Dank je! Er is dan toch echt licht aan het einde van de tunnel 😉🥴.quote:Op zondag 12 april 2026 20:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Haha!
En er zijn dan nog zo veel mogelijkheden te ontdekken!
Geniet er van.
Hahaha ik ga stuk hier!quote:Op zondag 12 april 2026 20:09 schreef Cattolica het volgende:
En waar ik goed ga op chaotisch, kris kras, door elkaar praten in het influencer topic, ben ik letterlijk járen bezig geweest met het snappen van een sudoku puzzel. Tot een paar dagen geleden het kwartje opeens viel en nu ben ik half verslaafd 🙈🤗.
Moest ik even kwijt, tis vast een hormonaal, leeftijd gerelateerd dingetje 🫠.
Het is dus waar ik heb geen leven, dat zeggen influencers toch over "ons". (Dat ik maanden later dit pas zie pleit voor mij toch?)quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:40 schreef Donna het volgende:
Ik presenteer u;
De Top20 actiefste posters in SHO 2025;
nr / aantal posts / gebruiker
01 5375 Muisjeruisje
02 4490 JaNeeDan
03 4011 Huisopdehoek
04 3474 Dievanhiernaast
05 3470 DeEnigeEchteLouca
06 2296 Henrike
07 2275 Earring
08 1832 Ballerina888
09 1381 Harper
10 1378 Hocuspocus2
11 1338 Danielle_
12 1308 Tarantelle
13 1245 Missinglink24
14 1188 Rimboequeen
15 1119 Noor_
16 1084 Post-its
17 1080 Maremare
18 1024 Donna
19 0867 Flipperkast_007
20 0853 [url=http://forum.fok.nl/user/profile/502642]IlseMarije[/url]
Och, ik zou een moord doen voor plek 20! Volgens mij heb je dan nog wel iets van een leven hoor!quote:Op donderdag 30 april 2026 12:42 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Het is dus waar ik heb geen leven, dat zeggen influencers toch over "ons". (Dat ik maanden later dit pas zie pleit voor mij toch?)
Ik heb vrijwel niks te doen op mijn werk (en ja, dat meld ik zeer regelmatig bij mijn manager) dus Fok is een lekker tijdverdrijf. Hoewel, een beperkt aantal topics.quote:Op donderdag 30 april 2026 12:42 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Het is dus waar ik heb geen leven, dat zeggen influencers toch over "ons". (Dat ik maanden later dit pas zie pleit voor mij toch?)
Er zijn gelukkig ook heel veel, hele leuke topics.quote:Op donderdag 30 april 2026 14:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel niks te doen op mijn werk (en ja, dat meld ik zeer regelmatig bij mijn manager) dus Fok is een lekker tijdverdrijf. Hoewel, een beperkt aantal topics.
De meeste topics vind ik onzinnig, flauw, haatdragend en zelfs racistisch.
Dus daar reageer ik niet op.
Eens, ik ook!quote:Op donderdag 30 april 2026 15:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig ook heel veel, hele leuke topics.
Ik zou het ook leuk vinden als dit topic wat actiever werd, maar helaas.
Maar zo begint iedereen he? En eerlijk; ik ken heel veel users uit bepaalde topics ook echt niet hoor. Maar zou het wel echt leuk vinden als er in deze slowchat (veel) meer users uit het fluflu topic gaan posten. Sowieso zou het leuk zijn om al die users ook ergens anders te zien.quote:Op donderdag 30 april 2026 15:41 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Eens, ik ook!
En tips voor leuke topics zijn ook zeer welkom.
Ik vind het echt lastig om door het forum te navigeren.
En als ik dan een leuk topic lees is het vaak een al eeuwenlang lopend topic met ons kent ons en dat voelt een beetje gekkig.
Dat is wel de sfeer die ik zoek. Het mag af en toe best even knallen, maar prettig sfeertje is wel fijnquote:Op donderdag 30 april 2026 15:44 schreef Donna het volgende:
Er zijn trouwens ook heel veel users gewoon erg vriendelijk met elkaar. Dan lijkt het alsof ze elkaar al jaren kennen, maar dat is helemaal niet zo. Gewoon liev!
Vrij stroomt de rivier van Eleanor Shearer.quote:
Leuk zo'n clubje! Ik lees veel, maar dit boek zit niet zo in mijn interessehoek. Ik zou het dan echt lastig vinden om het boek daadwerkelijk uit tezen.quote:Op donderdag 30 april 2026 16:05 schreef LeSage het volgende:
[..]
Vrij stroomt de rivier van Eleanor Shearer.
Heb sinds 1,5 jaar of zo een boekenclubje met een paar vrienden. We lezen ieder kwartaal hetzelfde boek en gespreken het aan de hand van verschillende vragen. Heel tof!
Oh tof!!quote:Op donderdag 30 april 2026 16:05 schreef LeSage het volgende:
[..]
Heb sinds 1,5 jaar of zo een boekenclubje met een paar vrienden. We lezen ieder kwartaal hetzelfde boek en gespreken het aan de hand van verschillende vragen. Heel tof!
Hahaha, klinkt inderdaad interessant!quote:Op donderdag 30 april 2026 16:28 schreef Meke het volgende:
Over boeken gesproken: ik lees nu Yesteryear. Ik ben nog niet zo ver, dus weet nog niet of ik hem kan aanraden, maar op basis van onderwerp wellicht wel een boek dat meer hier leuk vinden.
Het gaat over een tradwife-fluflu die per ongeluk tijdreist naar de tijd waarin ze écht moet leven als hoe ze op de socials pretendeert te leven
Oh, dit klinkt wel echt heel leuk!quote:Op donderdag 30 april 2026 16:28 schreef Meke het volgende:
Over boeken gesproken: ik lees nu Yesteryear. Ik ben nog niet zo ver, dus weet nog niet of ik hem kan aanraden, maar op basis van onderwerp wellicht wel een boek dat meer hier leuk vinden.
Het gaat over een tradwife-fluflu die per ongeluk tijdreist naar de tijd waarin ze écht moet leven als hoe ze op de socials pretendeert te leven
Aan wat voor vragen moet ik dan denken? Of je ook naar die streek in Italië zou willen? Of de man van de hoofdpersoon narcistische trekken heeft en waar dat uit blijkt?quote:Op donderdag 30 april 2026 16:05 schreef LeSage het volgende:
[..]
Volgens mij heb je mij ooit een reeks aanbevolen die ik nog steeds eens moet lezen!quote:Op donderdag 30 april 2026 16:36 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Hahaha, klinkt inderdaad interessant!
Ik ben meer van de moorden. Een boek is pas goed als er iemand doodgaat, zeg maar.
In welke provincie zoek je?quote:Op donderdag 30 april 2026 16:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh tof!!
Ik zit ook nog steeds te azen op een leesclubje, want lijkt me een ideale manier om ook mensen hier in de stad te leren kennen zodat het ook iets meer als mijn stad gaat voelen dan die van mijn vriendMaar ik kan nog niet echt iets vinden
Veel breder, dus niet specifiek voor dat boek.quote:Op donderdag 30 april 2026 17:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Aan wat voor vragen moet ik dan denken? Of je ook naar die streek in Italië zou willen? Of de man van de hoofdpersoon narcistische trekken heeft en waar dat uit blijkt?
Ik ben echt benieuwd
We hebben een boek gelezen dat echt iedereen afgrijselijk vond (on the road van Jack Kerouac) en dat las ik met pijn en moeite uit, maar was ook wel weer een leuke bespreking.quote:Op donderdag 30 april 2026 16:25 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Leuk zo'n clubje! Ik lees veel, maar dit boek zit niet zo in mijn interessehoek. Ik zou het dan echt lastig vinden om het boek daadwerkelijk uit tezen.
Dat is lastig lijkt me.quote:Op donderdag 30 april 2026 16:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh tof!!
Ik zit ook nog steeds te azen op een leesclubje, want lijkt me een ideale manier om ook mensen hier in de stad te leren kennen zodat het ook iets meer als mijn stad gaat voelen dan die van mijn vriendMaar ik kan nog niet echt iets vinden
Er zijn ook online leesclubs, via insta. (Heb geen linkje helaas)quote:Op donderdag 30 april 2026 18:00 schreef LeSage het volgende:
[..]
Dat is lastig lijkt me.
Ben je ver weg gaan wonen van je roots?
Ik woon op 1km afstand van mijn geboortegrond en ben er nooit weggeweest, dus kan me niet indenken hoe ingrijpend dat moet zijn.
Oproepje op Facebook of zo?
@Meke Heb je al eens geïnformeerd bij de Bibliotheek?quote:Op donderdag 30 april 2026 16:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh tof!!
Ik zag op tiktok vandaag 2 meiden die een "hate read" deden. In dit geval: the Fork.quote:Op donderdag 30 april 2026 17:58 schreef LeSage het volgende:
[..]
We hebben een boek gelezen dat echt iedereen afgrijselijk vond (on the road van Jack Kerouac) en dat las ik met pijn en moeite uit, maar was ook wel weer een leuke bespreking.
Klinkt ook leuk, maar ik vind eigenlijk het kneuterige van een groepje vrienden met een kop thee bij elkaar aan tafel wel charmant.quote:Op donderdag 30 april 2026 18:30 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Er zijn ook online leesclubs, via insta. (Heb geen linkje helaas)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |