Nou ja het is een leuke oprit daar 😆quote:
Als het daar nu ook 1 x per 4 jaar sneeuwt, valt het wel mee qua onderhoud.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja het is een leuke oprit daar 😆
Die moet wel sneeuw vrij voor de honden!
Nee op drie kwartier zit een wintersport gebied, die bergen hebben elk jaar wel sneeuw. Maar dat lijkt me heerlijk daar!quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als het daar nu ook 1 x per 4 jaar sneeuwt, valt het wel mee qua onderhoud.
En een broek en sneeuwdichte schoenen. Met alleen een jack heb je het nog koud.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga nog even op Vinted een goed ski jack zoeken denk ik maar alvast.
Je kan beter even wachten tot na de voorjaarsvakantie. Dan is er amper meer vraag naar en verkopen mensen hun oude skilkleding. Nu is er veel meer vraag naar.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga nog even op Vinted een goed ski jack zoeken denk ik maar alvast.
Hier is al duidelijk dat er moegen en overmorgen online les wordt gegeven. Ik voel me ook weer helemaal in de covidmodusquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:05 schreef vencodark het volgende:
Middelbare school van zoon is morgen nog steeds dicht. Kunnen ze net zo goed vrijdag ook meepakken.![]()
De basisschool gaat vooralsnog wel open.
Ik liep om 8:08 de deur uit en het was gewoon licht. Het licht zie je wel veel eerder dan de zon op is.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:05 schreef Troel het volgende:
NOuja, het meest idiote vind ik dus dat ze om 9.10 moeten beginnen, maar dat ze met daglicht mogen fietsen, terwijl de zon pas om kwart voor 9 opgaat ofzoDus voordat je het daadwerkelijk over daglicht hebt, ben je wel een tijdje verder. Bedoel, check dat dan even zeg maar
Dat viel me daarstraks ook op inderdaad. En zeker met de sneeuw. Dan oogt alles nog veel lichter dan normaal ook.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:47 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik liep om 8:08 de deur uit en het was gewoon licht. Het licht zie je wel veel eerder dan de zon op is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |