Mooi, het is gewoon ook gewoon uit nu tussen de EU en dat kutland.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:33 schreef capricia het volgende:
Renew Europe (voor NL is dat D66 en VVD) gaat de Trade deal EU-VS niet goedkeuren.
Denk dat we nog wel meer gaan volgen in het EP.
[ x ]
Die Trade deal is over.
Landverraders.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:42 schreef Vis1980 het volgende:
Een vriend van mij wil weten, wat dit gaat betekenen voor bijvoorbeeld, ik noem maar wat, mensen die getouwd zijn of zo met een Amerikaanse en in Nederland wonen oid eventueel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Landverraders.Ik zal het doorgeven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, wacht, hij geeft net aan dat ze altijd op de Democraten heeft gestemd. Maakt dat nog wat uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
Voorlopig helemaal niets.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:42 schreef Vis1980 het volgende:
Een vriend van mij wil weten, wat dit gaat betekenen voor bijvoorbeeld, ik noem maar wat, mensen die getouwd zijn of zo met een Amerikaanse en in Nederland wonen oid eventueel?
Nou, we gaan er voorlopig niet meer heen, if ever.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:47 schreef skysherrif het volgende:
Worden ze er in Amerika niet strenger op met het controleren van iemands social media op anti amerikaanse/trump uitingen, of was dat allemaal overdreven?
Misschien daar op letten.
Ik weet niet of ze het verkeerd uitlegt en ik voel me allerminst geroepen om 1 van beide te verdedigen, maar Dimitreev is een adviseur van Putin, niet Trump :pquote:
Dat is het enige voordeel wat het wel heeft: we worden heel snel wakker.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi, het is gewoon ook gewoon uit nu tussen de EU en dat kutland.
We zitten er op verschillende manieren nog wel even aan vast maar ook dat moeten we zo snel mogelijk minimaliseren.
Kneiterlangzaam wakker eerder. Heeft een paar miljoen vluchtelingen en wat doden gekost. Alleen toen was het ver van ons bed show.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is het enige voordeel wat het wel heeft: we worden heel snel wakker.
Dit betekent dat de Amerikaanse partner, indien die inmiddels ook de Nederlandse nationaliteit heeft, verwacht wordt dat die zo snel mogelijk de Amerikaanse nationaliteit opgeeft.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:42 schreef Vis1980 het volgende:
Die staat dus vogend jaar op de planning....wat een heerlijke timing.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:02 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dit betekent dat de Amerikaanse partner, indien die inmiddels ook de Nederlandse nationaliteit heeft, verwacht wordt dat die zo snel mogelijk de Amerikaanse nationaliteit opgeeft.
Dat kan:quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:15 schreef capricia het volgende:
Misschien ook dat hele wk maar boycotten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |