3/4e deelnemers?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met zelfs maar een kwart van de deelnemers van de team sprint van net.
Drie van de vier zonder val.quote:
O ja, er waren 4 teams, was even in de war met het aantal schaatsers per team.quote:
Bart Veldkamp nog eerderquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:42 schreef Redefine het volgende:
Herbert vergeet dat er tien jaar geleden al een Belg meedeed in de top.
Die reed vast ook een NK in zijn eentje net zoals In 't Veld.quote:
Ach ja er zijn schaatsers die moeite hebben met bochten.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:43 schreef Felagund het volgende:
Je zal maar een vierkantjesrijder of een rechthoekrijder zijn en schaatser, dan zit je met een serieus probleem.
Heb het een paar keer gegeten was erg lekkerquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:46 schreef AllesKaputt het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zure_roggesoep
Ik krijg hier geen trek van.
Prins die hier tweede wordt zou wel bij zijn carrière passen.quote:
Is hij echt vernoemd naar deze soep?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:46 schreef AllesKaputt het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zure_roggesoep
Ik krijg hier geen trek van.
Die zit weer in zijn oude modus zoals die tijdens zijn eigen carrière was.quote:
Die kan niet eens het woord Nederland ('Needland') of Wereldbekerklassement ('wereldbeeklassement') uitspreken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Absoluut. Die lijken vaak commentaar te geven alsof ze voor het eerst naar schaatsen kijken. En ze zijn, met Van Dijk op kop, koning in het zichzelf tegenspreken.
Leuk, de wereldbeker in met de B-keus uit de ploeg van Anema.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:11 schreef Remco het volgende:
Dit zijn er weer 3 uit verschillende ploegen. Ik denk dat de 4 grote ploegen(iko misschien niet), echt wel een team kunnen samenstellen. Dan zou je ook een soort nationaal kampioenschap kunnen houden en vandaaruit selecteren.
En de vrouw omdat het moet dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:52 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben wel fan van Tuitert en Wennemars als analisten, prima kritisch en uitgesproken.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:39 schreef Zorro het volgende:
Misschien een idee om de 500m achteruitschaatsen in te voeren? Kan daar ook iemand EEN medaille op halen of zo
"Ik wil echt nog niet denken aan die volgende afstanden. Dan word ik heel hopeloos, denk ik."quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:56 schreef Redefine het volgende:
Als Prins de 1500 meter net verliest zou ik wel de bruggen in de gaten houden.
Van Dijk is echt een verschrikking ja. Die zit er ook echt alleen maar voor zichzelf met zijn geschreeuw tijdens snelle tijden. Die probeert heel geforceerd te creëren dat er zijn woorden bij grote momenten ons nog blijven herinnerenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die kan niet eens het woord Nederland ('Needland') of Wereldbekerklassement ('wereldbeeklassement') uitspreken.
Kan Jeroen Grueter ook. Al ging dat vroeger eens grandioos mis toen hij Van den Hoogenband zijn eigen race zag rennen in het zwembadquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van Dijk is echt een verschrikking ja. Die zit er ook echt alleen maar voor zichzelf met zijn geschreeuw tijdens snelle tijden. Die probeert heel geforceerd te creëren dat er zijn woorden bij grote momenten ons nog blijven herinneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |