Nou ja het is een leuke oprit daar 😆quote:
Als het daar nu ook 1 x per 4 jaar sneeuwt, valt het wel mee qua onderhoud.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja het is een leuke oprit daar 😆
Die moet wel sneeuw vrij voor de honden!
Nee op drie kwartier zit een wintersport gebied, die bergen hebben elk jaar wel sneeuw. Maar dat lijkt me heerlijk daar!quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als het daar nu ook 1 x per 4 jaar sneeuwt, valt het wel mee qua onderhoud.
En een broek en sneeuwdichte schoenen. Met alleen een jack heb je het nog koud.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga nog even op Vinted een goed ski jack zoeken denk ik maar alvast.
Je kan beter even wachten tot na de voorjaarsvakantie. Dan is er amper meer vraag naar en verkopen mensen hun oude skilkleding. Nu is er veel meer vraag naar.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga nog even op Vinted een goed ski jack zoeken denk ik maar alvast.
Hier is al duidelijk dat er moegen en overmorgen online les wordt gegeven. Ik voel me ook weer helemaal in de covidmodusquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:05 schreef vencodark het volgende:
Middelbare school van zoon is morgen nog steeds dicht. Kunnen ze net zo goed vrijdag ook meepakken.![]()
De basisschool gaat vooralsnog wel open.
Ik liep om 8:08 de deur uit en het was gewoon licht. Het licht zie je wel veel eerder dan de zon op is.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:05 schreef Troel het volgende:
NOuja, het meest idiote vind ik dus dat ze om 9.10 moeten beginnen, maar dat ze met daglicht mogen fietsen, terwijl de zon pas om kwart voor 9 opgaat ofzoDus voordat je het daadwerkelijk over daglicht hebt, ben je wel een tijdje verder. Bedoel, check dat dan even zeg maar
Dat viel me daarstraks ook op inderdaad. En zeker met de sneeuw. Dan oogt alles nog veel lichter dan normaal ook.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:47 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik liep om 8:08 de deur uit en het was gewoon licht. Het licht zie je wel veel eerder dan de zon op is.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:31 schreef Mushanga71 het volgende:
Stroomstoring op Schiphol
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ring-impact-vluchten
Dochter moet over een kleine twee uur landen. Het mag niet he![]()
Onze oudste moest vandaag ook weer naar school, er stond wel in de mail dat ze coulant zijn met laatkomers. Ik zou dan dus gewoon melden dat hij later komt vanwege bus en ze doen het er maar meequote:Op woensdag 7 januari 2026 19:38 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Tot nu toe niks gehoord, misschien morgenochtend?
Volgens Buienradar is het morgen droog en +2 graden, maar ja dat zegt ook niet alles..
We zijn net even naar de ´grote´ weg gelopen, daar kan hij prima fietsen. Binnendoor kom je er met de fiets niet doorheen, we stonden tot de enkels diep in de sneeuw
is al weer opgelost. was 1 minuut.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:31 schreef Mushanga71 het volgende:
Stroomstoring op Schiphol
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ring-impact-vluchten
Dochter moet over een kleine twee uur landen. Het mag niet he![]()
Nou...quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:11 schreef Vicky het volgende:
[..]
is al weer opgelost. was 1 minuut.
zo te zien landt ze nog steeds op tijd.
Zou ik ook doen iddquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Onze oudste moest vandaag ook weer naar school, er stond wel in de mail dat ze coulant zijn met laatkomers. Ik zou dan dus gewoon melden dat hij later komt vanwege bus en ze doen het er maar mee.
Nou, dat. Maar tis een bizarre reis geweestquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:25 schreef hilliebillie het volgende:
Hopelijk kunnen ze gewoon landen mush, zonder omwegen en dergelijke.
Was vanmorgen om 8.00 op het nieuwsquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:26 schreef Mushanga71 het volgende:
Waar lezen jullie dat die stroomstoring is opgelost? NH nieuws meldde 4 minuten geleden in een update, nog steeds storing?
Nee joh, die 5km! Ik zag op de stalkapp dat hij binnen 20 minuten op school was, dus niet eens gek veel langer dan normaal.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Onze oudste moest vandaag ook weer naar school, er stond wel in de mail dat ze coulant zijn met laatkomers. Ik zou dan dus gewoon melden dat hij later komt vanwege bus en ze doen het er maar mee.
Toen begon iequote:Op donderdag 8 januari 2026 09:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
Was vanmorgen om 8.00 op het nieuws
Oh boyquote:Vannacht en morgen sneeuw in het noorden, regen in rest van het land
Het lijkt morgen een heftige dag te worden door grote sneeuwval. Zeker als je in het noorden woont, specifiek ten noorden van de lijn Alkmaar-Enschede. Daar kan aankomende nacht en morgenochtend 10 tot 15 centimeter sneeuw vallen en gaat het ook nog eens hard waaien.
Echt he, het mag van mij nu wel stoppen hoorquote:
Ik las dat op NOS, hopelijk kunnen ze gewoon landen ze zijn straks weer lekker thuis!quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:26 schreef Mushanga71 het volgende:
Waar lezen jullie dat die stroomstoring is opgelost? NH nieuws meldde 4 minuten geleden in een update, nog steeds storing?
Hoera!quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:29 schreef Mushanga71 het volgende:
Yay, ze zijn geland![]()
[..]
Echt he, het mag van mij nu wel stoppen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:29 schreef Mushanga71 het volgende:
Yay, ze zijn geland![]()
[..]
Echt he, het mag van mij nu wel stoppen hoor
quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:41 schreef Mushanga71 het volgende:
Dit maar ff in een spoiler...
Ze doen ook maar hun best he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk hebben ze dat niet willens en wetens gedaan... Shit happens en aan boord kan er meestal heel veel opgelost worden. Makkelijker dan vanachter een balie.***
Kom op, bij het omboeken zien ze de leeftijden toch? Je boekt ook als gezin? Dat het 2x2 is, oke prima, das geen probleem. Maar dat ze een baby op een losse stoel, apart boeken? Nee, dat gaat er bij mij met de beste wil van de wereld niet in, al is een foutje menselijk. Dit is gewoon te absurd voor woorden. En dan nog gedoe krijgen bij de gate omdat zn mama bij hem wilde zitten? Nah, dit kan echt niet. Als ze het zonder gedoe hadden opgelost, oke, maar het is niet zonder slag of stoot gegaan bij de gate.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:44 schreef BE het volgende:
[..]
Ze doen ook maar hun best he...
Natuurlijk hebben ze dat niet willens en wetens gedaan... Shit happens en aan boord kan er meestal heel veel opgelost worden. Makkelijker dan vanachter een balie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |