Word ik helemaal tonnetje rond.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat als je ze alle 4 breekt, je wel lekker in de watten gelegd wordt en goede verzorging krijgt.
Dat is wel waar ja haha.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij zitten al vier dagen in de sneeuw maar nu het een beetje sneeuwt in het westen heb je ineens liveblogs en paniek.
Dan kan je van die berg rollen.quote:
* Dven pakt snel een vliegtuigje NLquote:Op maandag 5 januari 2026 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker rustig hier dan. Zit ik alleen met @:bitterbal @:strani @:fogel @:dven @:crv (waar ben je eigenlijk buurman?)
jij wilt er ook aan?quote:
quote:Op maandag 5 januari 2026 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
RIP wij dan maar.
Maar ik denk eerlijk gezegd dat deze storm alleen vervelend is voor NatteKat, want hij moet werken klagen.
Hier ook zo'n collega.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eerste collega heeft ook alweer bericht gehad dat we haar dit jaar niet meer nodig gaan hebben. Lekker begin van het jaar dan.
hier wordt op maandag nooit bezorgdquote:Op maandag 5 januari 2026 11:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Niet in alle straten durven te bezorgen vandaag. Is niet erg, eigen veiligheid boven alles
PostNL bezorgt hier op maandag ook nietquote:
hier geen enkele postdienstquote:Op maandag 5 januari 2026 12:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
PostNL bezorgt hier op maandag ook niet
Volgende keer gewoon netjes binnen de witte lijnen blijven.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Producten van de Jumbo blijven ten minste gekoeld.
Dit is bij Appelscha.
Wij dus wel, maar daar staat tegenover dat wij itt PostNL de zaterdag niet bezorgen. Die enkele keren dat ik op zaterdag bezorg is voor PostNl waarvan wij enkele wijken hebben overgenomenquote:
Vraag dat maar aan Frits van Eerdquote:Op maandag 5 januari 2026 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon netjes binnen de witte lijnen blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |