Waarom heb ik jou niet op Steam dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
PS/PC/XBOX/Switch/Steamdeck
Steamdeck ligt nu in de dock om op te laden.
Geen NES?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
PS/PC/XBOX/Switch/Steamdeck
Steamdeck ligt nu in de dock om op te laden.
quote:Vanaf woensdagochtend code oranje voor sneeuw en gladheid.
De sneeuwzone begint woensdagochtend in het westen en breidt zich uit naar het oosten. In een brede kuststrook blijft er naar verwachting weinig sneeuw liggen en is de kans op gladheid minder groot. Verder landinwaarts verwachten we 3-5 cm, plaatselijk 5-7 cm. Code oranje geldt in het hele land, met uitzondering van Limburg en de Wadden. Daar blijft code geel van kracht voor gladheid.
Op dit moment geldt code geel voor gladheid door eerder gevallen sneeuw en bevriezing van natte weggedeelten. Dinsdagavond is er in het noorden nog kans op een winterse bui.
In het noorden komen dinsdagavond nog winterse buien voor, met plaatselijk 1-3 cm sneeuw. Verder is er overal kans op gladheid door eerder gevallen sneeuw en bevriezing van natte weggedeelten. In de loop van woensdagnacht gaat het van het westen uit licht sneeuwen. Vanaf woensdagochtend trekt een gebied met sneeuw, in een brede kuststrook ook natte sneeuw, van oostwaarts over het land. Op veel plaatsen valt 3-5 cm, plaatselijk 5-7 cm. Woensdagmiddag wordt het vanuit het westen droger, wel kunnen er nog winterse buien voorkomen, met kans op gladheid. Hiervoor blijft code geel van kracht.
Uitgifte: 06/01/2026 16:57 uur LT
Hier dus geen SNILquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:02 schreef Houtenbeen het volgende:
In een brede kuststrook blijft er naar verwachting weinig sneeuw liggen en is de kans op gladheid minder groot.
JAquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:14 schreef ddx het volgende:
Liever sneeuw dan bakken regen
Beetje zoals afgelopen weekend, leuke sneeuwfoto's uit hele land maar bij mij was het gewoon harde wind en regen...
Pas maandag lag er klein laagje wit.
Tja want bussen en winterbanden zijn te duur natuurlijk. En verwarmde wissels zijn natuurlijk ook veel te duurquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:20 schreef Starhopper het volgende:
Morgen geen bussen! Treinverkeer zal ook wel gestaakt worden denk ik
Bijna geen bussen de weg op morgenochtend vanwege sneeuw
Geniet ervanquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:24 schreef Arizona het volgende:
Nou wij zijn geland op een zonnig Gran Canaria
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:24 schreef Arizona het volgende:
Jeeej!!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:24 schreef Arizona het volgende:
Beetje maar.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:34 schreef PzKpfw het volgende:
Morgen nog een beetje sneeuw dus en dan donderdag en vrijdag weer regen.
Komt de SNILstorm niet meer dan?quote:
Zaterdag zou er wel weer nieuwe sneeuw kunnen vallenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zou zo suf zijn. Het had zo mooi kunnen worden met 20 cm erbij
Als het maar uit de goede richting woeit. Het kan verkeren hèquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
De zon schijnt, ik loop in t shirt![]()
Wel vrij winderig!
Mensen denken daar wel echt makkelijk over heb ik het idee.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja want bussen en winterbanden zijn te duur natuurlijk. En verwarmde wissels zijn natuurlijk ook veel te duur![]()
Daarnaast is dit ook wat de mens wil hewant we willen niet meer betalen voor het openbaar vervoer en dus moeten we het hiermee doen
[..]
Geniet ervan
KAPPUH NOU HOOR SCHIPHOLquote:
Dat zou je nu wel denken hequote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:50 schreef RamboDirk het volgende:
Woensdag is normaliter al een rustigere spits. Ik verwacht geen grote gekkigheden, mensen zijn nu goed geinformeerd en voorbereid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |