Ja die staat daar redelijk beschut achter de plantquote:
Wat is dat, een ontdooilint voor vogels?quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hier ook een mooi pak gevallen.
Volgend jaar een ontdooilint regelen voor het drinkwater voor de vogels, nu dagelijks 2x per dag verversen.
Die stoelen zijn van de Ikea, tafel van de Praxisquote:
Goed voor je gebit gezorgd dus. +1quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:17 schreef LTVDK het volgende:
Rond een uurtje of 8 ging het hier wel helemaal los, was even naar de tandarts gelopen, ben daar net 5 minuten binnen geweest en mijn voetstappen van toen ik er heen liep waren al weer helemaal ingesneeuwd
Je kan die mussen natuurlijk niet diepgevroren in de pan flikkeren.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is dat, een ontdooilint voor vogels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
We're gonna filerijden like it's 1999quote:Rond 08.45 uur was de filelengte volgens Rijkswaterstaat opgelopen tot boven de 700 kilometer. Dat maakt het de drukste woensdagochtendspits sinds 10 februari 1999. Toen stond er 774 kilometer.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je kan die mussen natuurlijk niet diepgevroren in de pan flikkeren.Goed marineren eerst in de cognac.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Jup; ik zou voor t werk 15 minuutjes verderop moeten zijn, en dan 19:00 terug. En dat laatste maakt dat ik toch maar een Teamscall er van maak.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:46 schreef VacaLoca het volgende:
Veel mensen dachten vanochtend waarschijnlijk nog van waar gaat dit over, het is droog en wegen zijn prima. Maar hoe ze thuis komen vanavond..
700km filequote:Op woensdag 7 januari 2026 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We're gonna filerijden like it's 1999
quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:50 schreef Nattekat het volgende:
En over enkele momenten is het weer boven de 0 hier.
Dag winter, mooie poging weer
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga deze alvast quoten voor morgen
[..]
Busvervoerder Bravo Direct, een bedrijf van Arriva, verwacht woensdagochtend in Brabant de 'normale dienstregeling' op te kunnen starten. Dat deelt de vervoerder ondanks code oranje en de verwachting van hevige sneeuwval.
quote:Vanwege het winterse weer en de gladde wegen ligt het busverkeer in West-Brabant tot 14.00 uur stil, meldt Arriva.
Kort voor tien uur werd het busverkeer ook in Den Bosch, Tilburg, Waalwijk en Uden stilgelegd. „Inmiddels hebben we de tijd ook bij moeten stellen naar 14.00 uur. Hopelijk kunnen we het busverkeer dan overal weer opstarten.”
https://www.bd.nl/brabant(...)~a08c460c/?slug_rd=1
quote:
De dooi is van korte duur. We gaan de winter des doods tegemoet.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:50 schreef Nattekat het volgende:
En over enkele momenten is het weer boven de 0 hier.
Dag winter, mooie poging weer
koek en zopiequote:Op woensdag 7 januari 2026 10:59 schreef erkel het volgende:
[..]
De dooi is van korte duur. We gaan de winter des doods tegemoet.
[ afbeelding ]
Dit is absoluut niet wat de verwachting is voor het grootste deel van Nederland.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:59 schreef erkel het volgende:
[..]
De dooi is van korte duur. We gaan de winter des doods tegemoet.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |