School van onze oudste hebben vrij, alleen heeft zij pech omdat stages wel gewoon doorgaanquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Wij krijgen morgenochtend 7.15 bericht.
Dan heb je er ook vrij weinig van begrepenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:07 schreef Starhopper het volgende:
Woedende en wanhopige reizigers op Schiphol: "Klaar met deze shit"
[ afbeelding ]
Of gewoon de stageplek bellen en zeggen dat ze niet komt?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
School van onze oudste hebben vrij, alleen heeft zij pech omdat stages wel gewoon doorgaan![]()
Maar dat moeten we even bepraten met de stagebegeleider of ze wel moet komen of niet, en uiteraard onze standpunt of wij het veilig genoeg vinden.
De jongste krijgen we morgen ochtend een update om half 9, maar gezien de situatie denk ik dat ook daar de boel dicht gaat.
Ik woon in Gilze, hebben we het samen lekker frisquote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:48 schreef tesssssssss het volgende:
Ik wilde even opscheppen, ik woon in Rijen waar het vannacht het koudst was. Verder niks van gemerkt, want ik sliep.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)4-weer-strenge-vorst
Onder de -10 graden: Gilze-Rijen de koudste plek
RTL Nieuws · 11 uur geleden · Aangepast: 9 uur geleden
Rond 5.00 uur vanochtend daalde de temperatuur op meerdere plekken in het land onder -10 graden. Gilze-Rijen is de koudste plek met -10,7 graden. De laatste keer dat het kouder was, was in februari 2021. Toen is -16,2 graden gemeten.
POAH! GRUWELIJKquote:
We horen overigens niets over Eindhoven, Groningen, Rotterdam en Maastricht.. en euh..Lelystad geloof ik? Kunnen ze dat niet beter verdelen denk ik dan..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:07 schreef Starhopper het volgende:
Woedende en wanhopige reizigers op Schiphol: "Klaar met deze shit"
[ afbeelding ]
IT GIET OAN!!!!!quote:
Je bent niet op de hoogte van de prijzen van het OV ofzo? Dat is al duur zat namelijk, als ik mijzelf alleen nog maar met het openbaar vervoer zou bewegen dan zou me dat maandelijks een veelvoud kosten van wat mijn auto me per maand kost (incl. afschrijving).quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Daarnaast is dit ook wat de mens wil hewant we willen niet meer betalen voor het openbaar vervoer en dus moeten we het hiermee doen
Ja. Daar landen ze toch wel gewoon? Want het vliegtuig van @Arizona moest daar vandaan komen toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
We horen overigens niets over Eindhoven, Groningen, Rotterdam en Maastricht.. en euh..Lelystad geloof ik? Kunnen ze dat niet beter verdelen denk ik dan..
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:29 schreef Momo het volgende:
[..]
De pluim heeft gehoord dat Fok ELF subforum heeft open gegooid.
Oper zit helemaal onderin, zoals we vaak in de zomer zien als die bovenin zit zal het waarschijnlijk wel warmer uitpakken.quote:
Ohh ja geen idee hoor dr niets overquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Daar landen ze toch wel gewoon? Want het vliegtuig van @:arizona moest daar vandaan komen toch?
JAAA!!!!!! ALS DIT UITKOMT GIET HET ECHT OANquote:
Dat bedoel ik dus dat we het zelf ook bekijken of we het vertrouwd vinden of nietquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Of gewoon de stageplek bellen en zeggen dat ze niet komt?
Uiteraard, gemiddelde ligt het ook gewoon rond de 3-4, afwachten dusquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Oper zit helemaal onderin, zoals we vaak in de zomer zien als die bovenin zit zal het waarschijnlijk wel warmer uitpakken.
Ff gekeken op Eindhoven. Alles volgens planquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh ja geen idee hoor dr niets over
EindhovenGODquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ff gekeken op Eindhoven. Alles volgens planAlleen een vlucht uit Boekarest die is uitgeweken naar Weeze.
https://www.eindhovenairport.nl/nl/vertrektijden
Op naar Ljouwert!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
JAAA!!!!!! ALS DIT UITKOMT GIET HET ECHT OAN![]()
![]()
JAAAAA OMFG!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |