Als dat betekent dat we van die pretcover af zijn is dat heugelijk nieuws.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:56 schreef Tussle266 het volgende:
Break stuff heeft een cover gekregen van de stagiair.
Rick de Leeuw treedt nog wel op met een bezetting die iig een deel van de Kecks bevatquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Heel die Kecks bestaan toch al een jaar of 25 niet meer?
Ze gebruiken daarvoor bijna exact de top 257 uit de puntenlijst van 2008 t/m 2025 https://www.hitdossier-on(...)top-1000-puntenlijstquote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er is vandaag een soort evergreen van de evergreen toplijst op Radio 5. Voor de lijstjesliefhebbers.
Ik wil hier nog even een addendum op geven: Blijf bij mij is natuurlijk helemaal geen vraag, dat is tekstueel dus eigenlijk echt heel raar.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
4612,5 André Hazes & Gerard Joling - Blijf Bij Mij
Daar hebben we nummertje 69 van de nieuwkomerslijst en dat is een nummertje dat hier thuis regelmatig langskomt, zodanig dat het mijn afkicklijst haalde. Niet omdat het zo'n goed liedje is, maar het wordt hier thuis al ingezet zodra het woord 'Blijf' wordt gezegd om het dan allemaal om en om verder te zingen. Smaakvol is het niet, maar vermakelijk is het wel en daardoor heeft ie nog iets van een cultstatus. Deze plaat is van origine Italiaans, het zal weer eens niet. In 1984 nam André het op en na zijn dood besloot Joling er delen bij op te nemen om zo een grote hit te scoren. Top 2000-technisch kennen we deze al een beetje, want het is de eerste deelnemer die de Extra 500 haalde. In mijn hoofd was dat in het gevreesde uur 11-12 op de donderdag van die lijst, Top 2000-technisch het slechtste uur ooit denk ik, maar deze stond blijkbaar 100 plekken lager. Toch heeft ie nu de lijst nipt gehaald. Leuk voor Gerard Joling, die de Top 2000 daags ervoor nog affakkelde omdat hij er nooit in stond. Hem gunnen we het daarom eigenlijk niet, maar ja, zo werkt de Top 2000 niet. Met plek 1974 stond ie 72e, dus ik vind dit een betere nieuwkomer dan de rest van Nederland. Al geldt dat eigenlijk ook weer niet echt, want 4612 is nog altijd ruim lager dan plek 1974. De positie is alsnog wel een stukje beter omdat dit van origine niet echt een duet is en gewoon degelijk Italiaans,het is alleen gewoon een weinig smaakvolle versie. Daardoor in gezelschap van I'll Be There For You en Vance Joy, twee nummers die voor mij platgedraaid zijn maar al niet meer tot de alllechtsten uit de Top 2000 behoren.
Ja het een sluit het ander niet echt uit hè? Daar wilde ik het ook nog over hebben maar dan werd t wel erg lang.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:50 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vraag me al een tijdje af van wat voor type feestjes je nu eigen dik wordt.
Feestjes met alcohol...quote:Op zondag 11 januari 2026 10:50 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vraag me al een tijdje af van wat voor type feestjes je nu eigen dik wordt.
Heb het nodige alcohol gedronken in mijn bestaan, en het klopt dat als ik stop met drinken ik zo een paar kilo kwijt ben maar meer dan die paar kilo komt er ook niet bij als ik weer ga drinken. Het is vooral het (vr)eten tijdens feestjes, na het drinken, en de vette hap waar je meer zin in hebt met een kater de volgende dag die zorgen voor de dikte in mijn beleving.quote:
Dus is het gewoon de combi.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb het nodige alcohol gedronken in mijn bestaan, en het klopt dat als ik stop met drinken ik zo een paar kilo kwijt ben maar meer dan die paar kilo komt er ook niet bij als ik weer ga drinken. Het is vooral het (vr)eten tijdens feestjes, na het drinken, en de vette hap waar je meer zin in hebt met een kater de volgende dag die zorgen voor de dikte in mijn beleving.
Dat zou heel mooi zijn. Al vrees ik dat de meeste mensen de docu wel al vergeten zijn.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:48 schreef Tussle266 het volgende:
Er is best veel aandacht voor die Buckley docu, dus eind van het jaar Last Goodbye ook maar in de lijst voor 4/4 score?
Net als in 2025 bij die Dylan Biopic, van 25 december 2024?quote:Op zondag 11 januari 2026 17:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou heel mooi zijn. Al vrees ik dat de meeste mensen de docu wel al vergeten zijn.
Dylan is wel een wat groter naam dan Buckley in Nederland en verschil is ook wel dit een docu is en dat een speelfilm. Die laatste worden wel door wat meer mensen bekeken dan een docu.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:51 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Net als in 2025 bij die Dylan Biopic, van 25 december 2024?
En Grace terug graagquote:Op zondag 11 januari 2026 17:48 schreef Tussle266 het volgende:
Er is best veel aandacht voor die Buckley docu, dus eind van het jaar Last Goodbye ook maar in de lijst voor 4/4 score?
Dat is twee jaar geleden toch al voltrokken, op 1614 vorige maand? Hij zat nogal in de lift de afgelopen 3 jaar. Als daar dan ook nog die docu overheen komt dit jaar. Vandaar dat ik me afvroeg of 4 van de 4 op de keuzelijst ook mogelijk was.quote:
Ik sluit niet uit dat regenjas gecanceld wordt jaquote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:28 schreef peaceman het volgende:
Kunnen we de eerste uitvaller van 2026 al noteren denken jullie?
"Fijne vleeswaren."quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
4555,5 K3 - Heyah Mama
Gelukkig zagen de Belgen dat ook in. Marcel Vanthilt vond het Studio 100-muziek, en zo geschiedde dan ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |