Het is geen politiequote:Op donderdag 8 januari 2026 00:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Duidelijk zelfverdediging, dit is geen erg lastige casus wat dat betreft. Maar wel bijzonder onnodig, je kunt toch gewoon even praten met de politie of rustig vertrekken.
Is het normaal om op agenten in te rijden? Daarnaast bleek ze een soort van kruistocht tegen de ICE agenten te hebben. Ze was in de lead van de autokaravaan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sommigen willen, omdat ze ICE en Trump geweldig vinden, dat de vrouw blaam treft ofzo. Beetje vreemd. Daar gaat het niet om.
Nee hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is overduidelijk wél van toepassing op jou.
Man man man wat ben jij van t padje kerelquote:Op donderdag 8 januari 2026 00:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Is het normaal om op agenten in te rijden? Daarnaast bleek ze een soort van kruistocht tegen de ICE agenten te hebben. Ze was in de lead van de autokaravaan.
Ook in Nederland zou je een kogel kunnen krijgen hoor, in Amerika is er nog zoiets als self defense. Hoef je niet eens agent voor te zijn, vandaag zag ik nog toevallig een video van een politie achtervolging in NL van een BMW die zijn auto tegen politiewagen aangooide, in de filmende auto zei de agent gelijk poging tot doodslag.
Een auto is ook een moordwapen, hebben we vaak genoeg gezien.
Jazeker wel. Anyway: truste (alvast)!quote:
Ze horen bij law enforcement. En kennelijk niet. Maar op dat detailniveau kan ik het mis hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is ICE wel law enforcement? Dan moeten ze toch ook badges enzo dragen.
Hij zegt tenminste ‘seems’ en heeft het over dat eea uitgezocht moet worden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gelukkig wachtte de president zelf op zijn eigen social media platform truth social wel het hele onderzoek af.
Ze staan in baklava? Zonde!quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is geen politie
Ze hebben geen recht om amerikaanse burgers staande te houden
Zolang je niets fout doet heeft de politie dat recht volgens mij ook niet
Maar deze gasten staan in baklava vol bewapend aan je deur en schreeuwen om uit te stappen zonder identificatie, tuurlijk joh, ff rustig in gesprek gaan
Irrelevant:quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is geen politie
Ze hebben geen recht om amerikaanse burgers staande te houden
Zolang je niets fout doet heeft de politie dat recht volgens mij ook niet
Maar deze gasten staan in baklava vol bewapend aan je deur en schreeuwen om uit te stappen zonder identificatie, tuurlijk joh, ff rustig in gesprek gaan
Je gedrag kan echt niet door de beugel. In Nederland is er pas nog veel geweld tegen hulpdiensten geweest, zelfs bij de geboorte van een baby en hier probeer je geweld tegen hulpdiensten goed te praten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Man man man wat ben jij van t padje kerel
Wordt serieus misselijk van sommige users hier
Bah
Interessant..quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Irrelevant:
1) Auto is potentieel moordwapen
2) Agent wordt geraakt door auto
Dan is er sprake van zelfverdediging en is dodelijk geweld toegestaan.
Er zijn tientallen vergelijkbare casus en de schutter wordt in dit soort gevallen altijd vrijgesproken.
Nu zal Noem wel liegen volgens de mensen hier die per se alle blaam bij die vrouw weg willen halenquote:Op donderdag 8 januari 2026 00:44 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Sowieso geschift volk dat het werk van de ICE probeert te frustreren. Al die illegale Somaliërs die voor miljarden de boel hebben opgelicht worden terecht gedeporteerd. Je moet toch wel een bijzondere afkeer voor je eigen land hebben om dat te willen voorkomen.
Dat is het probleem ook niet zozeer.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:44 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Sowieso geschift volk dat het werk van de ICE probeert te frustreren. Al die illegale Somaliërs die voor miljarden de boel hebben opgelicht worden terecht gedeporteerd. Je moet toch wel een bijzondere afkeer voor je eigen land hebben om dat te willen voorkomen.
Schaam je zelf. Dit goedpraten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je gedrag kan echt niet door de beugel. In Nederland is er pas nog veel geweld tegen hulpdiensten geweest, zelfs bij de geboorte van een baby en hier probeer je geweld tegen hulpdiensten goed te praten.
Schaam je.
Jij slikt echt alles wat er gezegd wordt? Het is toch duidelijk te zien man dat er dodelijke noodzaak aan te pas kwamquote:
Oh ja omdat ik vertel wat ook de advocaat gaat zeggen ben ik van het padje. Natuurlijk. Snap de emotie maar Amerika gaan er dagelijks mensen dood door agenten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Man man man wat ben jij van t padje kerel
Wordt serieus misselijk van sommige users hier
Bah
Het is geen agentquote:Op donderdag 8 januari 2026 00:47 schreef timmmmm het volgende:
Jong0ns, ik ben klaar voor mijn uitspraak.
Ik snap dat deze agent het vuur geopend heeft. Op een gegeven moment rijdt ze recht op de schietende agent af, ze draait alleen verder weg dus ging uiteindelijk niet op hem af. De agent kan dat in 'the heat of the moment' niet weten, die ziet alleen dat die auto recht op hem afkomt.
Jammer dat voor- en tegenstanders van ICE dit politiek maken. Als een agent je aan wil houden en tegenhoudt, en je rijdt weg terwijl een agent zijn hand op je stuur heeft en een andere agent voor je staat, zit je fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |