veel rechtsen blijf je als gekleurde Nederlander gewoon allochtoon, al ben je derde generatie Nederlander.
Het kan natuurlijk zo zijn dat derde generatie migranten nog altijd niet goed geïntegreerd zijn, wat de migratieachtergrond blijft benadrukken. Maar dat heeft met gedrag te maken, niet met huidskleur.
pi_219781535
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het kan natuurlijk zo zijn dat derde generatie migranten nog altijd niet goed geïntegreerd zijn, wat de migratieachtergrond blijft benadrukken. Maar dat heeft met gedrag te maken, niet met huidskleur.
Noem eens een voorbeeld van niet goed geïntegreerd zijn.
pi_219781548
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Noem eens een voorbeeld van niet goed geïntegreerd zijn.
Nog steeds een kleurtje hebben.
pi_219781556
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, FOK! is een openbaar forum, daar zul je dus ook geconfronteerd worden met mensen die anders over dingen denken dan dat jij doet. Als dit meteen een reden is om een subforum dan maar een 'stortplaats' te noemen, is een openbaar forum wellicht geen goede plek voor jou. Dan biedt een WhatsApp-groep met gelijkgestemden of , Reddit of BlueSky misschien uitkomst.
Uitzondering is BNW, daar zijn alleen gelijkgestemden welkom.

Ik vraag me dan wel af waarom BNW'ers daar dan niet gewoon blijven.
pi_219781586
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:51 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Nog steeds een kleurtje hebben.
Probleem dat generaties lang blijft bestaan en bovendien seksueel overdraagbaar is.
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 18:54:35 #212
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219781587
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Uitzondering is BNW, daar zijn alleen gelijkgestemden welkom.

Ik vraag me dan wel af waarom BNW'ers daar dan niet gewoon blijven.
BNW heeft tegenwoordig ook een fijn topic om te roddelen over andere users zag ik.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:57:48 #213
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219781615
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Knap staaltje hersengymnastiek.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219781649
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Een autochtoon is toch niet illegaal in diens eigen land?

En de vrouw die is neergeschoten door de politie is letterlijk een autochtone vrouw.
.

Maar ja, zie hielp kennelijk illegale migranten, dus een gevaarlijke terroriste die een aanslag op ICE probeerde te plegen...

Aldus Noem...
pi_219781654
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:57 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Knap staaltje hersengymnastiek.
Ik vind het veelzeggend dat je het benoemen van een feit op die manier omschrijft.
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
BNW heeft tegenwoordig ook een fijn topic om te roddelen over andere users zag ik.
Waarom post je daar niet eens gezellig mee? Ik zou het kunnen waarderen als je eens wat uitgebreider je mening over dingen deelt en het niet altijd bij oneliners of duimpjes houdt.
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:02:35 #216
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219781664
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik vind het veelzeggend dat je het benoemen van een feit op die manier omschrijft.
[..]
Waarom post je daar niet eens gezellig mee? Ik zou het kunnen waarderen als je eens wat uitgebreider je mening over dingen deelt en het niet altijd bij oneliners of duimpjes houdt.
Aaah ja, de gedachten van mensen over de gedachten van andere mensen zijn feiten. Stom van me.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:02:56 #217
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_219781670
quote:

[..]
Nice, lijkt me eervol om genoemd te worden daar.

Toch wel leuk dat alles waar de BNW wappies altijd voor waarschuwden nu gepraktiseerd wordt door het Trump-regime maar dat ze daar dan nu compleet blind voor zijn.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_219781681
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Maar ja, zie hielp kennelijk illegale migranten, dus een gevaarlijke terroriste die een aanslag op ICE probeerde te plegen...

Aldus Noem...
Maar volgens Howardjerk een prima schietpartij, want moordaanslag!

Auto reed niet eens richting die agent, blijkt achteraf. Maar dat is voor Trump en zijn vazallen niet meer interessant. Levensgevaarlijke vrouw.
pi_219781690
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Zodra dat gebeurt volgt er een ban.
pi_219781693
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Nice, lijkt me eervol om genoemd te worden daar.

Toch wel leuk dat alles waar de BNW wappies altijd voor waarschuwden nu gepraktiseerd wordt door het Trump-regime maar dat ze daar dan nu compleet blind voor zijn.
Jij moet nog even beter je best doen hier, je springt er nog niet echt uit. En dat zou ik als een compliment zien.
pi_219781704
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zodra dat gebeurt volgt er een ban.
Nee, integendeel. Wat uitgebreidere discussies zijn juist goed. Daar is een forum ook voor bedoelt.
pi_219781712
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Een autochtoon is toch niet illegaal in diens eigen land?

En de vrouw die is neergeschoten door de politie is letterlijk een autochtone vrouw.
[..]
Doodgeschoten door ICE*
pi_219781727
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Maar volgens Howardjerk een prima schietpartij, want moordaanslag!

Auto reed niet eens richting die agent, blijkt achteraf. Maar dat is voor Trump en zijn vazallen niet meer interessant. Levensgevaarlijke vrouw.
Dat heb ik niet gezegd.

Ik heb in NWS aangegeven dat deze vrouw schijnbaar ICE agenten aan het treiteren en stalken was, aantoonbaar op video een aanhouding negeert en dan ook nog eens op een agent inrijdt die dan al zijn pistool heeft getrokken. Het mag duidelijk zijn dat je dit in de VS niet moet doen, dat is niet Nederland, maar een land waar agenten de wapens niet schuwen.
pi_219781737
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat heb ik niet gezegd.

Ik heb in NWS aangegeven dat deze vrouw schijnbaar ICE agenten aan het treiteren en stalken was, aantoonbaar op video een aanhouding negeert en dan ook nog eens op een agent inrijdt die dan al zijn pistool heeft getrokken. Het mag duidelijk zijn dat je dit in de VS niet moet doen, dat is niet Nederland, maar een land waar agenten de wapens niet schuwen.
Uhuh.

Alleen reed ze helemaal niet op die agent in, ze boog duidelijk af. Maar jij hebt het te druk met de leugens van Trump herhalen.
pi_219781752
quote:

[..]
Oh, toen ik er postte werden mijn bijdragen in NWS daar breeduit doorgelicht en voorzien van de oproep om mij van BNW te trappen.
Blijkbaar mag je buiten BNW geen opvattingen ventileren die in strijd zijn met de consensus en wordt daar actief op gemonitord..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')