SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Dat komt vast nog wel goed als je vroeg gaatquote:Op maandag 5 januari 2026 11:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet eerst vanuit Leeuwarden in Den Haag komen met de trein
Lolquote:Op maandag 5 januari 2026 11:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
3 uur vertraging op de A32.
Dan maar een sneeuwpop maken in de tussentijd
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 januari 2026 11:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
en die handschoenen lagen daar vast gewoon. Net als al die schoenen die je tegen komt als je op de fiets bentquote:Op maandag 5 januari 2026 11:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Zin inquote:Op maandag 5 januari 2026 11:31 schreef Ama het volgende:
Over 12 dagen gaan we hopelijk even meeten.@:ESF1Gamer
Het zijn de handschoenen van die manquote:Op maandag 5 januari 2026 11:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
en die handschoenen lagen daar vast gewoon. Net als al die schoenen die je tegen komt als je op de fiets bent
Ik ookquote:
jammerquote:Op maandag 5 januari 2026 11:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het zijn de handschoenen van die man
Vorige keer stond ik in het midden achter de geluid en licht mensen.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ookzo dichtbij ook dit keer.
Vorige keer stond ik achteraan.
Ik heb eigenlijk nog steeds niet gecheckt volgens mij wat het voorprogramma echt is qua muziek, het zijn er twee. Jij wel?quote:Op maandag 5 januari 2026 11:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vorige keer stond ik in het midden achter de geluid en licht mensen.
Met wie heen ga wil 1 van de voorprogramma's zien.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog steeds niet gecheckt volgens mij wat het voorprogramma echt is qua muziek, het zijn er twee. Jij wel?
Welke van de 2?quote:Op maandag 5 januari 2026 11:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met wie heen ga wil 1 van de voorprogramma's zien.
RIP me en Drakinquote:Op maandag 5 januari 2026 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die weg is gewoon dicht nu, ze hebben het opgegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |