Zit ik gvd nog te twijfelen ook want ik weet dit soort dingen. Staat altijd op intranet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:36 schreef Frutsel het volgende:
Scheelt dat bovenstaand bericht AI-generated is.. en fake news...
#savebluesdesneeuwdoor
@:Blues
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Zit ik gvd nog te twijfelen ook want ik weet dit soort dingen. Staat altijd op intranet.
En heeft niet op intranet gestaan![]()
Beetje erg matig voor meesteres Elfquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vond het net. Nou, ik dacht echt dat ik ooit actiever was, maar dat valt dus ook wel mee.
Ik doe geen uitspraken zonder te weten waar ik zelf sta.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Beetje erg matig voor meesteres Elf![]()
@:Nattekat wat zeg jij hier van?
En dan kom je bij londen underground en daar zeggen ze mind the gapquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De grootste ergernis op een luchthaven
[..]
Nou zeg. Ik heb gisteren al gezegd dat ik altijd dacht dat het in dit topic bol stond van de mensen die verstand hebben van weermodellen en zulks.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Beetje erg matig voor meesteres Elf![]()
@:Nattekat wat zeg jij hier van?
Ruim 15.000quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik doe geen uitspraken zonder te weten waar ik zelf sta.
Maar ik keur het stiekem wel af.
Ik denk dat je nu met koffiedik kijken een reeeler beeld gaat krijgen met wat het weer gaat doen tot zondag.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou zeg. Ik heb gisteren al gezegd dat ik altijd dacht dat het in dit topic bol stond van de mensen die verstand hebben van weermodellen en zulks.
![]()
En met snil/ijs taferelen schrijf ik altijd wel even mee hoor.
Een mens mag geen eens meer winterweer fan zijn zonder het daar de hele tijd over te hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok, dan is het zwaar betreurenswaardig.
Koffie drink ik ook al niet. Het wordt nooit wat met me.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu met koffiedik kijken een reeeler beeld gaat krijgen met wat het weer gaat doen tot zondag.
Vergeet de bloedhitte niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou zeg. Ik heb gisteren al gezegd dat ik altijd dacht dat het in dit topic bol stond van de mensen die verstand hebben van weermodellen en zulks.
![]()
En met snil/ijs taferelen schrijf ik altijd wel even mee hoor.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je kent het motto hier he?
opbokken met die hitte
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Donna en ik bepalen wanneer It oan giet.
Tijd voor nickchange?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dat word een zwemstedentochtquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
PS/PC/XBOX/Switch/Steamdeckquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:56 schreef Frutsel het volgende:
Al heb ik geen idee wat je "gamed" maar zal wel PS of XBox zijn?
PC Game(r)s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |