En nu is de democratische regering van Groenland hetzelfde als de dictatuur van Maduro?quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja zo een pamflet heeft Maduro ook gemaakt
iedere overheid kan zo een pamflet maken , ik chargeerquote:Op donderdag 15 januari 2026 11:52 schreef beefkeek het volgende:
[..]
En nu is de democratische regering van Groenland hetzelfde als de dictatuur van Maduro?
Het wordt met de minuut gekker met je
Ik zei toch, dementerendquote:Op donderdag 15 januari 2026 11:52 schreef beefkeek het volgende:
[..]
En nu is de democratische regering van Groenland hetzelfde als de dictatuur van Maduro?
Het wordt met de minuut gekker met je
Alleen is Verian niet de Groenlandse overheid: https://www.veriangroup.c(...)-poll-greenland-2025quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
iedere overheid kan zo een pamflet maken , ik chargeer
quote:Verian is a world leading, purpose-led and independent research, evidence, evaluation, and communications agency, providing services to government and the public realm.
Je staat achter het plan van Trump zekerquote:Op donderdag 15 januari 2026 11:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wat is er mis mee dat er een referendum zou kunne komen
D66 is voor een bindend referendum toch ??
quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:50 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Californië, New York en nog een paar staten bij Nederland, de rest mag VS blijven.
Broadwayquote:Op donderdag 15 januari 2026 11:57 schreef Beathoven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nieuw Amsterdam, met z'n hele brede weg.
ja ik denk dat de EU niet die protectie kan bieden aan Groenland die het nodig heeftquote:Op donderdag 15 januari 2026 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je staat achter het plan van Trump zeker
Protectie van wat, er is nog nooit om gevochten in de geschiedenis van de planeetquote:Op donderdag 15 januari 2026 12:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
j aik denk dat de EU niet die protectie kan bieden aan Groenland die het nodig heeft
Het enige land waar Groenland tegen verdedigd dient te worden is ironisch genoeg de VS.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
j aik denk dat de EU niet die protectie kan bieden aan Groenland die het nodig heeft
nee dat is niet waarquote:Op donderdag 15 januari 2026 12:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het enige land waar Groenland tegen verdedigd dient te worden is ironisch genoeg de VS.
Wanneer China, Rusland of godbetere noord Korea Groenland zou bezetten treed gewoon het NATO verdrag in werking.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja ik denk dat de EU niet die protectie kan bieden aan Groenland die het nodig heeft
als het niet naar de USA gaat dan komt China eraan
wat is daarvan het voordeel , misschien moet je zulks rationeel bekijken
NATO verdrag bestaat in de ogen van Trump al niet meer, alleen nog in jouw ogenquote:Op donderdag 15 januari 2026 12:04 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Wanneer China, Rusland of godbetere noord Korea Groenland zou bezetten treed gewoon het NATO verdrag in werking.
De NAVO kan Groenland alle bescherming die het nodig heeft bieden, inclusief de VS. De VS is vrij alle basissen die ze willen op Groenland te plaatsen, daar hoeft niets aan huidige overeenkomsten veranderd te worden.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja ik denk dat de EU niet die protectie kan bieden aan Groenland die het nodig heeft
als het niet naar de USA gaat dan komt China eraan
wat is daarvan het voordeel , misschien moet je zulks rationeel bekijken
Komt dat door de voedselbossen?quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
NATO verdrag bestaat in de ogen van Trump al niet meer, alleen nog in jouw ogen
Laat Nederland zich maar druk maken over de zeespiegelstijging links van Utrecht ipv die grote mond
xmodmodmodx zegt dat we het maar beter niet over voedselbossen en GL kunnen hebben in dit topic.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:08 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Komt dat door de voedselbossen?
NATO bestaat al niet meerquote:Op donderdag 15 januari 2026 12:07 schreef beefkeek het volgende:
[..]
De NAVO kan Groenland alle bescherming die het nodig heeft bieden, inclusief de VS. De VS is vrij alle basissen die ze willen op Groenland te plaatsen, daar hoeft niets aan huidige overeenkomsten veranderd te worden.
Ik vind het naïef om te denken dat dit gaat om bescherming van Groenland, dat kan nu al.
Mocht Rusland de VS willen Nuken kunnen ze dat net zo makkelijk met onderzeeersquote:Op donderdag 15 januari 2026 12:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dat is niet waar
Je moet dit niet bekijken door de ogen van een emotionele vrouw
Bekijk deze YouTube-video
Maar ik denk dat michaelmoore vooral bang is als de wolven Groenland binnenvallen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:04 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Wanneer China, Rusland of godbetere noord Korea Groenland zou bezetten treed gewoon het NATO verdrag in werking.
Gast. Even al het getroll opzij gezet: dit klopt toch niet? Ik ben de eerste die zal zeggen dat Trump in het verleden ook onterecht veel shit over zich heen heeft gehad. Maar een land gewoon innemen onder het mom van 'politieke veiligheid' ?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Trump heeft hier natuurlijk volledig gelijk. Dit is hoe de wereld werkt. Je kunt wapperen met allerlei vermeende regeltjes en wetten, maar daar heeft eigenlijk nog niemand zich ooit aan gehouden en nog erger: in internationaal verband kunnen deze ook moeilijk worden gehandhaafd.
[..]
Een ander buitenlandbeleid dan degenen die hier met open armen allerlei kansarme migranten uit niet-Westerse landen verwelkomen en vervolgens boos gaan doen tegen medeburgers die hun land in een snel tempo zien veranderen en dit niet fijn vinden.
En tevens een ander buitenlandbeleid dan degenen die fantaseren over een 'Verenigde Staten van Europa' en allang vergeten zijn dat Nederland een onafhankelijk land is, geen provincie overgeleverd aan de grillen van technocraten in Brussel.
Deze twee groepen kennen trouwens een hele grote overlap.
JA en dan zijn ze ook de baas en dan benoemen ze de nieuwe governer zelf en roepen alsnog de 51 state uitquote:Op donderdag 15 januari 2026 12:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Mocht Rusland de VS willen Nuken kunnen ze dat net zo makkelijk met onderzeeers
De VS kan volgens de huidige verdragen gewoon net zoveel militairen daar plaatsen als ze willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |