Die KKD zat echt vol verrassingen, dat was echt heel vermakelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:29 schreef Tussle266 het volgende:
Over Dang! gesproken. We hebben wel echt een nieuwe KKD nodig dit jaar. Nog niet eens die uitzending, maar op zijn minst die inzichten (zoals bij Stenders destijds). Na 3 jaar is er genoeg veranderd.
En menig verrassing heeft het inmiddels gehaald.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die KKD zat echt vol verrassingen, dat was echt heel vermakelijk.
Veronica over 3 weken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik lees top jaren 80. Waar, wanneer en hoe?
Wat ik me dus afvraag. De liederen die niet de sprong hebben gemaakt, zouden die daar nog altijd staan? Ik kan me voorstellen dat zo’n Redbone (band niet lied) weer weg is nu die reclame weg is. Maar zo’n Closer, Spoonman of Dang!, zouden die stabiel te weinig stemmen krijgen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Endless Road, Closer, Dang!, Tom Cochrane, The Strokes. En helaas ook de Hermes House Band en de Vluchtstrook. En natuurlijk Empire of the Sun (die nu ruim de lijst halen) en Catch the Rainbow.
Kings of Leon?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Redbone was niet eens zo zeer een reclamebonus maar meer een Guardians.. bonus
Over welke Closer gaat t trouwens, kan me niet herinneren dat NIN erin stond.
Ah..ik zou niet eens weten hoe die gaatquote:
Ik denk dat die 500 net zo dynamisch (of dynamischer, want hoe verder naar onder, hoe minder stemmen nodig) zijn als de nummers 1500-2000. Een deel is gestegen en nu in de lijst, een deel is verder weggezakt, en een deel zal wel stabiel ergens in die regio zijn blijven hangenquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:54 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Wat ik me dus afvraag. De liederen die niet de sprong hebben gemaakt, zouden die daar nog altijd staan? Ik kan me voorstellen dat zo’n Redbone (band niet lied) weer weg is nu die reclame weg is. Maar zo’n Closer, Spoonman of Dang!, zouden die stabiel te weinig stemmen krijgen?
Dit is een valide punt. Dat was ik alweer vergeten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Redbone was niet eens zo zeer een reclamebonus maar meer een Guardians.. bonus
Dat denk ik op zich ook, die ene van de boyband van Lionel stond er in de Stenders-kkd al in en dus een paar jaar later nog altijd. Dus dat zal vast voor meer gelden. Maar als iemand nu even een KKD-thema biedt ergens aan het eind van dit jaar, dan weten we het zeker.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:25 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik denk dat die 500 net zo dynamisch (of dynamischer, want hoe verder naar onder, hoe minder stemmen nodig) zijn als de nummers 1500-2000. Een deel is gestegen en nu in de lijst, een deel is verder weggezakt, en een deel zal wel stabiel ergens in die regio zijn blijven hangen
Tis wel hun beste. Of Molly's Chambers ex aequo. Maar snap dat je er niet extreem veel aan gemist hebt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah..ik zou niet eens weten hoe die gaat
De kecks krijgen natuurlijk wel jaarlijks even dat stemfinaledagbonusje van mevrouw keck.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:21 schreef Cassa95 het volgende:
Nummers als Met Hart En Ziel en (They Long To Be) Close To You staan bijvoorbeeld al vier jaar tussen 1900-2000
De beste man zit er al ff niet meer bij toch?quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:49 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De kecks krijgen natuurlijk wel jaarlijks even dat stemfinaledagbonusje van mevrouw keck.
Heel die Kecks bestaan toch al een jaar of 25 niet meer?quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De beste man zit er al ff niet meer bij toch?
Ze hebben het gewoon verplaatst. Heel jaar reclame-inkomsten vangen tegenover 4x 1 blokje verkopen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom hebben ze trouwens tig dingen op het YouTube kanaal maar wordt Untold Stories wegbezuinigd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |