Ik denk dat je beelden bekijkt door een ideologische lensquote:Op donderdag 8 januari 2026 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Schaam je zelf. Dit goedpraten.
Je hoeft helemaal niet geraakt te worden. Het valt onder poging tot doodslag (is nog een bekend arrest over in NL: inrijden op agent). Ook bij dat arrest werd de agent niet geraakt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Irrelevant:
1) Auto is potentieel moordwapen
2) Agent wordt geraakt door auto
Dan is er sprake van zelfverdediging en is dodelijk geweld toegestaan.
Er zijn tientallen vergelijkbare casus en de schutter wordt in dit soort gevallen altijd vrijgesproken.
Ik denk dat jij niet eens gekeken hebt..quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik denk dat je beelden bekijkt door een ideologische lens
Natuurlijk worden dit soort mensen in amerika vrijgesproken, zo gaat het daar.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Irrelevant:
1) Auto is potentieel moordwapen
2) Agent wordt geraakt door auto
Dan is er sprake van zelfverdediging en is dodelijk geweld toegestaan.
Er zijn tientallen vergelijkbare casus en de schutter wordt in dit soort gevallen altijd vrijgesproken.
Gast... wat the fuck heeft Ice daar mee te maken. Dat zijn geen fraude inspecteurs, die doen daar helemaal niets tegen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:44 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Sowieso geschift volk dat het werk van de ICE probeert te frustreren. Al die illegale Somaliërs die voor miljarden de boel hebben opgelicht worden terecht gedeporteerd. Je moet toch wel een bijzondere afkeer voor je eigen land hebben om dat te willen voorkomen.
Klopt, maar daarom zeg ik ook dat dit een heel gemakkelijke casus is: de politieagent wordt immers geraakt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niet geraakt te worden. Het valt onder poging tot doodslag (is nog een bekend arrest over in NL: inrijden op agent). Ook bij dat arrest werd de agent niet geraakt.
Dat lijkt mij afdoende in de VS om het schieten binnen de wettelijke kaders te maken.
Onjuist. ICE agents zijn agenten. Ze werken voor U.S. Immigration and Customs Enforcement (ICE), een federale Amerikaanse overheidsdienst onder Homeland Security.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:47 schreef timmmmm het volgende:
Jong0ns, ik ben klaar voor mijn uitspraak.
Ik snap dat deze agent het vuur geopend heeft. Op een gegeven moment rijdt ze recht op de schietende agent af, ze draait alleen verder weg dus ging uiteindelijk niet op hem af. De agent kan dat in 'the heat of the moment' niet weten, die ziet alleen dat die auto recht op hem afkomt.
Jammer dat voor- en tegenstanders van ICE dit politiek maken. Als een agent je aan wil houden en tegenhoudt, en je rijdt weg terwijl een agent zijn hand op je stuur heeft en een andere agent voor je staat, zit je fout.
Zit je nou serieus geweld tegen hulpverleners en politie goed te praten?quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet eens gekeken hebt..
Waarom doen mensen alsof ICE agenten, politie agenten zijn?quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:47 schreef timmmmm het volgende:
Jong0ns, ik ben klaar voor mijn uitspraak.
Ik snap dat deze agent het vuur geopend heeft. Op een gegeven moment rijdt ze recht op de schietende agent af, ze draait alleen verder weg dus ging uiteindelijk niet op hem af. De agent kan dat in 'the heat of the moment' niet weten, die ziet alleen dat die auto recht op hem afkomt.
Jammer dat voor- en tegenstanders van ICE dit politiek maken. Als een agent je aan wil houden en tegenhoudt, en je rijdt weg terwijl een agent zijn hand op je stuur heeft en een andere agent voor je staat, zit je fout.
Het is GEEN POLITIE AGENTquote:Op donderdag 8 januari 2026 00:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom zeg ik ook dat dit een heel gemakkelijke casus is: de politieagent wordt immers geraakt.
Wat the fuck doen die derdewereld schooiers daar überhaupt? Volkomen begrijpelijk dat je die allemaal wilt deporteren.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:49 schreef skysherrif het volgende:
Gast... wat the fuck heeft Ice daar mee te maken. Dat zijn geen fraude inspecteurs, die doen daar helemaal niets tegen.
Het is geen hulpverlenerquote:Op donderdag 8 januari 2026 00:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je nou serieus geweld tegen hulpverleners en politie goed te praten?
Wat hebben Somalische kinderopvangen met de dood van deze vrouw te maken, je lult echt compleet uit je nek.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:51 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Wat the fuck doen die derdewereld schooiers daar überhaupt? Volkomen begrijpelijk dat je die allemaal wilt deporteren.
Het is ook in Nederland poging tot doodslag wat ze doet. En vluchten is ook niet ok.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Natuurlijk worden dit soort mensen in amerika vrijgesproken, zo gaat het daar.
Haha en nu zou ze ook nog ICE operatives hebben gestalked tuurlijk joh
Ze zijn helemaal de weg kwijt daar in Amerika
Dat het overigens misschien volgens de wet prima is, maakt het moreel niet oke, zeker omdat duidelijk te zien is dat mevrouw probeert te vluchten
Welke hulpverleners en politie precies? Maar het vermoorden van burgers is wat jou betreft ok begrijp ik?quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je nou serieus geweld tegen hulpverleners en politie goed te praten?
Hiermee is alles gezegd. Vervolgen die teringlijer.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Bij het eerste schot misschien nog wel maar het was al vrij snel duidelijk dat die auto wegstuurde van deze persoon. Die laatste paar schoten waren dus totaal onnodig en gewoon een executie.
Ik heb het idee dat hij net niet geraakt werd, maar voor het moment van schieten is dat niet zo relevant.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom zeg ik ook dat dit een heel gemakkelijke casus is: de politieagent wordt immers geraakt.
In het Nederlands is dit gewoon vreemdelingenpolitie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is GEEN POLITIE AGENT
Het is een anti immigratie agent
Nopequote:Op donderdag 8 januari 2026 00:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
In het Nederlands is dit gewoon vreemdelingenpolitie.
Wie doet dat? Er zijn op lokaal en federaal niveau zo veel agenten dat je het nauwelijks bij kan houden. Ik in ieder geval niet, dus ik maak daar geen onderscheid in.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom doen mensen alsof ICE agenten, politie agenten zijn?
Doe is normaal man, racisme kan in KLB. En 95% is gewoon Amerikaan. Ook alle Noorse en Zweedse Amerikanen uit Minnesota deporteren?quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:51 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Wat the fuck doen die derdewereld schooiers daar überhaupt? Volkomen begrijpelijk dat je die allemaal wilt deporteren.
Doe eens niet zo boos johquote:Op donderdag 8 januari 2026 00:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is geen hulpverlener
Het is geen politie
Er wordt ook geen geweld gepleegd, dat is overduidelijk te zien op de beelden toch? Of ben je blind
Not at allquote:Op donderdag 8 januari 2026 00:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk, nu komt de aap uit de mouw.
Helemaal niet. Ze is point blank doodgeschoten man.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk, nu komt de aap uit de mouw.
Huh, waarom zo overtuigd een leugen opschrijven, nederlandse vreemdelingenpolitie is inderdaad een tak van de politie. Ice is geen politie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
In het Nederlands is dit gewoon vreemdelingenpolitie.
Allemaal totaal niet relevant. Waarom ze daar is, wat ze daar doet, het maakt niet uit.quote:
Het is geen agent, op de wijze waar jij op doelt die je voor alles staande mag houden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Allemaal totaal niet relevant. Waarom ze daar is, wat ze daar doet, het maakt niet uit.
Je wordt staande gehouden, de agent heeft zelfs zijn hand op je stuur en je rijdt gewoon weg terwijl een andere agent voor je staat, waar je op een gegeven moment recht op af rijdt.
Dat is foute boel. Waarom je daar ook staat, waarvoor je ook staande gehouden wordt.
Oh dan wil ik mijn eerdere vermoeden dat ze gewoon aankwam rijden en omdraaien wegstrepen. Stop de klok.quote:
Een hoop agenten met Oudjaar hier ook, mensen moeten weer eens leren respect voor de autoriteiten te hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:57 schreef Drxx het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ze is point blank doodgeschoten man.
Die probeer ik dus te geven, maar dat heeft weinig zin als mensen zo hoog in hun emotie zitten. Dus lijkt het me heel relevant dat aan te kaartenquote:
Geen agent..quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Allemaal totaal niet relevant. Waarom ze daar is, wat ze daar doet, het maakt niet uit.
Je wordt staande gehouden, de agent heeft zelfs zijn hand op je stuur en je rijdt gewoon weg terwijl een andere agent voor je staat, waar je op een gegeven moment recht op af rijdt.
Dat is foute boel. Waarom je daar ook staat, waarvoor je ook staande gehouden wordt.
Het heeft dezelfde functie. Dat het in de VS net wat anders geregeld is maakt dit nog altijd een vorm van politie - het is alleen niet direct onderdeel van de standaardpolitiemacht.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Huh, waarom zo overtuigd een leugen opschrijven, nederlandse vreemdelingenpolitie is inderdaad een tak van de politie. Ice is geen politie.
Nee want nationale politieagenten hebben heel andere bevoegdheden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het heeft dezelfde functie. Dat het in de VS net wat anders geregeld is maakt dit nog altijd een vorm van politie - het is alleen niet direct onderdeel van de standaardpolitiemacht.
Eens, maar dat doe je niet door mensen die niet lief doen door hun kop te schieten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een hoop agenten met Oudjaar hier ook, mensen moeten weer eens leren respect voor de autoriteiten te hebben.
Je zit kennelijk zelf hoog in je emotiequote:Op donderdag 8 januari 2026 00:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die probeer ik dus te geven, maar dat heeft weinig zin als mensen zo hoog in hun emotie zitten. Dus lijkt het me heel relevant dat aan te kaarten
Nee joh is heel normaal beetje moord goedpratenquote:
Dan mag je er nog altijd niet op inrijden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is geen agent, op de wijze waar jij op doelt die je voor alles staande mag houden.
Het is wel een agent en een agent die bevoegd is om je te allen tijde staande te houden als ze het vermoeden hebben dat je de immigratiewetten overtreedt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is geen agent, op de wijze waar jij op doelt die je voor alles staande mag houden.
Nee, dat heeft het niet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het heeft dezelfde functie. Dat het in de VS net wat anders geregeld is maakt dit nog altijd een vorm van politie - het is alleen niet direct onderdeel van de standaardpolitiemacht.
linkje? Ik heb gemist dat er agenten point blank zijn doodgeschoten met oud en nieuw.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een hoop agenten met Oudjaar hier ook, mensen moeten weer eens leren respect voor de autoriteiten te hebben.
Maar doodschieten mag wel?!quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dan mag je er nog altijd niet op inrijden.
Je ziet toch in de videoquote:Op donderdag 8 januari 2026 00:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dan mag je er nog altijd niet op inrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |