Ja wij ook hoor, althans dat verwacht ik wel.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat we beide gaan zien.
Dat zit ik welquote:Op maandag 5 januari 2026 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zit je zeker niet in een code oranje provincie
Dan is het nog de vraag of ik thuis kom, maar dat zien we dan wel weerquote:
Als FOK! straks nog traag is dan is de chaos compleet.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:44 schreef Ama het volgende:
Het sneeuwt een keertje lekker in NL en meteen chaos level 100.
quote:Op maandag 5 januari 2026 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als FOK! straks nog traag is dan is de chaos compleet.
langzaam en stilstaand internetverkeerquote:Op maandag 5 januari 2026 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als FOK! straks nog traag is dan is de chaos compleet.
Wij zitten al vier dagen in de sneeuw maar nu het een beetje sneeuwt in het westen heb je ineens liveblogs en paniek.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:44 schreef Ama het volgende:
Het sneeuwt een keertje lekker in NL en meteen chaos level 100.
nog welquote:
Hoezo ga jij niet met een sleetje van de Wageningse Berg af dan? Is ook beweging.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Half uur op de hometrainer gezeten
Beweging
En m'n resterende ledematen brekenquote:Op maandag 5 januari 2026 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoezo ga jij niet met een sleetje van de Wageningse Berg af dan? Is ook beweging.
Post alleen wanneer echt noodzakelijk.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
langzaam en stilstaand internetverkeer
Ik kon binnendoor prima naar huis rijden.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:41 schreef Nattekat het volgende:
Utrecht en omstreken is wel echt pure chaos momenteel
Elke hoofdweg staat vast.
maar is dit regen of sneeuw?quote:Op maandag 5 januari 2026 11:21 schreef LTVDK het volgende: [..] Vrijdag gaan we er aan [ link | afbeelding ]
Je moet behalve zitten ook trappen op dat ding hequote:Op maandag 5 januari 2026 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Half uur op de hometrainer gezeten
Beweging
CherryBreekie.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En m'n resterende ledematen breken
Ik denk dat als je ze alle 4 breekt, je wel lekker in de watten gelegd wordt en goede verzorging krijgt.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En m'n resterende ledematen breken
Oke gezellig.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eerste collega heeft ook alweer bericht gehad dat we haar dit jaar niet meer nodig gaan hebben. Lekker begin van het jaar dan.
en nog de beste wensen.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eerste collega heeft ook alweer bericht gehad dat we haar dit jaar niet meer nodig gaan hebben. Lekker begin van het jaar dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |