jij wilt ze in je room?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:59 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik hoop op een BOEMMM BOEMMM BOEMMM
Hollaar naar de Spelen in plaats van Huizinga.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:03 schreef Felagund het volgende:
Dank u wel!
Hollaar is een nette jongen.
Drie keer in een week gaat gewoon net zoveel zijn als die mannen in een mand tijdquote:
En dan daarna Bosker die zegt dat het team er wel flink op vooruit gaatquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hollaar naar de Spelen in plaats van Huizinga.
Welke?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:05 schreef Redefine het volgende:
Deze medaille zullen we nooit meer vergeten.
quote:
Ik ben hem ook alweer vergeten.quote:
Die heeft die ook nooit gereden, of hooguit een keer, maar de vraag is of dat aan hem (en ook andere die hebben gezegd wel te willen rijden) ligt of aan de overige rijders/bondscoach.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:09 schreef Marcoss het volgende:
Nuis heeft al meerdere keren aangegeven dat hij de ploegenachtervolging en de massastart wel eens wil proberen, maar kan me niet herinneren dat hij het ooit geprobeerd heeft
waar zou hij dat moeten proberen?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:09 schreef Marcoss het volgende:
Nuis heeft al meerdere keren aangegeven dat hij de ploegenachtervolging en de massastart wel eens wil proberen, maar kan me niet herinneren dat hij het ooit geprobeerd heeft
Massastart kan sowieso wel een keer op een NKquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:10 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
waar zou hij dat moeten proberen?
Maar dan maak je de Olympische selectie nog ingewikkelder, omdat de kans dat daar 3 renners uit hetzelfde (achtervolgings)team voor plaatsen is vrij klein.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:11 schreef Remco het volgende:
Dit zijn er weer 3 uit verschillende ploegen. Ik denk dat de 4 grote ploegen(iko misschien niet), echt wel een team kunnen samenstellen. Dan zou je ook een soort nationaal kampioenschap kunnen houden en vandaaruit selecteren.
Wereldbekerwedstrijden?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:10 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
waar zou hij dat moeten proberen?
Dat was bij de WB niet echt een succesquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Een type Wennemars moet dit ook wel kunnen.
Klopt maar niet perse voor de OS. Ook in andere seizoenen zodat de bondscoach een idee heeft wie wat kan. Ik heb het idee dat het nu gewoon nattevinger werk is.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dan maak je de Olympische selectie nog ingewikkelder, omdat de kans dat daar 3 renners uit hetzelfde (achtervolgings)team voor plaatsen is vrij klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |