Niet te verzetten?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:04 schreef xpompompomx het volgende:
Ja, lekker kut. Ik moet morgen om 10u in Amsterdam zijn. Wordt leuk als je vanaf Breda mag komen.
Laat de auto maar alvast warm draaien, dan kun je zo vertrekkenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:04 schreef xpompompomx het volgende:
Ja, lekker kut. Ik moet morgen om 10u in Amsterdam zijn. Wordt leuk als je vanaf Breda mag komen.
Als ik jou was zou ik nu gaan en hotelletje pakkenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:04 schreef xpompompomx het volgende:
Ik lig lekker warm op de bank met de kat lekker op schoot en een bakje koffie in mijn knuistjes. Ik ga nergens heenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik nu gaan en hotelletje pakken
Ja. En toen dachten ze dat de 2 meter sneeuw op de wadden ook bullshit wasquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:07 schreef Zorro het volgende:
Och, in de winters van '78 en '79 zaten we 's morgens de lokale omroep te beluisteren om te horen of de school doorging.
Dus dat was ook kort tevoren. Kan best.
Maar eerlijk gezegd als ik al 3 dagen op Schiphol zat zonder vergoeding voor hotel of drinken/eten zou ik ook best pissig zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:07 schreef Starhopper het volgende:
Woedende en wanhopige reizigers op Schiphol: "Klaar met deze shit"
[ afbeelding ]
Ik ben geboren in de winter van '78quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:07 schreef Zorro het volgende:
Och, in de winters van '78 en '79 zaten we 's morgens de lokale omroep te beluisteren om te horen of de school doorging.
Dus dat was ook kort tevoren. Kan best.
Ja.... En de mensen die gisteren urenlang in een vliegtuig zaten te wachten en vandaag weer opnieuw 6 uur op de startbaan moeten wachtenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar eerlijk gezegd als ik al 3 dagen op Schiphol zat zonder vergoeding voor hotel of drinken/eten zou ik ook best pissig zijn.
Golf, maar dat zei je niet. Dat het hier dubbele cijfers vroor is veel minder lang geleden. Dat is wel degelijk koud. Onder nul is sowieso koud.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wanneer dan? Laatste koudegolf is van 2012
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien omdat men er na een paar dagen wat meer aan 'gewend' is. Weet niet in hoeverre ze dat meewegen in de beslissing, maar je zag het vandaag natuurlijk al met de files vanmiddag dat die er nauwelijks waren omdat veel mensen er al gehoor aan geven.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel raar dat code rood nog niet gegeven is. Men verwacht complete chaos, maar weet ook dat veel werkgevers pas toestaan niet te komen of thuis te werken bij code rood. Morgenochtend naar code rood is in ieder geval te laat
Transaviaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik duim voor je![]()
Met welke maatschappij vlieg je? KLM en aanverwanten annuleren veel meer dan de andere maatschappijen.
OMG wat klote!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:39 schreef heywoodu het volgende:
Geannuleerd, je verwacht het niet! Als het goed is omgeboekt naar donderdagochtend (tja), benieuwd wanneer ik dat in de boeking terug zie
Vertrek maar om 6u30 Kende een Nederlandse vriend (ben Belg) Die paar dagen geleden 3 uur erover deed van Amsterdam naar Utrechtquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:04 schreef xpompompomx het volgende:
Dat lijkt me echt een heel slecht moment om te vertrekken, zit je precies in de randstad in het hoogtepunt van de sneeuwstormquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vertrek maar om 6u30 Kende een Nederlandse vriend (ben Belg) Die paar dagen geleden 3 uur erover deed van Amsterdam naar Utrecht
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:12 schreef Houtenbeen het volgende:
De nieuwste run van het Europese weermodel is weer ijskoud na komende zaterdag
[ afbeelding ]
😨 Nee, toch?
Neequote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Golf, maar dat zei je niet. Dat het hier dubbele cijfers vroor is veel minder lang geleden. Dat is wel degelijk koud. Onder nul is sowieso koud.
Bijna een elfstedentocht en eenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wanneer dan? Laatste koudegolf is van 2012
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |