abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219768392
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 08:22 schreef Schanu het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een kleine toevoeging: lieve Schanu, lees nou eens je dikgedrukte opmerking. En dan de schuin gedrukte dingen die je zegt. Mag ik eerlijk zijn?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vraagt en verwacht (véél) meer van jezelf dan redelijk is :*
pi_219768438
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2026 11:46 schreef Kyara het volgende:
Oudste met de auto naar school gebracht toen alles nog goed begaanbaar was. Maar straks ophalen in de sneeuw chaos. Ik ben niet heel gelukkig met besluit van school om open te blijven. Ik verwacht straks ook chaos bij school met auto's om kinderen op te halen dus dat wordt nog leuk :')
Ik ben blij dat die van mij niet naar school hoefden, vooral bij de oudste is het echt een rotplek om op te halen. Vrij smalle straat met 2 scholen.
Bij de jongste is een groot parkeerterrein vlakbij, ideaal. En ze hebben een kiss &ride strook, werkt ook prima, mits mensen niet aan het begin stoppen, maar netjes doorrijden tot het eind en aansluiten.
Fake it till you make it...
  woensdag 7 januari 2026 @ 11:59:36 #103
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_219768479
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 11:55 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ik ben blij dat die van mij niet naar school hoefden, vooral bij de oudste is het echt een rotplek om op te halen. Vrij smalle straat met 2 scholen.
Bij de jongste is een groot parkeerterrein vlakbij, ideaal. En ze hebben een kiss &ride strook, werkt ook prima, mits mensen niet aan het begin stoppen, maar netjes doorrijden tot het eind en aansluiten.
Hier is de school naast een treinstation met parkeerterrein. Ik hoop dat daar nu niet veel auto's staan omdat de treinen niet/minder/weinig rijden. We zullen zien. Ik zag net wel dat code oranje tot 14.00 uur is en hij is om half 3 uit :D
pi_219768584
Hier is vannacht wel weer een flink pak gevallen. Er ligt nu 25 cm op de tuinbank. Maar het sneeuwt sinds vanmorgen nog maar heel licht, en vaak is het zelfs helemaal droog.

Parro lag vanmorgen wel plat hier :D

Schanu, ik sluit me aan bij Vlindertje. Wat zou je iemand anders aanraden die hetzelfde zou posten?
  woensdag 7 januari 2026 @ 12:19:37 #105
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_219768696
@Schanu, wat iedereen zegt, en een dikke :*

Ik duw dus die buggy door de sneeuw en over het ijs en werd vanochtend wakker met het gevoel dat er een vrachtwagen over me heen gereden is.
Mijn nek schouders armen, alles voelt echt kapot :')
En toen ik met de honden ging kwam ik in een sneeuwstorm terecht maar ik krijg die lach toch al twee dagen niet van mijn gezicht :s)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_219768708
@Schanu 😘

T hoefde niet naar school. Die kreeg het in eerste instantie door via de groepsapp, toen we in Som keken was het rooster leeg en later kregen we een mail van school.

Het is ondertussen weer hard aan het sneeuwen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_219768733
Hier even niks, ik ga de voordeur uitgraven ;) .
  FOK!Fotograaf woensdag 7 januari 2026 @ 12:28:46 #108
148247 taxibabe
pi_219768768
Hier was het inderdaad chaos met ophalen... :')
pi_219768786
Ik werk sinds kort als postbode en dat is ook wel een uitdaging in de sneeuw :) Enerzijds constant zorgen dat je voeten niet uitglijden en dan met je armen je fiets overeind houden. Gisteren was ik echt moe na het werk en morgen mag ik weer. En dan naar school lopen en terug om kind te brengen, want fietsen gaat echt niet en de school is gewoon open. Gisteren 25000 stappen gezet...

@Schanu ga in elk geval in overleg met je werk. Misschien kan je je taken aanpassen (alleen je eigen taken doen) of je deels ziekmelden? Mijn broer heeft ook veel aan zijn hoofd thuis en werkt nu minder uren. Inderdaad begon hij ook fouten te maken toen hij nog voltijd werkte door alle stress.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_219768831
Hier viel het mee met de sneeuw. We hebben wel weer een nieuw wit laagje gekregen. Maar het waren maar kleine vlokjes en als ik naar buienradar kijk dan zou dit het ook zijn.

Vind het al meer dan genoeg wat hier gevallen is ;)
Maar als ik de verhalen van andere lees of hoor, dan is het bijna niets hier ten opzichte van de rest van nederland
  woensdag 7 januari 2026 @ 12:35:25 #111
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_219768844
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 12:19 schreef oh-oh het volgende:
@:Schanu, wat iedereen zegt, en een dikke :*

Ik duw dus die buggy door de sneeuw en over het ijs en werd vanochtend wakker met het gevoel dat er een vrachtwagen over me heen gereden is.
Mijn nek schouders armen, alles voelt echt kapot :')
En toen ik met de honden ging kwam ik in een sneeuwstorm terecht maar ik krijg die lach toch al twee dagen niet van mijn gezicht :s)
Wanneer verwacht je ook daadwerkelijk die kant op te kunnen? Moet er nog veel aan gebeuren of kun je er dan ook meteen in?
pi_219768875
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2026 11:43 schreef Kyara het volgende:

[..]
@:Schanu wat naar. Dit is gewoon allemaal te veel. Ik kan me alleen maar aansluiten bij bovenstaande. Je hebt tijd en ruimte nodig om adem te halen.

En wat ook vaak tegen mij is gezegd: eerst voor jezelf zorgen voordat je ook een ander kunt helpen.

Sterkte!! :*
Hoe gaat het nu met jou?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_219768890
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2026 11:59 schreef Kyara het volgende:

[..]
Hier is de school naast een treinstation met parkeerterrein. Ik hoop dat daar nu niet veel auto's staan omdat de treinen niet/minder/weinig rijden. We zullen zien. Ik zag net wel dat code oranje tot 14.00 uur is en hij is om half 3 uit :D
Mijn nichtje zit op dezelfde school maar woont op loopafstand. Op dit soort dagen toch wel handig!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 7 januari 2026 @ 12:40:10 #114
176471 oh-oh
pi_219768897
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2026 12:35 schreef Kyara het volgende:

[..]
Wanneer verwacht je ook daadwerkelijk die kant op te kunnen? Moet er nog veel aan gebeuren of kun je er dan ook meteen in?
3 maart krijg ik de sleutel.
En er moet een keuken in maar dat kan pas na 3 maart. Maar we hebben een super goede makelaar, die regelt iemand die meteen die week kan beginnen, en ik kan al eerder een ontwerp maken.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_219768976
19 cm, 2 cm erbij sinds gisteren.

Kids zijn weer veilig thuis van school. Klasssenapp ging wel helemaal los met ouders die het onverantwoord vonden. Van de kinderen die een dorp verderop wonen snap ik het, maar er zijn ook kinderen niet komen opdagen die 15 min loopafstand wonen. En de juf was er wel, die (normaal) 20 min moet rijden. Ik vind daar wel wat van!

In ieder geval is het hier zo droog en gaan we met de slee richting de winkels!
pi_219768980
Verloofde heeft vanochtend in de sneeuw met waterverf rekenles gegeven. Dus wat gaan B en Juul doen?
De straat bekliederen met waterverf _O-

Dat gaat al snel ohoh, blijf je dan meteen daar vanaf 3 maart of moet je hier nog afronden daarna?

Ik vermoed dat onze overburen ergens gestrand zijn. Ze zijn nu ruim 3,5 week weg met 2 kleine kindjes. Normaal gaan ze een week of 2 maximaal.
  woensdag 7 januari 2026 @ 13:00:28 #117
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_219769046
@Schanu was gisteren een werkdag of een vrije dag?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_219769404
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2026 13:00 schreef Troel het volgende:
@:Schanu was gisteren een werkdag of een vrije dag?
Uitstekende vraag.
  woensdag 7 januari 2026 @ 13:46:19 #119
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219769450
Hier belde de externe BSO met de mededeling dat ze niet kwamen. Dus mijn collega zei ja, hallo zo werkt dat niet.
Maar ze zijn dus niet geweest. Het ging maar om twee kinderen en die zijn nu door een ouder opgehaald. Maar vreemde gang van zaken.
pi_219769556
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 13:46 schreef amaranta het volgende:
Hier belde de externe BSO met de mededeling dat ze niet kwamen. Dus mijn collega zei ja, hallo zo werkt dat niet.
Maar ze zijn dus niet geweest. Het ging maar om twee kinderen en die zijn nu door een ouder opgehaald. Maar vreemde gang van zaken.
Lekker dan, mededelen dat je niet komt.
Moet je die kinderen dan gewoon laten staan? Fijn dat een ouder ze kon ophalen...

Het sneeuwt gestaag door, ik had de oprit schoongeschoven, maar inmiddels kan ik opnieuw beginnen, straks maar weer ff buitenspelen :+
pi_219769559
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 13:46 schreef amaranta het volgende:
Nou lekker makkelijk, jullie met een probleem opzadelen... :X
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 7 januari 2026 @ 14:06:34 #122
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_219769622
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 14:00 schreef Nijna het volgende:

[..]
Lekker dan, mededelen dat je niet komt.
Moet je die kinderen dan gewoon laten staan? Fijn dat een ouder ze kon ophalen...

Het sneeuwt gestaag door, ik had de oprit schoongeschoven, maar inmiddels kan ik opnieuw beginnen, straks maar weer ff buitenspelen :+
Onze oprit is daar echt te groot voor, daar gaan we niet eens aan beginnen ;) Hier liggen de wollen dingen lekker in de sneeuw schoon te worden :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_219769698
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 14:00 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Nou lekker makkelijk, jullie met een probleem opzadelen... :X
“Passen jullie even op? Drinken wij nog een warme chocomel”. :')
pi_219769774
Ik heb met zout een paadje naar de schuur gemaakt. Vind het wel goed zo :P
En mocht ik naar buiten gaan, dan gaat er een pak zout mee.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_219769803
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 14:27 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb met zout een paadje naar de schuur gemaakt. Vind het wel goed zo :P
En mocht ik naar buiten gaan, dan gaat er een pak zout mee.
Goed idee
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
pi_219770692
Ik heb het vogelvoer maar even royaal bijgevuld en een drinkschaal voor de vogels ontdooid en voorzien van water.
Ze vliegen hier af en aan.

Nou ja, wat raar amaranta! Lekker makkelijk ook.

Mijn schatje is veilig thuisgekomen na een omweg om 2 collega's thuis te brengen.

Zaterdag gaan we bij vrienden eten en Hister spelen, maar het lijkt nu veplaatst te gaan worden. ;( B en Juul gaan logeren bij schoonzus en zwager (en neefje en nichtje). Dat doen we eigenlijk nooit dus ik had/heb er enorm veel zin in. Hopelijk gaat het gewoon door. Kinderen gaan sowieso uit logeren. B heeft met zijn neef (15 is hij) al afgesproken om er een Harry Potter avond van te maken en Juul gaat knutselen met haar nichtje (van bijna 12). Dus die gaan ook een topavond hebben.

Dan hebben we eventueel een avond met zijn 2tjes, ook heel fijn, maar ik zie mijn vrienden niet zo vaak en deze avond is een jaarlijkse traditie en verloofde zou voor het eerst meegaan (andere partners zijn er altijd bij maar wij hebben nooit oppas of zoals nu logeren). Het is voor ons ruim een uur rijden, voor 1 vriendin 1,5 uur met OV en voor andere vrienden ik denk zo'n 20 minuten rijden. Dus nou ja, sneeuw go away voor zaterdagavond. >:)
  woensdag 7 januari 2026 @ 16:27:53 #127
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_219770760
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 12:39 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Mijn nichtje zit op dezelfde school maar woont op loopafstand. Op dit soort dagen toch wel handig!
Ja, school was nu ook vanaf 1 uur dicht. Was toch wel veel sneeuw. Joh :')
pi_219770938
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2026 16:27 schreef Kyara het volgende:

[..]
Ja, school was nu ook vanaf 1 uur dicht. Was toch wel veel sneeuw. Joh :')
:D

Ik heb morgen een training op kantoor. We kregen al in de ochtend het bericht dat als kantoor open is, de training doorgaat. De trainer kan aanwezig zijn, dus mag de rest ook komen. Terwijl het overall beleid is: werk zoveel mogelijk thuis. Ik moet een uur met het OV normaal gesproken en deed er maandag 2,5 uur over met veel onzekerheid of ik uberhaupt thuis zou kunnen komen. Als ik nu zie welke treinen er wel (of meer niet) rijden, voorspelt dat weinig goeds voor morgen -O-. Moet ik dan om 6 uur van huis gaan?? En hoe laat ben ik dan thuis? Er hebben inmiddels collega's geklaagd waarom het in hemelsnaam niet verzet wordt, maar vooralsnog geeft office support geen sjoege...
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 7 januari 2026 @ 17:04:48 #129
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219770966
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 16:16 schreef exode het volgende:.

Mijn schatje is veilig thuisgekomen na een omweg om 2 collega's thuis te brengen.

Ik weet niet waarom, maar ik dacht dat Mushanga dit getypt had. Dus ik kwam bij dit stukje en ik dacht huh wie? Haar dochter of hoe zit dit nou? En waarom heeft ze collega’s thuis gebracht?
pi_219770989
Ik lees wel vaker posts zonder dat ik de username gezien heb. Vaak kan ik dan wel raden wie het getypt heeft. Vind ik wel grappig :) Een aantal mensen hebben zo'n herkenbare schrijfstijl. O+
  woensdag 7 januari 2026 @ 17:11:14 #131
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219771002
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 17:09 schreef Hupje het volgende:
Ik lees wel vaker posts zonder dat ik de username gezien heb. Vaak kan ik dan wel raden wie het getypt heeft. Vind ik wel grappig :) Een aantal mensen hebben zo'n herkenbare schrijfstijl. O+
Klopt. Daarom scrolde ik ook terug om te kijken of het inderdaad Mush was of iemand anders…
pi_219771061
quote:
Ja, leuk is dat hè. :D
Een handjevol mensen heeft dat.
  woensdag 7 januari 2026 @ 17:39:33 #133
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_219771158
quote:
Alleen al daarom is het gebruik van kloons eigenlijk overbodig :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 7 januari 2026 @ 17:41:20 #134
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_219771167
Maarja, net door de sneeuw geploeterd, want de jongste moest werken. Dus maar meteen ook boodschappen gedaan. Zijn school gaat morgen weer open, want dan moet iedereen weer veilig op school kunnen komen. Ze krijgen het eerste uur vrij zodat iedereen bij daglicht kan fietsen. Uhm, tja, uhm, dat werkt misschien als je IN de stad woont. Morgen dus maar even achteraan gaan, want de weg hier alleen al is echt niet leuk. We hebben eerst een kwartier aan het hek moeten sjorren om de poort open te krijgen (en die staat nu dus open, wat niet heel prettig voelt eigenlijk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 7 januari 2026 @ 18:20:48 #135
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219771471
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2026 17:41 schreef Troel het volgende:
Maarja, net door de sneeuw geploeterd, want de jongste moest werken. Dus maar meteen ook boodschappen gedaan. Zijn school gaat morgen weer open, want dan moet iedereen weer veilig op school kunnen komen. Ze krijgen het eerste uur vrij zodat iedereen bij daglicht kan fietsen. Uhm, tja, uhm, dat werkt misschien als je IN de stad woont. Morgen dus maar even achteraan gaan, want de weg hier alleen al is echt niet leuk. We hebben eerst een kwartier aan het hek moeten sjorren om de poort open te krijgen (en die staat nu dus open, wat niet heel prettig voelt eigenlijk.
Haha wij kregen zowat dezelfde mail
pi_219771536
Onze Appie bestelling van morgen is geannuleerd :'( En ik bestel altijd alleen maar de grote en voorraad dingen. Voor morgen was er veel wasmiddel en wc papier gepland.
Dus ik liep net met 2 grote pakken Page toiletpapier door de sneeuw naar huis. :D
Morgen haal ik weer een deel. Verhongeren zullen we niet, uitdrogen ook niet overigens.

Ik heb een herkenbare schrijfstijl volgens mij. Mijn Fok stijl.
Mijn werkmail stijl is heel anders.

Ik zit warm binnen bij de haard en die 3 blondies maken een iglo in de voortuin.
pi_219771542
Mush, hoe gaat het met je dochter? Zit ze in een vliegtuig?
  woensdag 7 januari 2026 @ 18:39:22 #138
176471 oh-oh
pi_219771612
Denk het niet toch?
( Groucho Marx )
pi_219772096
Dat hadden we dan denk ik wel gehoord :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_219772138
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 17:04 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik weet niet waarom, maar ik dacht dat Mushanga dit getypt had. Dus ik kwam bij dit stukje en ik dacht huh wie? Haar dochter of hoe zit dit nou? En waarom heeft ze collega’s thuis gebracht?
:D
Al gaat ze wél met een collega vliegen, ze werkt met haar man voor hetzelfde bedrijf :P
Mijn zakelijke en voor mensen die ik niet goed ken, is mijn schrijfstijl degelijker maar via de app met bekenden schrijf ik hetzelfde als hier. Aangezien ik jullie onder dat kopje schaar, kan ik hier gewoon posten zoals ik ben :)

quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 18:29 schreef exode het volgende:
Mush, hoe gaat het met je dochter? Zit ze in een vliegtuig?
Nog niet maar de vlucht is (nog) niet geannuleerd én ze zijn fit to fly :Y Schiphol verwacht voor morgen geen annuleringen maar das nu, geen idee of dat straks ook nog zo is :') dus ga ik er vanuit dat ze morgen aankomen.
Kak van je bestelling! Gelukkig alleen voorraadspul. Je zal maar een lege vriezer of koeling hebben en de deur niet uit durven. Dat laatste heb ik, dat eerste niet :+

Boh @Troel Zou handig zijn als ze wat meer rekening zouden houden met de buitengebieden.

Hier mail van school, morgen beginnen ze een uur later. Prima, heeft ie genoeg tijd om door de sneeuw naar de bushalte te baggeren want no way dat ik in de auto stap :{w
In de wijken wordt niet gestrooid en om nou zelf met mn zoutzakje heel die weg te gaan pekelen zie ik niet zitten :')

Het sneeuwt hier nog steeds }:|
If they say
pi_219772145
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 19:27 schreef Phaidra het volgende:
Dat hadden we dan denk ik wel gehoord :+.
En dat, uiteraard :D
If they say
pi_219772177
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 19:31 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Hier mail van school, morgen beginnen ze een uur later. Prima, heeft ie genoeg tijd om door de sneeuw naar de bushalte te baggeren want no way dat ik in de auto stap :{w

Zo zielig, mijn zoon mocht van mij ook met de bus (voor deze ene keer) maar ze rijden pas vanaf 09.00 :D
Hij moet wel om 08.35 aanwezig zijn.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_219772220
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 19:33 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Zo zielig, mijn zoon mocht van mij ook met de bus (voor deze ene keer) maar ze rijden pas vanaf 09.00 :D
Hij moet wel om 08.35 aanwezig zijn.
Aaaah :{ Zou handiger zijn geweest als school er rekening mee had gehouden en een uurtje later was begonnen. Misschien doen ze dat alsnog?
If they say
pi_219772250
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 19:36 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Aaaah :{ Zou handiger zijn geweest als school er rekening mee had gehouden en een uurtje later was begonnen. Misschien doen ze dat alsnog?
Tot nu toe niks gehoord, misschien morgenochtend?
Volgens Buienradar is het morgen droog en +2 graden, maar ja dat zegt ook niet alles..

We zijn net even naar de ´grote´ weg gelopen, daar kan hij prima fietsen. Binnendoor kom je er met de fiets niet doorheen, we stonden tot de enkels diep in de sneeuw O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_219772386
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2026 14:06 schreef Troel het volgende:

[..]
Onze oprit is daar echt te groot voor, daar gaan we niet eens aan beginnen ;) Hier liggen de wollen dingen lekker in de sneeuw schoon te worden :P
Onze oprit is best ruim, met een beetje aanschuiven zouden we er 4 auto's op kwijt kunnen, maar het is geen oprijlaan gelukkig ;) . Hij is alweer volgesneeuwd. Morgenochtend maar even zien hoe het eruit ziet, ik zit lekker in mn pyjama.

Vooralsnog worden de kinderen morgen vanaf het 3e uur op school verwacht. Ik ben benieuwd morgen, ik weet niet eens of ik op school kan komen maar dat zien we morgen wel. Ene school geeft om 7 uur een update, de andere school gaat er gewoon vanuit dat ze komen, maar kan natuurlijk nog een nieuw bericht komen.
Voordeel is dat de scholen dat samen beslissen dus als school 1 zegt dicht dan zou in principe school 2 ook dicht moeten zijn...
pi_219772387
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 19:38 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Tot nu toe niks gehoord, misschien morgenochtend?
Volgens Buienradar is het morgen droog en +2 graden, maar ja dat zegt ook niet alles..

We zijn net even naar de ´grote´ weg gelopen, daar kan hij prima fietsen. Binnendoor kom je er met de fiets niet doorheen, we stonden tot de enkels diep in de sneeuw O+
Zou zomaar kunnen dat ze het nog aankijken hoor. Slaat ook nergens op dat het morgen droog blijft, die baggerzooi ligt er en is voorlopig nog niet weg.

Hier is het rooster alweer aangepast. Geschoven met tussenuren waardoor ie nu om 10.15 op school moet zijn.
If they say
  woensdag 7 januari 2026 @ 19:51:38 #147
176471 oh-oh
pi_219772421
Ik bedenk me nu dat ik straks ook een enorme oprit heb 😍
( Groucho Marx )
pi_219772443
Jongste zou om 15.15u vrij zijn, maar nu hebben ze daar nog een uur wat ze 's morgens uit laten vallen achter geplakt, dus tot 4 uur naar school.
Vriendje heeft maar 2 uurtjes les, gelukkig beginnen ze alle drie om dezelfde tijd, dat scheelt weer heen en weer rijden.
Ik hoop dat vriendje morgen thuis kan komen en anders zit hij tot het weekend hier, ook prima.
Ik heb in elk geval pasta in huis, dus omkomen van de honger zullen we niet.
pi_219772460
Onze school was gewoon open, wel hadden sommige klassen vrij omdat de leraren niet op tijd en veilig op school konden komen, maar Simon kon wel naar school, zijn juf was er.
Na school een mega sneeuwpop gemaakt met een vriendje, maar die (de sneeuwpop) was na thuiskomst binnen een half uur al kapot gemaakt. Zo jammer.

@Schanu, heftige reactie, zorg goed voor jezelf. Je gezondheid is belangrijker dan werk. Dikke knuffel!
pi_219772590
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 19:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik bedenk me nu dat ik straks ook een enorme oprit heb 😍
Handig voor je enorme truck!! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')