SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ik ben blij dat ik dat gister om 20:30 nog deed, want ik hoor net van collega dat StNyk-Joure al bijna niet te doen is...quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:06 schreef Donna het volgende:
Wij zijn naar de supermarkt gelopen. Heerlijk!
In totaal deze week? Ik denk hier misschien nog wel minder...quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat er hier echt hooguit 4-5cm gevallen is.
Waar was de maatschappijontwrichting
Dat dacht ik ook tot ik net buiten liep en toch wel wat sneeuwduinen enzo tegenkwam.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:11 schreef Nattekat het volgende:
Smullenquote:
Ah, daar is de ontwrichting.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:14 schreef LTVDK het volgende:
Hier in west-Brabant wel een goed pak, zakte tot mijn knieën in de sneeuw
[ afbeelding ]
Wel mooi wit geworden
[ afbeelding ]
De rest ligt hier. Ongeloofelijk hoeveel sneeuw.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:11 schreef Nattekat het volgende:
Vandaagquote:Op woensdag 7 januari 2026 10:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
In totaal deze week? Ik denk hier misschien nog wel minder...
Ik kan vanaf het slaapkamerraam nog net niet de ingang van de Appie zien dus zo spannend is die wandeltocht (helaas) niet, helaas hebben ze er ook geen Schultenbrau.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nog Schultenbrau hebben voor je.
Oh dat geloof ik meteen. De hoofdwegen zijn ook helemaal wit.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dat gister om 20:30 nog deed, want ik hoor net van collega dat StNyk-Joure al bijna niet te doen is...
Wat zonde. Wij hadden bijna 20cm maandag.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandaag
Gisteren rond de 2cm, maandag ook zoiets.
De pluim vind ik dan weer echt enorm verbeterd. Maarja, die rode lijnquote:Op woensdag 7 januari 2026 07:46 schreef Houtenbeen het volgende:
De nieuwe run van het Europees weer model is niet meer zo koud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |