De tandjes deze kaartenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:18 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
De operationele run komt met temperaturen die onder het vriespunt blijven vanaf komende zondag tot het einde van de run, voor het grootste gedeelte van Nederland.
Hoop maar dat we genoeg gas hebbenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De tandjes deze kaarten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga maar een nieuw paar wanten kopen denk ik
[ afbeelding ]
Het kan nog altijd meevallenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:13 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Fuck. We zijn de lul hier in het noorden.
Dat zou echt een genot zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:15 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Lekker toch maximaal -12 in de middag
Ja. Ik doe er wel extra worst in.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:29 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Mag ik aanschuiven
Neem ik roggebrood met spek mee.
Toevallig net gisteren een zakje spliterwten gescoord.quote:
Verstandige vrouw. Wel jammer dat ze er pas later in haar leven achter komt dat 'kou' een genot is.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:28 schreef INViCTuS het volgende:
Dit moet een connectie van @:geschiedkundige zijn
https://www.instagram.com/reel/DTIQKzqDQX6/?igsh=cTdobjMxdGg1amdt
Nederland kent helemaal geen kou meer.quote:
Wist je niet dat niet echte sneeuw valt op dit moment maar grafeen!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hoe kan dat eigenlijk? De vliegtuigen staan aan de grond en toch is er grijze lucht?
Ze bestaan (uiteraardquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Wist je niet dat niet echte sneeuw valt op dit moment maar grafeen!
[ afbeelding ]
gestrooitquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Wist je niet dat niet echte sneeuw valt op dit moment maar grafeen!
[ afbeelding ]
Ik vind het al knap dat je met zo'n hersencapaciteit weet dat het met een 'g' begint en met dubbel 'o' moet.quote:
Kennen we zeker nog welquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nederland kent helemaal geen kou meer.
Desalniettemin: lekker voor je
Jouw tijd komt wel weer.
Ergens wel zonde dat ik dit mis. Al is in de bergen zijn natuurlijk nooit zonde
Eigenlijk ook wel raar dat code rood nog niet gegeven is. Men verwacht complete chaos, maar weet ook dat veel werkgevers pas toestaan niet te komen of thuis te werken bij code rood. Morgenochtend naar code rood is in ieder geval te laatquote:
Iedereen weer helemaal over de zeik als het allemaal meevaltquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel raar dat code rood nog niet gegeven is. Men verwacht complete chaos, maar weet ook dat veel werkgevers pas toestaan niet te komen of thuis te werken bij code rood. Morgenochtend naar code rood is in ieder geval te laat
Wij krijgen morgenochtend 7.15 bericht.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:00 schreef junkiexp het volgende:
Basisscholen hier hebben sneeuwvrij morgen, leuk voor de kinderen 👍
Ja....quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel raar dat code rood nog niet gegeven is. Men verwacht complete chaos, maar weet ook dat veel werkgevers pas toestaan niet te komen of thuis te werken bij code rood. Morgenochtend naar code rood is in ieder geval te laat
Dat kan zijn, maar nu trekt ieder zijn eigen plan. De VSO/BSO heeft hier al aangegeven morgen geen vervoer te kunnen organiseren, maar de school is wél gewoon openquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:01 schreef mitt het volgende:
[..]
Iedereen weer helemaal over de zeik als het allemaal meevalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |