abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219774622
Ice agent raakte NIET gewond zoals Trump eerder op truth social beweerde.
  donderdag 8 januari 2026 @ 00:28:29 #53
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219774624
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:26 schreef skysherrif het volgende:
Homeland security noemt dit een terroristische aanslag (van die mevrouw)

wtf
De spin doctors zijn overtime aan het werken om deze vrouw de schuld te geven en alle blaam weg te halen bij ICE.

Ik wacht geduldig af op een burger oorlog. Zo kan het echt niet langer goed gaan in de US. Al zijn de dems wel weaklings dus tja dan loopt het ook niet goed af.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 8 januari 2026 @ 00:28:48 #54
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_219774625
De vrouw zeker iets fout doet hier, maar alleen compleet apatische figuren vinden het terecht een moeder van 3 daarom de dood verdient.

Deels waarom de VS zo aan het rotten is van binnen momenteel
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_219774626
  donderdag 8 januari 2026 @ 00:28:58 #56
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219774627
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:25 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
:') Stel je niet aan. Ik zie gewoon een situatie anders dan jij, kan toch. Zo overduidelijk is het allemaal niet. Je doet net alsof die vrouw niks fout doet.
Die vrouw doet ook letterlijk niets fout.
  donderdag 8 januari 2026 @ 00:29:13 #57
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_219774628
quote:
15s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:25 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Heel erg triest dat ze dit met de dood heeft moeten bekopen, ondanks dat je op deze beelden beter kan zien dat ze daadwerkelijk de ICE agent aanrijdt is een kogel door haar hoofd natuurlijk nooit een gepast antwoord. Maar lijkt in die split seconds dat je geraakt wordt kan je "aim" ook nog wel eens alle kanten opgaan.

RIP.
Er is een filmpje van dichtbij met veel minder pixels, daarop kun je beter zien dat hij niet geraakt wordt. Hoewel je dat in dit filmpje ook nog wel kunt zien. De ICE agent blijft op zijn plek en draait bij om de auto die langs hem rijdt door het hoofd te schieten.
pi_219774631
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:25 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
:') Stel je niet aan. Ik zie gewoon een situatie anders dan jij, kan toch. Zo overduidelijk is het allemaal niet. Je doet net alsof die vrouw niks fout doet.
Weet je wat het is? Op X is die verdeeldheid ook erg te merken. We zien dezelfde beelden, maar komen tot een heel andere conclusie.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219774632
Tampon Tim en die burgemeester moeten gewoon het onderzoek afwachten. Wat Tampon Tim doet is gewoon dom, straks heb je weer rellen.

Maar goed, hij is sowieso enorm door de mand gevallen met de grootschalige fraude on his watch en vervolgens Trump de schuld geven. Gaat gelukkig weg.

Dan het schieten. Het is natuurlijk te zot voor woorden dat in Amerika law enforcement zwaar bewapend is en slecht getraind. Maar je bent ook wel een zot als je op de vlucht slaat en helemaal op zo’n manier dat je het risico loopt om een van hen te raken.

Kortom: triest weer. Maar geen open en shut case. Sterker nog, ik vermoed dat deze agent binnen de daar geldende richtlijnen heeft gehandeld.
pi_219774633
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:28 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
De spin doctors zijn overtime aan het werken om deze vrouw de schuld te geven en alle blaam weg te halen bij ICE.

Ik wacht geduldig af op een burger oorlog. Zo kan het echt niet langer goed gaan in de US. Al zijn de dems wel weaklings dus tja dan loopt het ook niet goed af.
Sommigen willen, omdat ze ICE en Trump kut vinden, dat de vrouw geen blaam treft ofzo. Beetje vreemd. Daar gaat het niet om.
pi_219774635
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De vrouw zeker iets fout doet hier, maar alleen complete apatische figuren vinden het terecht een moeder van 3 daarom de dood verdient.
Tuurlijk had de vrouw beter kunnen reageren.

Maar ik ben FUCKING blij dat ik niet in een land leef waar als ik probeer weg te rijden op een gladde weg in de ijs en sneeuw en autos voor me de weg blokkeren, er uit het niets 5 gewapende ICE agenten met een paar dagen training zonder identificatie en waarschuwing mijn deur open trekken en tegen me schreeuwen ik mogelijk in paniek raak van iemand wegstuur en wil wegrijden en ik 10 seconden later 3 kinderen achterlaat en nooit meer ademhaal.

Wel ben ik teleurgesteld dat mede landgenoten dit toejuichen.
pi_219774636
Tim Walz meteen oproepen tot een burgeroorlog :')
pi_219774637
quote:
De beelden zeggen iets anders hoor
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 8 januari 2026 @ 00:31:56 #64
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_219774639
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:30 schreef VEM2012 het volgende:
Tampon Tim en die burgemeester moeten gewoon het onderzoek afwachten. Wat Tampon Tim doet is gewoon dom, straks heb je weer rellen.

Maar goed, hij is sowieso enorm door de mand gevallen met de grootschalige fraude on his watch en vervolgens Trump de schuld geven. Gaat gelukkig weg.

Dan het schieten. Het is natuurlijk te zot voor woorden dat in Amerika law enforcement zwaar bewapend is en slecht getraind. Maar je bent ook wel een zot als je op de vlucht slaat en helemaal op zo’n manier dat je het risico loopt om een van hen te raken.

Kortom: triest weer. Maar geen open en shut case. Sterker nog, ik vermoed dat deze agent binnen de daar geldende richtlijnen heeft gehandeld.
Is ICE wel law enforcement? Dan moeten ze toch ook badges enzo dragen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 8 januari 2026 @ 00:32:14 #65
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219774641
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:30 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Sommigen willen, omdat ze ICE en Trump kut vinden, dat de vrouw geen blaam treft ofzo. Beetje vreemd. Daar gaat het niet om.
Sommigen willen, omdat ze ICE en Trump geweldig vinden, dat de vrouw blaam treft ofzo. Beetje vreemd. Daar gaat het niet om.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_219774642
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:30 schreef VEM2012 het volgende:

Gelukkig wachtte de president zelf op zijn eigen social media platform truth social wel het hele onderzoek af.
pi_219774644
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:29 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Er is een filmpje van dichtbij met veel minder pixels, daarop kun je beter zien dat hij niet geraakt wordt. Hoewel je dat in dit filmpje ook nog wel kunt zien. De ICE agent blijft op zijn plek en draait bij om de auto die langs hem rijdt door het hoofd te schieten.
twitter

Hier eentje met nog minder pixels, maar nogmaals. Het is triest dat dit heeft mogen gebeuren, beiden zitten in de fout. Hopelijk krijgt de ICE agent wel zijn straf.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  donderdag 8 januari 2026 @ 00:33:10 #68
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_219774645
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:30 schreef UitStraling het volgende:
Hij riep op om de protesten peaceful te houden. Misschien had hij het 2e amendment er bij moeten halen.
pi_219774646
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Sommigen willen, omdat ze ICE en Trump geweldig vinden, dat de vrouw blaam treft ofzo. Beetje vreemd. Daar gaat het niet om.
Geheid in de VS ja. Maar dat is niet van toepassing op mij, ik kijk gewoon slechts naar wat ik zie gebeuren in deze specifieke situatie.
  donderdag 8 januari 2026 @ 00:34:11 #70
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219774648
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:30 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ik denk dat je gewoon beter je hersens moet gebruiken dat het niet normaal is om een wegvluchtende vrouw door haar hoofd te schieten normaal vindt

Ongeacht je politieke voorkeur

Maar iedereen is zo'n fucking mongool tegenwoordig want als je trump geweldig vindt heeft die vrouw natuurlijk op die man proberen in te rijden en is het schijnbaar wel volledig normaal om dan maar twee kogels door haar hoofd te schieten

Deze doctor mocht er ook niet bij

https://bsky.app/profile/yasharali.bsky.social/post/3mbuhxs2pu22t
  donderdag 8 januari 2026 @ 00:34:27 #71
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219774649
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:33 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Geheid in de VS ja. Maar dat is niet van toepassing op mij, ik kijk gewoon slechts naar wat ik zie gebeuren in deze specifieke situatie.
Dat is overduidelijk wél van toepassing op jou.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_219774652
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:34 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ik denk dat je gewoon beter je hersens moet gebruiken dat het niet normaal is om een wegvluchtende vrouw door haar hoofd te schieten normaal vindt

Ongeacht je politieke voorkeur

Maar iedereen is zo'n fucking mongool tegenwoordig want als je trump geweldig vindt heeft die vrouw natuurlijk op die man proberen in te rijden en is het schijnbaar wel volledig normaal om dan maar twee kogels door haar hoofd te schieten

Deze doctor mocht er ook niet bij

https://bsky.app/profile/yasharali.bsky.social/post/3mbuhxs2pu22t
twitter

even embedden
  donderdag 8 januari 2026 @ 00:35:05 #73
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_219774653
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:08 schreef Ali_boo het volgende:
Zeg het maar, jongens, zelfverdediging of niet?

[ x ]
Duidelijk zelfverdediging, dit is geen erg lastige casus wat dat betreft. Maar wel bijzonder onnodig, je kunt toch gewoon even praten met de politie of rustig vertrekken.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 8 januari 2026 @ 00:35:59 #74
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219774655
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:30 schreef UitStraling het volgende:
Wat wil.je anders als gewapende goons amerikaanse burgers zomaar neerschieten zonder provocatie.

Hoeveel moorden heeft de politie en voor de rest ook ICE etc op hun geweten aldaar.

Het is een boiling pot.
pi_219774657
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:33 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ x ]

Hier eentje met nog minder pixels, maar nogmaals. Het is triest dat dit heeft mogen gebeuren, beiden zitten in de fout. Hopelijk krijgt de ICE agent wel zijn straf.
Een agent aanrijden is nooit zo snugger, ook in Nederland niet, zie het massale hulpverlenermishandelfeestje van de "Nederlandse" jeugd met Oudjaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')