De ForFarmers Tour of Frisia powered by BBBquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou dat niet iets zijn om de regio Friesland te promoten?
Of iets dat je altijd 2 schaatsen op het ijs moet hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:46 schreef Felagund het volgende:
Steeplechase zou ook wel leuk zijn, een balkje waar je overheen moet springen 1 keer per rondje.
Omnium kan er ook nog wel. Maar dan ook gewoon met een puntenkoers en een afvalrace.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:46 schreef Felagund het volgende:
Steeplechase zou ook wel leuk zijn, een balkje waar je overheen moet springen 1 keer per rondje.
Inclusief wak graagquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:46 schreef Felagund het volgende:
Een goede schuine kant lijkt me ook wel wat. Misschien een beetje modder en wat zand.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:46 schreef Felagund het volgende:
Ik hoopte op een val, maar dat zou idd nog leuker zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:52 schreef Redefine het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als dit gelegenheidstrio sneller is dan het vaste team bij de laatste wereldbeker.
Deze mannen is een val dan weer niet gegund, die doen ook maar hun plicht.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hoopte op een val, maar dat zou idd nog leuker zijn.
Ja dat is waar. Daarom een goed resultaat maar daar lijkt het nog niet opquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze mannen is een val dan weer niet gegund, die doen ook maar hun plicht.
Als er medailles te winnen zijn dan kan het opeens wel he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |