Dat is waar, volgens mij hebben ze bij sommige bibliotheken ook echt boekenclubs!quote:Op donderdag 30 april 2026 19:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:Meke Heb je al eens geïnformeerd bij de Bibliotheek?
Voor leesclubs hebben zij bijv. dan 10-12 dezelfde titel beschikbaar voor de leesclub leden.
Dat klinkt ook wel een beetje als zelfkastijding.quote:Op donderdag 30 april 2026 20:14 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ik zag op tiktok vandaag 2 meiden die een "hate read" deden. In dit geval: the Fork.
Sommige boeken zijn gewoon niet om door te komen.
Wat mij betreft de hoeken met een goede sfeer;quote:Op donderdag 30 april 2026 15:58 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Dat is wel de sfeer die ik zoek. Het mag af en toe best even knallen, maar prettig sfeertje is wel fijn
En nog een kleine aanvulling:quote:Op vrijdag 1 mei 2026 08:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Wat mij betreft de hoeken met een goede sfeer;
LIT literatuur en alles wat er bij komt kijken > Literatuur, Taal en Kunst
CRE voor de creatievelingen onder ons; Creativiteit
FEE rondom feestdagen, welke feestdagen dan ook> De Feestdagen
TV televisie Televisie
F&S films & series Films & Series
WGR werk geld recht Werk, Geldzaken, Recht en de Beurs
LIF lifestyle echt over van alles > Lifestyle
F1 Formule 1 Formule 1
OUD alles over OUDers en opvoeddingen Ouder(s)
R&P over relaties enzo en interessante dagboektopics Relaties & Psychologie
CRI crime is niet heel actief, maar wel interessant vind ik Misdaad en True Crime
WK wereldkampioenschap 2026 WK 2026
CUL over eten en culinaire dingen Culinesse à gogo
Dit vind ik over het algemeen toch wel de serieuzere leuke forums.
Ik kijk ook heel vaak via 'actieve topics' gewoon wat me leuk lijkt en je kan bepaalde subfora ook uitzetten he? Dan zie je er niks van in je overzicht en komt 'alle onzin' ook niet zoveel langs.
Wat bijzonder om mee te maken zeg, ik hou van het koningshuisquote:Op vrijdag 1 mei 2026 10:35 schreef ZombieQueen het volgende:
Leuk dat de slowchat actief is!
Ben nog helemaal aan het nagenieten van Keningsdei, in onze mooie Dokkum. Ons schip was onderdeel van het evenement. Heel bijzonder om mee te maken.
Sorry, kom nu ook zo binnenfietsen.
Binnenvaren dan eigenlijk he? Daar is dit topic juist voor.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 10:35 schreef ZombieQueen het volgende:
Ben nog helemaal aan het nagenieten van Keningsdei, in onze mooie Dokkum.
We hadden mensen van de provincie aan boord. We lagen bij het startpunt. Zijn wel op tv geweest, ikzelf gelukkig niet.😂 Ook wel weer grappig om mee te maken. Was heel leuk.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 10:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat bijzonder om mee te maken zeg, ik hou van het koningshuis![]()
Dus jullie schip is ook in beeld geweest?
Iedereen kan hier zomaar binnenfietsen
Ik vind de kattentopics altijd leuk, vooral het fototopic.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 08:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nog een kleine aanvulling:
Flora & Fauna met fijne topics over verschillende huisdieren en plantjes
40+ - Memory Lane mijn eerste liefde op FOK!waar de sfeer altijd gemoedelijk is
Ik heb ook tussen het was opvouwen gekeken. Ik beken: ik kende Dokkum niet echt, maar wil er nu wel een keer heen 😁 goede promotie dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 10:35 schreef ZombieQueen het volgende:
Ben nog helemaal aan het nagenieten van Keningsdei, in onze mooie Dokkum. Ons schip was onderdeel van het evenement. Heel bijzonder om mee te maken.
Inderdaad heel leuk om mee te maken, en het was een hele mooie dag ervoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 10:59 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
We hadden mensen van de provincie aan boord. We lagen bij het startpunt. Zijn wel op tv geweest, ikzelf gelukkig niet.😂 Ook wel weer grappig om mee te maken. Was heel leuk.
Ik houd ook van het koningshuis. Ze lijken me allemaal zo sympathiek.
Helaas heb ik er vorige week in het In Memoriam-topic gepost, omdat we onze kat in hebben laten slapenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 11:00 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik vind de kattentopics altijd leuk, vooral het fototopic.
Ah nee... Knuffel, gecondoleerd.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas heb ik er vorige week in het In Memoriam-topic gepost, omdat we onze kat in hebben laten slapen![]()
Mooi topic!
Zoiets? 🤣quote:Op vrijdag 1 mei 2026 11:00 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik vind de kattentopics altijd leuk, vooral het fototopic.
Hier sluit ik me grotendeels wel bij aanquote:Op vrijdag 1 mei 2026 08:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Wat mij betreft de hoeken met een goede sfeer;
LIT literatuur en alles wat er bij komt kijken > Literatuur, Taal en Kunst
CRE voor de creatievelingen onder ons; Creativiteit
FEE rondom feestdagen, welke feestdagen dan ook> De Feestdagen
TV televisie Televisie
F&S films & series Films & Series
WGR werk geld recht Werk, Geldzaken, Recht en de Beurs
LIF lifestyle echt over van alles > Lifestyle
F1 Formule 1 Formule 1
OUD alles over OUDers en opvoeddingen Ouder(s)
R&P over relaties enzo en interessante dagboektopics Relaties & Psychologie
CRI crime is niet heel actief, maar wel interessant vind ik Misdaad en True Crime
WK wereldkampioenschap 2026 WK 2026
CUL over eten en culinaire dingen Culinesse à gogo
Dit vind ik over het algemeen toch wel de serieuzere leuke forums.
Ik kijk ook heel vaak via 'actieve topics' gewoon wat me leuk lijkt en je kan bepaalde subfora ook uitzetten he? Dan zie je er niks van in je overzicht en komt 'alle onzin' ook niet zoveel langs.
Ja ik vind de TV programma's en serie topics ook altijd heel erg leuk!quote:Op vrijdag 1 mei 2026 11:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier sluit ik me grotendeels wel bij aan![]()
En ik vind het leuk om dingen over actualiteiten op FOK! te volgen of te lezen, dan is het vaak nog wat gezelligerEn verder volg ik veel dingen over tv-programma's etc, zoals het Songfestival (maar weet niet of dat dit jaar nog echt leuk te noemen valt
), Expeditie Robinson of Wie is de Mol. En een extra leuk dingetje voor de Hunted-kijkers is dat in die reeks Selmar zelf soms ook mee post
![]()
En wat ik een heeele toffe reeks vond van een paar jaar geleden: Topicreeks: Vraag wat je wil
Dat is misschien ook maar beter voor je gemoedsrust.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 11:29 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ah nee... Knuffel, gecondoleerd.
Dat topic volg ik dan weer niet.
🥲 gecondoleerdquote:Op vrijdag 1 mei 2026 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas heb ik er vorige week in het In Memoriam-topic gepost, omdat we onze kat in hebben laten slapen![]()
Mooi topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |