SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Dat komt vast nog wel goed als je vroeg gaatquote:Op maandag 5 januari 2026 11:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet eerst vanuit Leeuwarden in Den Haag komen met de trein
Lolquote:Op maandag 5 januari 2026 11:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
3 uur vertraging op de A32.
Dan maar een sneeuwpop maken in de tussentijd
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 januari 2026 11:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
en die handschoenen lagen daar vast gewoon. Net als al die schoenen die je tegen komt als je op de fiets bentquote:Op maandag 5 januari 2026 11:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Zin inquote:Op maandag 5 januari 2026 11:31 schreef Ama het volgende:
Over 12 dagen gaan we hopelijk even meeten.@:ESF1Gamer
Het zijn de handschoenen van die manquote:Op maandag 5 januari 2026 11:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
en die handschoenen lagen daar vast gewoon. Net als al die schoenen die je tegen komt als je op de fiets bent
Ik ookquote:
jammerquote:Op maandag 5 januari 2026 11:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het zijn de handschoenen van die man
Vorige keer stond ik in het midden achter de geluid en licht mensen.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ookzo dichtbij ook dit keer.
Vorige keer stond ik achteraan.
Ik heb eigenlijk nog steeds niet gecheckt volgens mij wat het voorprogramma echt is qua muziek, het zijn er twee. Jij wel?quote:Op maandag 5 januari 2026 11:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vorige keer stond ik in het midden achter de geluid en licht mensen.
Met wie heen ga wil 1 van de voorprogramma's zien.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog steeds niet gecheckt volgens mij wat het voorprogramma echt is qua muziek, het zijn er twee. Jij wel?
Welke van de 2?quote:Op maandag 5 januari 2026 11:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met wie heen ga wil 1 van de voorprogramma's zien.
RIP me en Drakinquote:Op maandag 5 januari 2026 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die weg is gewoon dicht nu, ze hebben het opgegeven
Geen idee. Ik denk dat we beide gaan zien.quote:
Ja wij ook hoor, althans dat verwacht ik wel.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat we beide gaan zien.
Dat zit ik welquote:Op maandag 5 januari 2026 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zit je zeker niet in een code oranje provincie
Dan is het nog de vraag of ik thuis kom, maar dat zien we dan wel weerquote:
Als FOK! straks nog traag is dan is de chaos compleet.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:44 schreef Ama het volgende:
Het sneeuwt een keertje lekker in NL en meteen chaos level 100.
quote:Op maandag 5 januari 2026 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als FOK! straks nog traag is dan is de chaos compleet.
langzaam en stilstaand internetverkeerquote:Op maandag 5 januari 2026 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als FOK! straks nog traag is dan is de chaos compleet.
Wij zitten al vier dagen in de sneeuw maar nu het een beetje sneeuwt in het westen heb je ineens liveblogs en paniek.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:44 schreef Ama het volgende:
Het sneeuwt een keertje lekker in NL en meteen chaos level 100.
nog welquote:
Hoezo ga jij niet met een sleetje van de Wageningse Berg af dan? Is ook beweging.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Half uur op de hometrainer gezeten
Beweging
En m'n resterende ledematen brekenquote:Op maandag 5 januari 2026 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoezo ga jij niet met een sleetje van de Wageningse Berg af dan? Is ook beweging.
Post alleen wanneer echt noodzakelijk.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
langzaam en stilstaand internetverkeer
Ik kon binnendoor prima naar huis rijden.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:41 schreef Nattekat het volgende:
Utrecht en omstreken is wel echt pure chaos momenteel
Elke hoofdweg staat vast.
maar is dit regen of sneeuw?quote:Op maandag 5 januari 2026 11:21 schreef LTVDK het volgende: [..] Vrijdag gaan we er aan [ link | afbeelding ]
Je moet behalve zitten ook trappen op dat ding hequote:Op maandag 5 januari 2026 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Half uur op de hometrainer gezeten
Beweging
CherryBreekie.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En m'n resterende ledematen breken
Ik denk dat als je ze alle 4 breekt, je wel lekker in de watten gelegd wordt en goede verzorging krijgt.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En m'n resterende ledematen breken
Oke gezellig.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eerste collega heeft ook alweer bericht gehad dat we haar dit jaar niet meer nodig gaan hebben. Lekker begin van het jaar dan.
en nog de beste wensen.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eerste collega heeft ook alweer bericht gehad dat we haar dit jaar niet meer nodig gaan hebben. Lekker begin van het jaar dan.
Word ik helemaal tonnetje rond.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat als je ze alle 4 breekt, je wel lekker in de watten gelegd wordt en goede verzorging krijgt.
Dat is wel waar ja haha.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij zitten al vier dagen in de sneeuw maar nu het een beetje sneeuwt in het westen heb je ineens liveblogs en paniek.
Dan kan je van die berg rollen.quote:
* Dven pakt snel een vliegtuigje NLquote:Op maandag 5 januari 2026 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker rustig hier dan. Zit ik alleen met @:bitterbal @:strani @:fogel @:dven @:crv (waar ben je eigenlijk buurman?)
jij wilt er ook aan?quote:
quote:Op maandag 5 januari 2026 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
RIP wij dan maar.
Maar ik denk eerlijk gezegd dat deze storm alleen vervelend is voor NatteKat, want hij moet werken klagen.
Hier ook zo'n collega.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
hier wordt op maandag nooit bezorgdquote:Op maandag 5 januari 2026 11:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Niet in alle straten durven te bezorgen vandaag. Is niet erg, eigen veiligheid boven alles
PostNL bezorgt hier op maandag ook nietquote:
hier geen enkele postdienstquote:Op maandag 5 januari 2026 12:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
PostNL bezorgt hier op maandag ook niet
Volgende keer gewoon netjes binnen de witte lijnen blijven.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Producten van de Jumbo blijven ten minste gekoeld.
Dit is bij Appelscha.
Wij dus wel, maar daar staat tegenover dat wij itt PostNL de zaterdag niet bezorgen. Die enkele keren dat ik op zaterdag bezorg is voor PostNl waarvan wij enkele wijken hebben overgenomenquote:
Vraag dat maar aan Frits van Eerdquote:Op maandag 5 januari 2026 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon netjes binnen de witte lijnen blijven.
Oh wel jammer van de anderen, maar we maken er gewoon wat gezelligs vanquote:Op maandag 5 januari 2026 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker rustig hier dan. Zit ik alleen met @:bitterbal @:strani @:fogel @:dven @:crv (waar ben je eigenlijk buurman?)
Dan viel dit nog mee vanochtend op de A12 dus:quote:Op maandag 5 januari 2026 11:41 schreef Nattekat het volgende:
Utrecht en omstreken is wel echt pure chaos momenteel
Elke hoofdweg staat vast.
Inmiddels staat de andere rijbaan ook vastquote:Op maandag 5 januari 2026 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan viel dit nog mee vanochtend op de A12 dus:
[ afbeelding ]
niet gegleden?quote:Op maandag 5 januari 2026 12:13 schreef essnhills het volgende:
Rondje gelopen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
waar gleed je naar toe?quote:Op maandag 5 januari 2026 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben wezen wandelen. Was geen goed idee
LEUGENS.quote:
Ben benieuwd, zouden vanmiddag twee pakketjes via PostNL moeten ontvangenquote:Op maandag 5 januari 2026 11:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Niet in alle straten durven te bezorgen vandaag. Is niet erg, eigen veiligheid boven alles
Kun je voortaan rollend door het leven. Stuk veiligerquote:
Zou eens tijd worden jaquote:
oke dan mag je naar NLquote:
Hier welquote:Op maandag 5 januari 2026 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben wezen wandelen. Was geen goed idee
Hier is alles alweer weg aan het smelten joh.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:26 schreef Nattekat het volgende:
Auto is weer sneeuwvrij
Er is echt maar 1-2 centimeter gevallen hier. Hoe dan
Huh wat? Gaat de KSC uiteenvallen?quote:Op maandag 5 januari 2026 12:26 schreef Strani het volgende:
@:kwiwi als wij en een paar anderen dan straks als enigen over zijn, kunnen we dan ook de inrichting van deze SC een heel klein beetje veranderen?
Ik begrijp dat jullie er vrijdag allemaal aan gaan, dus alleen de 'buitenlanders' blijven over.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huh wat? Gaat de KSC uiteenvallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |