Doe eens niet zo boos johquote:Op donderdag 8 januari 2026 00:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is geen hulpverlener
Het is geen politie
Er wordt ook geen geweld gepleegd, dat is overduidelijk te zien op de beelden toch? Of ben je blind
Not at allquote:Op donderdag 8 januari 2026 00:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk, nu komt de aap uit de mouw.
Helemaal niet. Ze is point blank doodgeschoten man.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk, nu komt de aap uit de mouw.
Huh, waarom zo overtuigd een leugen opschrijven, nederlandse vreemdelingenpolitie is inderdaad een tak van de politie. Ice is geen politie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
In het Nederlands is dit gewoon vreemdelingenpolitie.
Allemaal totaal niet relevant. Waarom ze daar is, wat ze daar doet, het maakt niet uit.quote:
Het is geen agent, op de wijze waar jij op doelt die je voor alles staande mag houden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Allemaal totaal niet relevant. Waarom ze daar is, wat ze daar doet, het maakt niet uit.
Je wordt staande gehouden, de agent heeft zelfs zijn hand op je stuur en je rijdt gewoon weg terwijl een andere agent voor je staat, waar je op een gegeven moment recht op af rijdt.
Dat is foute boel. Waarom je daar ook staat, waarvoor je ook staande gehouden wordt.
Oh dan wil ik mijn eerdere vermoeden dat ze gewoon aankwam rijden en omdraaien wegstrepen. Stop de klok.quote:
Een hoop agenten met Oudjaar hier ook, mensen moeten weer eens leren respect voor de autoriteiten te hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:57 schreef Drxx het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ze is point blank doodgeschoten man.
Die probeer ik dus te geven, maar dat heeft weinig zin als mensen zo hoog in hun emotie zitten. Dus lijkt het me heel relevant dat aan te kaartenquote:
Geen agent..quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Allemaal totaal niet relevant. Waarom ze daar is, wat ze daar doet, het maakt niet uit.
Je wordt staande gehouden, de agent heeft zelfs zijn hand op je stuur en je rijdt gewoon weg terwijl een andere agent voor je staat, waar je op een gegeven moment recht op af rijdt.
Dat is foute boel. Waarom je daar ook staat, waarvoor je ook staande gehouden wordt.
Het heeft dezelfde functie. Dat het in de VS net wat anders geregeld is maakt dit nog altijd een vorm van politie - het is alleen niet direct onderdeel van de standaardpolitiemacht.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Huh, waarom zo overtuigd een leugen opschrijven, nederlandse vreemdelingenpolitie is inderdaad een tak van de politie. Ice is geen politie.
Nee want nationale politieagenten hebben heel andere bevoegdheden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het heeft dezelfde functie. Dat het in de VS net wat anders geregeld is maakt dit nog altijd een vorm van politie - het is alleen niet direct onderdeel van de standaardpolitiemacht.
Eens, maar dat doe je niet door mensen die niet lief doen door hun kop te schieten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een hoop agenten met Oudjaar hier ook, mensen moeten weer eens leren respect voor de autoriteiten te hebben.
Je zit kennelijk zelf hoog in je emotiequote:Op donderdag 8 januari 2026 00:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die probeer ik dus te geven, maar dat heeft weinig zin als mensen zo hoog in hun emotie zitten. Dus lijkt het me heel relevant dat aan te kaarten
Nee joh is heel normaal beetje moord goedpratenquote:
Dan mag je er nog altijd niet op inrijden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is geen agent, op de wijze waar jij op doelt die je voor alles staande mag houden.
Het is wel een agent en een agent die bevoegd is om je te allen tijde staande te houden als ze het vermoeden hebben dat je de immigratiewetten overtreedt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is geen agent, op de wijze waar jij op doelt die je voor alles staande mag houden.
Nee, dat heeft het niet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het heeft dezelfde functie. Dat het in de VS net wat anders geregeld is maakt dit nog altijd een vorm van politie - het is alleen niet direct onderdeel van de standaardpolitiemacht.
linkje? Ik heb gemist dat er agenten point blank zijn doodgeschoten met oud en nieuw.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een hoop agenten met Oudjaar hier ook, mensen moeten weer eens leren respect voor de autoriteiten te hebben.
Maar doodschieten mag wel?!quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dan mag je er nog altijd niet op inrijden.
Je ziet toch in de videoquote:Op donderdag 8 januari 2026 00:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dan mag je er nog altijd niet op inrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |