abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2026 @ 00:37:43 #76
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219774659
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:35 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Duidelijk zelfverdediging, dit is geen erg lastige casus wat dat betreft. Maar wel bijzonder onnodig, je kunt toch gewoon even praten met de politie of rustig vertrekken.
Het is geen politie

Ze hebben geen recht om amerikaanse burgers staande te houden

Zolang je niets fout doet heeft de politie dat recht volgens mij ook niet

Maar deze gasten staan in baklava vol bewapend aan je deur en schreeuwen om uit te stappen zonder identificatie, tuurlijk joh, ff rustig in gesprek gaan :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_219774660
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Sommigen willen, omdat ze ICE en Trump geweldig vinden, dat de vrouw blaam treft ofzo. Beetje vreemd. Daar gaat het niet om.
Is het normaal om op agenten in te rijden? Daarnaast bleek ze een soort van kruistocht tegen de ICE agenten te hebben. Ze was in de lead van de autokaravaan.

Ook in Nederland zou je een kogel kunnen krijgen hoor, in Amerika is er nog zoiets als self defense. Hoef je niet eens agent voor te zijn, vandaag zag ik nog toevallig een video van een politie achtervolging in NL van een BMW die zijn auto tegen politiewagen aangooide, in de filmende auto zei de agent gelijk poging tot doodslag.

Een auto is ook een moordwapen, hebben we vaak genoeg gezien.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219774661
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat is overduidelijk wél van toepassing op jou.
Nee hoor.
  donderdag 8 januari 2026 @ 00:38:54 #79
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219774663
quote:
15s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:37 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Is het normaal om op agenten in te rijden? Daarnaast bleek ze een soort van kruistocht tegen de ICE agenten te hebben. Ze was in de lead van de autokaravaan.

Ook in Nederland zou je een kogel kunnen krijgen hoor, in Amerika is er nog zoiets als self defense. Hoef je niet eens agent voor te zijn, vandaag zag ik nog toevallig een video van een politie achtervolging in NL van een BMW die zijn auto tegen politiewagen aangooide, in de filmende auto zei de agent gelijk poging tot doodslag.

Een auto is ook een moordwapen, hebben we vaak genoeg gezien.
Man man man wat ben jij van t padje kerel

Wordt serieus misselijk van sommige users hier

Bah
  donderdag 8 januari 2026 @ 00:38:59 #80
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219774665
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:38 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nee hoor.
Jazeker wel. Anyway: truste (alvast)!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_219774667
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Is ICE wel law enforcement? Dan moeten ze toch ook badges enzo dragen.
Ze horen bij law enforcement. En kennelijk niet. Maar op dat detailniveau kan ik het mis hebben.
pi_219774669
Die eerste video is toch vrij duidelijk? Of ben ik nu vooringenomen?
pi_219774670
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:32 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Gelukkig wachtte de president zelf op zijn eigen social media platform truth social wel het hele onderzoek af.
Hij zegt tenminste ‘seems’ en heeft het over dat eea uitgezocht moet worden.

Al loopt hij er dan weer dingen bij te verzinnen.
pi_219774671
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219774672

Nu bij de crime scene.
pi_219774674
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:37 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Het is geen politie

Maar deze gasten staan in baklava vol bewapend aan je deur en schreeuwen om uit te stappen zonder identificatie, tuurlijk joh, ff rustig in gesprek gaan :')
Ze staan in baklava? Zonde!
pi_219774676
Klopt helemaal

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 8 januari 2026 @ 00:43:50 #88
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219774678
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:42 schreef Ali_boo het volgende:
Klopt helemaal

[ x ]
Nope
pi_219774679
Op CNN hadden ze een meneer die bij de NYPD zat en die zei ook dat het schieten geen criminele actie was, maw, het mag gezien die situatie. Vermeldde erbij dat je wordt geleerd niet zo voor een auto te gaan staan.
  donderdag 8 januari 2026 @ 00:44:28 #90
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_219774680
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:37 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Het is geen politie

Irrelevant:

1) Auto is potentieel moordwapen
2) Agent wordt geraakt door auto

Dan is er sprake van zelfverdediging en is dodelijk geweld toegestaan.
Er zijn tientallen vergelijkbare casus en de schutter wordt in dit soort gevallen altijd vrijgesproken.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_219774681
twitter

Sowieso geschift volk dat het werk van de ICE probeert te frustreren. Al die illegale Somaliërs die voor miljarden de boel hebben opgelicht worden terecht gedeporteerd. Je moet toch wel een bijzondere afkeer voor je eigen land hebben om dat te willen voorkomen.
  donderdag 8 januari 2026 @ 00:46:00 #92
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_219774685
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:38 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Bah
Je gedrag kan echt niet door de beugel. In Nederland is er pas nog veel geweld tegen hulpdiensten geweest, zelfs bij de geboorte van een baby en hier probeer je geweld tegen hulpdiensten goed te praten.

Schaam je.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 8 januari 2026 @ 00:46:12 #93
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219774686
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:44 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Irrelevant:

1) Auto is potentieel moordwapen
2) Agent wordt geraakt door auto

Dan is er sprake van zelfverdediging en is dodelijk geweld toegestaan.
Er zijn tientallen vergelijkbare casus en de schutter wordt in dit soort gevallen altijd vrijgesproken.
Interessant..
pi_219774687
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:44 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Sowieso geschift volk dat het werk van de ICE probeert te frustreren. Al die illegale Somaliërs die voor miljarden de boel hebben opgelicht worden terecht gedeporteerd. Je moet toch wel een bijzondere afkeer voor je eigen land hebben om dat te willen voorkomen.
Nu zal Noem wel liegen volgens de mensen hier die per se alle blaam bij die vrouw weg willen halen
  donderdag 8 januari 2026 @ 00:46:57 #95
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_219774688
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:44 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Dat is het probleem ook niet zozeer.

Mensen hebben moeite met een bewapende gemaskerde mannen die gewoon random mensen ontvoeren.

Kijken ze later op het ID kaartje, blijkt dat die persoon gewoon legaal in Amerika woont. Oeps. Sawwry.

Al die filmpjes die je kan vinden laten echt bizarre dingen zien. Mensen die gewoon uit hun auto gesleurd worden als ze de kinderen naar school aan het brengen zijn.

Als dat hier gebeurd zou zowel links en rechts heel hard en terecht schreeuwen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 8 januari 2026 @ 00:47:20 #96
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219774689
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:46 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Je gedrag kan echt niet door de beugel. In Nederland is er pas nog veel geweld tegen hulpdiensten geweest, zelfs bij de geboorte van een baby en hier probeer je geweld tegen hulpdiensten goed te praten.

Schaam je.
Schaam je zelf. Dit goedpraten. 8)7
  donderdag 8 januari 2026 @ 00:47:48 #97
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_219774691
Jong0ns, ik ben klaar voor mijn uitspraak.

Ik snap dat deze agent het vuur geopend heeft. Op een gegeven moment rijdt ze recht op de schietende agent af, ze draait alleen verder weg dus ging uiteindelijk niet op hem af. De agent kan dat in 'the heat of the moment' niet weten, die ziet alleen dat die auto recht op hem afkomt.

Jammer dat voor- en tegenstanders van ICE dit politiek maken. Als een agent je aan wil houden en tegenhoudt, en je rijdt weg terwijl een agent zijn hand op je stuur heeft en een andere agent voor je staat, zit je fout.
Laffe huichelaar
  donderdag 8 januari 2026 @ 00:47:49 #98
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219774692
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:42 schreef Ali_boo het volgende:
Klopt helemaal

[ x ]
Jij slikt echt alles wat er gezegd wordt? Het is toch duidelijk te zien man dat er dodelijke noodzaak aan te pas kwam :')

Hoe KAN je dit nou goedoraten man, engnek
pi_219774693
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:38 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Bah
Oh ja omdat ik vertel wat ook de advocaat gaat zeggen ben ik van het padje. Natuurlijk. Snap de emotie maar Amerika gaan er dagelijks mensen dood door agenten.

Als ik continue hier agenten lastig val in mijn auto en daarna gas geef als er 1tje voor mij staat kan er ook wel eens worden geschoten ja.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  donderdag 8 januari 2026 @ 00:48:09 #100
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219774694
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:47 schreef timmmmm het volgende:
Jong0ns, ik ben klaar voor mijn uitspraak.

Ik snap dat deze agent het vuur geopend heeft. Op een gegeven moment rijdt ze recht op de schietende agent af, ze draait alleen verder weg dus ging uiteindelijk niet op hem af. De agent kan dat in 'the heat of the moment' niet weten, die ziet alleen dat die auto recht op hem afkomt.

Jammer dat voor- en tegenstanders van ICE dit politiek maken. Als een agent je aan wil houden en tegenhoudt, en je rijdt weg terwijl een agent zijn hand op je stuur heeft en een andere agent voor je staat, zit je fout.
Het is geen agent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')